Teď se znova vrátíme do roku 1987. Alfréd má narozeniny a právě s ostatními jí narozeninový dorty a pizzu. Wiliam Afton má pořád práci v pizzérii a už ví co udělá. Zeptal se Brandona, když odcházel ze záchoda jestli nechce kytaru, kterou mívá Bonnie. Co si myslíte, že mu odpověděl? No ano. Vzal ho do parts and service a řekl ať si lehne na stůl ( varování ten co má slabší žaludek tak ať si dá na budoucí věty bacha ). Bylomu to divné, ale udělal to. Najednou viděl nůž a tři duchy dvě děti holčičku a chlapečka, potom paní. Potom si vymněnil Wiliam uniformu a vrátil se k dětem. Vyhlídl si Barta a řekl mu, že když s ním půjde tak dostane Foxyho vlajku. Samozřejmě, že šel za ním. V Parts and Service se měl posadit na židli a zavřít oči. Duchové tam pořád byly a byly smutní. Wiliam vzal sekeru a usekl mu pravou ruku a potom i hlavu a šel pro další dítě. Tentokrát byla na řadě Oliv. Když se k ní přiblížil zeptala se jestli má rád pizzu. Ale on neopověděl a dal jí k puse kapesník na, kterém byla tekutina, která uspává. A opatrně ji odnesl do kuchyně a dal jí do trouby. Duchové byly zděšení. Když se Oliv probudila už pomalu umírala. Další byl Alftéd nabídlmu plyšáka Golden Fredyho a on zaním běžel. Toho si Fredderik všiml a běžel za ním. Přiběhl jen tak tak. Málem dostal Alftéda. Postavil se a řekl, že se jeho bratra ani nedotkne. Wiliam ho vzal a podřízl. Alftéd se podíval na mrtvoli a řekl je to moje vina. Wiliam odvětil, že není a zabil ho. Duch paní řekl Wiliame! Né! Ale řekl to moc potochu, takže to Wiliam neslyšel.
ČTEŠ
5 dětí a Purple Guy
FanfictionJe rok 1987 a ve Freddy Fazbear pizza je oslava narozenin Alfréda. Pozval i své kamarády. Nikdo však neví co se tu před čtyřmi lety stalo a to by je mohlo stát krk.....