Teď když už jsme se seznámili s hlavními postavami měli bychom se taky seznámit s jednou hodně důležitou postavou.
PS: Tpho obrázku si nevšímej te dokut vám to nebude nařízeno. Jasan?Informace z roku 1982:
Jméno: Wiliam Afton
Pohlaví: muž
Stav: vdaný
Děti: Micheal ( 12 ), Barner ( 5) Emili ( mrtvá zemřela tenhle rok, když jí byly čtyři )
Trestní rejstřík: všechno v pořádku ( zatím :33333333)
Zaměstnání: Fredbear Family DinerTo by byly ňáké informace, ale těď jsou důležité ty jeho děti jak si může me všimnout informace jsou z roku 1982 a co má co zpolečného z dětmi pana Aftona? Jak jste si všimli Emili byla už mrtvá její smrtí se nebudeme zajímat ( zatím :3333333 né váž jestli to chete napište :33333). My se budeme co se dělo, potom což bude vážně zajímavé :3333333. Takže Emili ( 4 ) zemřela a panu Aftonovi to bylo líto tak si adoptoval Barnera jenže Micheala začalo štvát jak se tatínek a maminka více věnujou pětiletému bráškovi a začali se dít divné věci..... Nikdo to sice nevěděl, ale pan Afton byl trošičku šílený, takže když mu bylo někdy ublíženo nebo jeho blízkým tak mu jednoduše hráblo a začal zabíjet ( né vážně já si nevymýšlím) jenže postupně, takže když mu umřela Mari ( jeho žena ) ještě to překous, ale Emili tak už to nevydržel a zabil jedno dítě u okna Fredbear Family Diner a utekl. Nikdy se nepřišlo na to kdo to udělal a nechali to být. Ale v roce 1983 ukápla poslední kapka dovolte mi to vysvětli. Takže Barner měl páté narozeniny a slavil je ve Fredbear Family Diner jenže byl tu háček on se bál Fredbéra ( sakra jak se to skloňuje ×333333 ) a Micheal mo chtěl pomoc ( né já si nevymýšlí on mu chtěl vážně pomoc už se naněj nezlobil už ho měl rád ). On a jeho kamarádi si vzali svoje masky. On foxyho, jeden kamarád freddyho další kamarád bonnieho a kamarádka chici. A zvedli Barnera a nesli ho k Fredberovi i když řval né. Chtěli, aby mu dal pusinku. Jenže naně řvali zaměstnanci, ale oni nevěděli proč tak pokračovali najednou se stal bite of 83 ( nechtějte vědět co to je máte přece obrázek nahoře ). Když se to stalo Afton byl zničený ani to nedával synovi za vinu. Jenže tady zůstává jediná otázka co bude dál? To ví jen Wiliam Afton.
PS: tenhle příběh je podobný příběhu ve Fnaf a kdo si chce googlit Bite of 83 tak nezapoměňte na Bite of 87 děkuju :)))). Ten co to nechápe použijte Google a jména Wiliam Afton a Micheal jsem si nevymyslela, ale Barner ano.
Pro ty co obrázek ještě neviděli :))))))
ČTEŠ
5 dětí a Purple Guy
FanfictionJe rok 1987 a ve Freddy Fazbear pizza je oslava narozenin Alfréda. Pozval i své kamarády. Nikdo však neví co se tu před čtyřmi lety stalo a to by je mohlo stát krk.....