1. Konuş Babam Konuş

100 57 9
                                    

" Bak sana bi şaka yapayım mı?", "Üff Yusuf ben ne derdindeyim sen ne derdindesin! Ablam evleniyor diyorum iki hafta sonra düğün var ve ben hala ne giyeceğime karar veremedim. Kesin yine son dakkaya kalacak Offf Off !"

Ev tıklım tıklım dolu. Herkez hazırlık yapıyor. Kaç kilo mantı sıkdık ellerimde can kalmadı bittim! Bari bizede bıraksalar sanki sourviver'a gidiyorlar o kadar yemek yapdık! Kuzenim Yusufda yanımda.

Yusuf benim kuzenim ama kardeş gibiyiz. Birbirimizden birşey saklamayız. Böyle gelir arada bi bize. Babamda birşey demez kardeşinin oğlu diye. Zaten tek konuşduğum erkek Yusuf. Benden 11 ay büyük yani nerdeyse bir yaş var aramızda. Kendisi kumral, ela gözlü bendende bir kafa büyük. Ve farkettiğiniz gibi aklı fikri şaka yapmakta.

" Napayım Meryem sana modellik'mi yapayım?! Ben ne anlarım elbiselerden!", " Aman Allah korusun zaten senden öyle birşey beklemiyorum ama bana engel oluyorsun! Tam aklıma birşey gelecek düşünüyorum nerden ne alabilirim diye, PAT bi şaka patlatıyorsun yanımda, gülmekden unutuyorum. Hayır yani bide kendimi tutmayada çalışıyorum gülmemek için ama olmuyor!",

" Ya tamam tamam bu son. Çok komik sana anlatmam lazım. Sonra gideceğim söz. Belki keyfin yerine gelir diye. Çok stres'li bir gün çünkü. Seni düşünüyorum daha ne ?Allahallah! "," İyi tamam hadi. Çabuk anlat ama.",

" Tamam bak Temel'le Dursun paraşütle atlıyorlar. Yere 30-40 metre kalınca Temel bağırıyor: Dursun paraşütüm açılmadı! Dursunda: Boşver  geldik zaten diyor XD Hahahahahaha"," Hahahaha Yuusufff nolur git Hahahaha! Gülmekden karnıma ağrılar girmeye başladı! Terk et burayı artık !! " ,

" bi şaka daha?"," Oğlum sen benimle dalga mı geçiyorsun yeterr!! " ,Allahallah gülmekden gözlerimden yaşlar gelmeye başladı artık! İş yapamıyorum," Şaka yaptım zaten hahahaha hadi ben aşağa iniyorum görüşürüz.", " Tamam hadi görüşürüz.",

Oh be şükür! Her kez gülmek için can atar ben güldürülmemek için yalvarıyorum. Gerçi sırası değil şimdi ondan yoksa kim istemez gülmeyi?!

" Kızım Meryem hadii ! Uyuz uyuz hareket etme! Biraz hızlı ol! Böyle giderse kocan seni iki güne kalmaz kapının önüne koyar ben sana diyim! "

Annem hep aynı seyleri der. Herkezin annesi gibi işte. Yani sizdede öyle mi? Ben bıkdım o bıkmadı. En büyük hobi'si terlik fırlatmak. Bazen gaza gelince başka şeylerıde fırlattığı oluyor ama tabi en çok terlik fırlatıyor. Fırlattığı zaman nereye uçuyor bu terlik diye hiç düşünmez.

Geçen balkonun kapısı açıkmış, dışarıya fırladı, tamda ordan okulumdan Ömer yanındada tanımadığım bi arkadaşı vardı. Rezill olduk! Bide inip getirmemi istedi.

Artık siz düşünün benim o anki halimi! Bana şaşkınlıkla bakınca bunlar bende " Yeni aldımda ne kadar dayanıklı , hani kalitesi iyimi diye bakdım." diye saçmaladım o an. Böyle durumlarda ne dediğimi bilmem.

" Siz her yeni ayakkabı aldığınızda böyle balkondan aşağıya mı fırlatıyorsunuz?" diyince gülerek yanındaki oğlan, bende " Yoo, bazen arabadanda dışarıya fırlattığım oluyor. Keyfime göre" diye şakaya bağladım. Bakdım bunlar baya gülmeye başladı fırsat bu fırsat diye daha fazla konuşmadan hemen eve döndüm.

" Yapıyorum işte Anne! O kadar komşu çağırdın zaten. Heyecanlanma bitti zaten... yani İnsAllah." , " Bencede İnsAllah! Daha köfte yapıcaz.", " Allahımm sana geliyorum yiiterr!" , " Şımarma hadi hadi abarttın iyice!", " Ben mi abartım?!" , " Sus anneye cevap verme!"
La havlee..

Dün gece balkonda uyuduğum için bide sivri sinekler sokmuş beni. Nefret ediyorum sivri sineklerden! Yani tamam çok lezzetli biri olduğumun farkındayım ama valla yeter...

Kendimi zor tutuyorum kaşımamak için. Hem iş yapıyorum hemde bi yandan ablamın düğününe ne giysem onu düşünüyorum. Acaba Erkam napıyor oda gelecek mi?

Instagram hesabıda açıldı arada kitapla ilgili birşeyler paylaşmak için ☺️ @kimseninsucuyokazizim

Kimsenin suçu yok Âzizim.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin