Chudáci

16 3 0
                                    


Je noc a všichni se snaží chytit nočního hlídače. Najednou zazvoní hodiny šestou a animatronici se musí vrátit na své pódium a bavit děti. Když odbije dvanáctá hodina v noci, řekne Bonnie, že viděl Purple Gue jak bere šest dětí do parts and Service a nevypadal jako noční hlídač. Jen toho hlídače  už jednou viděl. Před dvaceti lety. Najednou si uvědomil a řekl: Lidi mi celou dobu naháníme jeho nevinného syna. Co se stal obětí toho tvého koustnutí Foxy. Foxy se začal mračit, ale Bonnie poktačoval: A je to bratr to co zemřel v roce 1983! Všichni jen koukali měli černé svědomí. Musíme se kouknou do Parts and Service. A vyrazili. Né půjdu jen já Foxy a Golden Freddy vy se děte omluvit hlídačovi. Řekl Marionett. Když otevřela dveře spatřila  to co před dvaceti lety. Mrtvá těla dětí. Její oči získávali původní barvu i Foxy a Golden Freddy to tak cítili. Všechna byla pobodána. Tři hopky a tři kluci. Dva kluci vypadali na deset let. Jeden kluk a holka na sedum. A zbylé holčičky na devět. Jeden kluk měl světle modré vlasy a ten druhý hnědé s černým kloboukem na hlavě. Ten kluk a holčička měli oba hnědé vlasy a vypadali jako dvojčata. Jedna holčička měla žluté až zlaté vlasy a měly ve vpasech růžovou kytičku a ta druhá měla býlé vlasy s růžovým proužkem. Vypadalo, že má poškozené levé oko. Vedle těl spatřili taky duchy. Byly smutní a ta holčička s hnědými vlasy brečela a její bráška ji uklidňoval. Marionett pro něco šel a pak přišel zpátky s dárky. Tomu klukovi s modrými vlasy dala hlavu Toy Freddyho a pošeptala: Neboj se teď jsi v bezpečí Toy Freddy. A šla ke klukovi s modrýma vlasa. Dala mu hlavu Toy Bonnieho a pošeptala totéž jen s jeho jménem. To dala i ostatním. Dvojčatům dala hlavy Balloon Boye a Balloon Girl. Dvoum holčičkám dala hlavy Mangle a Toy Chiki. Všichni se  proměnili v animatroniky a poděkovaly. Marionetta se představila a Foxy a Golden Freddy taky. Když je představili ostatním byl unich i noční hlídač. Omluvu přijal. Dokonce i Foxyho omluvu. Marionetta novým animatronikům vysvětlila, že noční hlídač není jejich vrah, ale jeho nevinný syn. Staří animatrinici postavili pro nové improvizované pódiu. Bonnie se zamiloval do Toy Chici, Foxy do Mangle a Freddy vyznal Chice lásku stejně jako Golden Marionettce. BB a JJ si začali hrát a vše se začalo vracet do starých  kolejích, ale to nevědí co je ještě čeká a že to co teď prožívají není to nejhorší co je čeká...........

5 dětí a Purple GuyKde žijí příběhy. Začni objevovat