Konec

25 3 0
                                    

Je to už týden od přibytí nové toy party a všichni si na sebe začínají zvykat. Třeba Bonnie chodí s Toy Chicou, Freddy s Chicou a Foxy s Mangle. Taky je samozřejmé, že musí být kontroli, aby nebyly poškození. To se týká hlavně Mangle zase jí děti rozebrali, ale jí to nevadí je díky to mu mrštnější a obratnější. Taky zaměstnance nebavý jí pořád spravovat. Takže když opravář přišel Mike ho přišel pozdravit a říct pár informací, aby věděl jak má postspovat. Jenže něco bylo divné. On mu nevykal vždycky mu vyká, ale dneska ne. Bonnie zase něco cítil, ale nikomu nic neřekl a když přišel k němu, protože pn je jako první spatřil sekeru. Uvědomil si kdo to je a zařval: Purple Gue!!!! Všichni viděli vážně Purple Gue jak se vrhl né na Bonnieho, ale na Freddyho. Mike ještě stihl zařvat: Tati nééé!!!!!! Purple Guy ho, ale neposlouchal a zničil Freddyho na kusy a řekl: Miku nechmě být to je čas pomsty za tebe! Mike řekl: Tati to nemusíš oni mě mají rádi a omluvili se mi! Purple Guy na: Zmlkni ty to mu nerozumíš a co tvůj bratr?! Mike se naštval a řekl: Za to můžeš ty! Ty jsi zabil mojí sestru a bratra schválně a moje máma to věděla a ty taky!!! Purple Guy řekl: No a co stwjně jsem měp rád jen tebe. Tvé sourozence a matku jsem nenáviděl. No a teď se Mike dožral! Dal Purple Guovi pěstí a řekl: Jestli ještě něco řekneš, proti mojí mámě a sourozencům tak si mě nepřej. Purple Guy mu to chtěl vrátit, ale před ním se oběvili tři duchové. Purple Gue znervózněl. Byly to duchové jeho ženy a dvou dětí. Na Mika se usmáli, na Purple Gue se začali mračet. I na animatroniky se usmáli. Najednou se proměnili v duchy ( ti animatronici samozřejmě ×3). Byly osvobozeni. Najednou se koukli na Purple Gue a přiblížovali se k němu čím dál tím víc. Oni ho zabili. Konečně byl potrestán. Nyní byl taky duch jeho žena mu to spočítala. Všichni ( kromě Purple Gue ) se spřátelily a řekli si: Konečně je konec!!

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jan 15, 2017 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

5 dětí a Purple GuyKde žijí příběhy. Začni objevovat