Erkam
Eve doğru yürürken gülmekden karnım ağrıdı. Sanki ben anlamadım, hanımefendi masal üstüne masal anlatıyor. Neymiş hayranlarımdan biri buraya gelmişde... kız şaşıymışda... Yermiyim kızım ben! Bide gözlerimin içine bakmış. Kesin oda hoşlanıyor kesinn!!
***
Meryem
Rezillik resmen rezillik. Off Off. Bakkaldan ekmekleri alıyorum. Eve doğru yürüyorum. Eve varınca kahvaltıdan sonra ablamın gelmesini bekliyorum olan biteni ona anlatmak için. Kendisi sabah kahvaltısını birlikte yapabilmek için sözlüsüyle buluşmaya gitmişti. Babam duysa keser yine. Sözlüm mözlüm dinlemez. Böyle konularda çok dikkatli.
***
" Babam duymasın ikinizde dayak yersiniz!" , " Ben niye dayak yiyormuşum??? Peşimden gelen o!" , " Valla babam onu bunu anlamaz, en nefret ettiği şey biliyorsun. Hatırlarsan ben lisedeyken ödevimi getirmek için bi oğlan geldi diye ortalığı ayağa kaldırdı."
Çok iyi hatırlıyordum, onun yüzünden bende iki hafta dışarı çıkamazdım. Bazen oluyordu öyle babam durduk yere yarın dışarı felan çıkamazsınız diyordu yada bir hafta evde tuttuğu zamanlar oluyordu. Artık kim ne diyorsa ona. Babam böyle konularda çok sert birisi gözünün yaşına bakmaz.
" Üff iyi ben yatıyorum. İyi geceler" , tam odama doğru yürürken ablam seslendi " Meryem? " , " Efendim? " , " Uzak dur o oğlandan." , " Sanada abla!" , " Bak şimdi.. " . Kapıyı arkamdan örtdüm, duymadım ne dediğini. Sanki ben koşuyorum oğlanın peşinden!
Evlilik hakkında zaten hep kötü şeyler duyuyordum, en çokda ablamdan. Zaten ondan kendiside severek evlenmedi. Bana hep ' çocuk gibisin! Aşk diye birşey yok! Hepsi geçici! ' diyip benide soğutmaya çalışıyor. Belkide kendisi hiç aşık olmadığı için böyle düsünüyordu. Yada artık bilmiyorum ne yasadı. Hiç bahsetmez zaten kendisi böyle şeylerden.
Bazen hiç evlenmek istemiyorum. Severekde olsa başıma gelebilecek sorunları düşündükçe soğuyorum çünkü kendime güvenmiyorum sabredecekmiyim diye.
***
Erkam
Sabah yine Meryemin evinin oraya doğru yürüyorum. Allahımm çok şanslıyım yine çıkmış gidiyor. Bu kadarda tesadüf olamaz. Nereye gidiyorsa buda her sabah? Ekmek almaya gidiyor heralde.Hızlıca yetişmeye çalışıyorum. " Şşşt " diye sesleniyorum arkasından. Adımları hızlanmaya başladı. Beni sapık sandı galiba? " Şşşt " diye sesleniyorum yine tekrardan. Adımları dahada hızlanmaya başlıyor. Nerdeyse koşacak!
Canım ya, korkuyor galiba. Hızlı hızlı arkasından yürüyorum. Yaklaşdığım an kolumdan tuttum. " İMDAAT!! " diye bağırmaya başlıyor. " Ya bi dursana kızım! Benim ben sakin ol! " , " Hayvan herif! " , " Efendim? Hayvan mı?! " , " Evet hayvan! Korkudan ölüyordum! Köyün ortasında gündüz vaktı senim derdin ne yine ?!! Tövbe yarabbim! Ver su kolumuda geri! Zaten elinde sertmiş! "
Gözlerine bakıyorum, o kadar güzelki oda bana bakıyor şimdi. " Bana bakıp saatlerce öyle kalabilirmisin? " diyorum ona. " Niye ben matematik testimiyim?! " , hayatımda duyduğum en saçma şeydi. Tüm romatizimin içine..
" Ne istiyorsun yine?? " . " Ya Meryem.. " , " hımmmm??? " , " dövseydin ya ! " , " Erkam uzatma istersen yine! " , " Ya tamam Meryem.. ben.." , " sen ne Erkam sen ne??? Yoksa hamilemisin ?!" diye kahkaha atmaya başlıyor. Sinirden bende gülüyorum. " Meryem bi kerede ciddi olsan! " , " Üff tamam şakada yapılmıyor." , " yapda şimdi yapma. Sana ciddi birşey demem lazım. " , " Ee ", " Meryem.. ben sana aşık oldum! " , " Allah kurtarsın! " dedikden sonra arkadısını dönüp gidiyor.
" Bu mu yani? Birşey demicekmisin??! " , kendisi dönerek " Ben sana daha ne diyeyim?! Sana en başdan beri dedim diyeceğimi! " , " İyide Allah kurtarsın ne ya ?! " , " İşin zor anlamında." , " Zor ama imkansız değil anlamında yani? " ona bakarak gülümsüyorum. " Yoo öyle demek istemedim ben! Uydurma bitarafından! " , " Ben uydurmuyorum gerçekleri söylüyorum!" uzun süre bana bakdı birşey demeden yine arkasını döndü ve gitti.
***
Meryem
Buda inatcı çıkdı başıma! Ne yapsam vazgeçiyecek gibi görünüyor, benim işim ondan zor olacak. Ama o inatsa bende inatım abi! " Meryem? " , birden düşüncelerimden geri döndüm.
Bakkala girer girmez kuzenim Yusuf seslenmiş fark etmemişim. " Efendim? " , " Hayırdır ne düşünüyordun öyle derin derin? " , " Hiç öyle kaç ekmek alsam diye düşünüyordum. " , " Yaw he he kesin onu düşünüyordun! " diyerek gözlerini gülerek çevirdi.
" Neyse akşam size gelecem anlatırsın. Benimde sana anlatacaklarım var zaten. Al şu ekmekleri. " , "iyi ozaman görüşürüz. " . Bakkaldan çıkıyorum eve doğru yürüyorum.
Erkam mı o? Bizim evin önünde sandalyeler vardı birine oturmuş bekliyor. Hızlıca oraya doğru yürüyorum. " Otobüs geçmiyor burdan beyfendi! " , diyorum sinirli bi şekilde. Kendisi gülerek " otobüsü beklediğimi kim söylüyor? Ben seni bekledim. " ,
" AllahAllah sen canına susadın galiba! Vallaha babam seni görürse eşşek sudan gelene kadar döver seni sana diyim! " , " Dövsün! " , nee dövsün mü dedi?? Anlamadı galiba yada yok yok artistlik çekiyor! Olmadı Yusufla konuşurum bugün gelince, bide o
'sohbet' etsin erkek erkeğe.Bölümlerim hep kısa oluyor ama inşallah dahada uzun yazmaya çalışacağım 😊 Dersler yüzünden biraz yoğunum kusura bakmayın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kimsenin suçu yok Âzizim.
RomanceBu hikayede hem çok güleceksiniz hatta belkide kendinizi kahkahadan tutamayacaksınız, hemde cok üzüleceksiniz... Hem Aşk hem komedi hemde üzüntü hepsi bir arada.. Şimdiden bol eğlenceler okurken🤗