Od té doby jsou všichni jako vymněnění. Mají tolik práce jak ve dne tak v noci. Přeš den baví děti a v noci se snaží chytit nočního hlídače a navléct ho do obleku. Myslí si totiž, že to je Purple Guy, ale mýlí se. Je to jeho syn Micheal, ale přejmenoval se na Mika Smitha. Ale oni to nevý. Vžycky před dvanáctou hodinou promýšlí taktiku, jak ho chytit, ale vžycky to skončí tak, že Bonnie a Foxy jdou levou chodbou a Chica a Freddy pravou ( pro info všichni se přejmenovaly tak se nedivte ). Freddy vždycky myslí, že to je báječný plán, ale jen jak někdo řekne, že ro dělají každou noc. Tak řekne, že to není pravda. Jo a málem bych zapoměla Marionett vyjde jen, když zapomene hlídač natáhnout hrací skříňku. A Golden Freddy je jenom halucinace, aby ho postrašil. Oni se vžd,cky tak snaší, ale Mike to vžycky zvládne. A proto se taky vždycky vrátí, protože mu zatím nic neudělali. Oni všichni touží po pomstě. Nemůžou se jen tak koukat jak je jejich vrah pořád bez trestu. A už je to dvacet let od jejich smrti a pořád nic. Chica vždycky vzpomíná na to kdy jí maminka pekla muffiny. Foxy jak si sním všichni hrály na piráty. Bonnie jak ho tatínek učil na kytaru. Freddy jak měl ve škole jedničky. Golden Freddy na to jak ho měli rodiče rádi a Marionetta na to jak byla kdysi štastná. Všem se potom všem stýská a mají vztek. Už nemají normální oči, ale oči vzteku. Nic už je nezastavý dokut se nepomstí. Micheal je si toho vědom a dává si pozor. Někdy má pocit, že jeho dny jsou již sečteny.
ČTEŠ
5 dětí a Purple Guy
FanfictionJe rok 1987 a ve Freddy Fazbear pizza je oslava narozenin Alfréda. Pozval i své kamarády. Nikdo však neví co se tu před čtyřmi lety stalo a to by je mohlo stát krk.....