Co je to se mnou?

25 2 2
                                    

Když Wiliam odešel řekl potichu: Ode dneška jsem Purple Guy. Potom zavřel dveře a v místnosti se objevila ňáká černá postava. Vybadala jako loutka. Taky to byla loutka co bývá v krabici vedle pirátské zátoky a většinou dává dětem dárky.  I ona měla v ruce dárky a hned pět. A řekla: Když jim nemůžeš dát dárek, daruj jim život. A rozbalila první dárek. Byla v něm hlava Bonnieho a dala ji Brandovi na hlavu, potom v další krabici byla hlava Foxyho. Dala ji na hlavu Bartovi. V další byla hlava Chici a dala ji na hlavu  Oliv. Ve zbylích byly glavy Fredyho a Golden Fredyho. Samozřejmě Fredyho hlavu dala Fredderikovi. A Golden Fredyho hlavu dala Alftédovi. Řekla: Ahoj Alfréde to jsem já Minirama. Alftéd otevřel oči a řekl: Jsi to vážně ty? A vztal. Minarama odpověděla: Ano Alfréde jsem to já. Alftéd se na sebe a na ni podíval a řekl: Co je to semnou a s tebou? Minirama smutně řekla: Víš teď jsme animatronici a musíme bavit děti. Alftéd se zeptal: A co ostatní? Minarama odpověděla: Oni se zachvilku proberou a pomstíme se. Taky mě zabil. Alftéd nemohl uvěřit. Najednou se Oliv, Bart, Barner a Fredderik probudili. Alftéd a Minirama jim všechno vysvětlili. Fredderik najednou řekl: Víte co? Pomstíme se!!!!!           

5 dětí a Purple GuyKde žijí příběhy. Začni objevovat