KANDIRILMA KORKUSU

176 32 18
                                    

Arkadaşlar umarım beğenmişsinizdir.
Bakalım yeni bölüm de neler olacak...
İYİ OKUMALAR :-):-)...



MİNEL'DEN

Allahım ben bu yaşananları düşünemiyorum bile.ya of ben napacam.
Tam banyoya girerken Annem odama geldi ve konuşmaya başladı" kızım sana ne oldu suratından düşen bin parça yoksa okuldaki arkadaşlarınla sorun mu yaşadın??" Dedi ve güvenilir bir yüz ifadesi ile' Bana anlat kızım " dedi.

Allahım nasıl anlatırım öğretmenime aşık olduğumu ve öğretmenimin de aynı şekilde bana aşık olduğunu .
Bian gülümsedim'çünkü Gölge hoca nin beni seviyor olması çok hoşuma gitti.'
Ama anneme' hicbirseyim yok'  dedim.
Tam cümlemi bitirirken Abim pat diye içeri girdi.

(  Her zaman   kapıyı ne Abim nede Doruk çalmadan içeri girer bir türlü öğrenemediler.)

Abim Hamit  sinirli bir yüz ifadesi ile " Minel odamda Bir poşet vardı nerde  ??? " Dedi
Bende" off abi nerden bilim ben zaten eve saat 16:00 da geliyorum  " dedim. Oda  söylenerek " zaten sen neyi biliyorsunki " dedi..
Annem ve Abim Hamit beraber odamdan çıktılar.
Bende banyoya girdim ve duş aldım duş aldıktan sonra gerçektende
Rahatladım.  Ve bilgisayarın başına geçtim  Facebook'a girdim.

Gölge Hoca'dan mesaj gelmişti açıp okudum.

    Minel ,
Bugün yaşananlardan  dolayı özür dilerim. Böyle birşey yaşanmamalıydı. En iyisi bu durumu ikimizde unutalım.
..... Gölge Niran....

Bu mesajı okuduktan sonra içimde acaib bir his oluştu bir yanım bencede diyor bir yanım onu seviyorum böyle birşeyi unutamam diyor.

Neyse en iyisi unutmak dedim.
ve çantamı hazırlayıp yattım.
Rüyamda Gölge hocayı gördüm. Ben onu çağırıyordum, ama o bana bakmıyordu hatta kaçıyordu. Bu kötü rüyadan sonra hazırlanıp okula gittim.

Şans o ki ben bugün Gölge hocanın dersi yok diye biliyordum. Ama bugün dert programı değişti. Ve son ders İngilizceydi.
Off nasıl bir şansım var.
Son ders yaklaştıkça  kalbim küt küt atıyordu.
Ve beklenen an geldi sondan ikinci derse girdik. Gölge hoca derse girdi ve bana hiç bakmıyordu.
Hatta tahtaya bile kaldırmıyordu. Off bu Gölge hoca beni ne zannetti kandırıyormu beni ?? Diye sürekli düşünüyorum.
Direk yan sıramda olan Fadime (Zuzu) nin yanına gittim Fadime Benim en yakın arkadaşlarımdan biri.
Onunla sırf Gölge hoca bize kızsın diye sesli Bir şekilde konuşuyorduk. Ama gölge hoca sadece Fadime 'ye " Fadime sen arka tarafa geç"  dedi. Bunu söylerken suratıma bile bakmıyordu .
Sinirlenip yerime oturdum.

Zil çaldı ve herkes teneffüse çıktı bende Gölge hocanin peşinden gittim.
Ve sessiz bir yere geldiğimiz de
" Hocam" diye seslendim Gölge hoca bir durakladı ve ben hemen koşup karşısına geçtim.
Ve hiç susmayacakmış gibi konuşmaya başladım

' Siz hocam naptınızı zannediyorsunuz , önce bana beni sevdiğinizi söyleyip sonrada hiçbirşey olamamış gibi davraniyorsunuz  neden böyle birşey yaptıniz " dedim beni dikkate almayarak yürümeye devam etti o an arkasından bağırdım.
" Hey sen şapşal öğretmen ben seni seviyorum" dedim .
O an  Gölge hoca kafasını çevirip bana baktı birşeyler söylemeye çalıştı ama söylemeden gitti .
Sinirden deli oldum hatta ağlamaya başladım  kendimi kullanılacakmis gibi hissettim .
Koşarak sınıfa gittim.

Arkadaşlarım ne olduğunu sordu. Ben hiç cevap vermedim.

Sınıfa Gölge hoca girdi. Önce Gölge hocayı gördüğümde kalbim küt küt atardı ama şimdi ise sadece nefret ediyorum.
En nefret ettiğim şey ise dersin bitmesini istediğimde 40 saat gibi sürüyor ama bitmesi istediğimde ( çok nadir olur) ise 15 dakika gibi sürüyor ...
Oh Allah'a şükür zil çaldı ve eve vardım . Of yarın okul var ve o okulda Gölge hoca var off offf...

Gölge Hoca'dan;
Son dersim Minel güleydi teneffüste bana bağırdı. Bağırmakta sonuna kadar haklı ama orada en çok hoşuma giden ise bana
"Beni sevdiğini söyledi."

O an ona bende seni seviyorum demek istedim ama böyle birşey yapamazdım.. o benim öğrencim...

Bakalım neler yasanacak ....
Minel aşkına karşılık bulabilecekmi???
Veya Gölge hoca Minel in aşkına karşılık verecekmi???

Benim ilk AşkımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin