İNGİLİZCE DERSİ

223 42 30
                                    

Arkadaşlar umarım beğenmişsinizdir....
Bakalım Minel yeni günde ne yapacak??
İyi okumalar ..

Sabah saat 07.00 da zar zor bir şekilde kalktım (sizin bana 7 erkenmi ? Dediğinizi duyar gibiyim.
Ama benim için 11 den önce erkendir.)
Ve banyoya gittim ama kardeşim Doruk yine erken kalkıp banyoyu kapmisti. Doruk 15 yaşında Tam bir tipik ergen örneği kapıyı tekmeleyerek " hadi çık şu lanet banyodan " diyerek gözlerimi devirdim.

Oda fazla durmadan çıktı bende dayanamadım. O saçlarıni yapmak için 06.00 da kalkıyor bende onun saçlarını elimle karıştırdım ve bozdum hemen banyoya kaçtım tabı o arkamdan bağırdı " ćikinca seni öldürecem Mineeeel"
Bende onun suratına kapıyı kapatıp kilitledim sonra hazırlanıp çıktım kısa olan saçlarımı taradim.Üniformamı giyip çıktım.

Adana Erkek lisesi ne gelmem 10 dakikami aldı hemen koşup derse girdim eğer müdür yardımcısı na yakalanırsam çok kötü olurdu .

Derse girdim ilk ders Yasemin hocanın ;-)dersiydi yani matematik :-(

Matematik dersi bitince dördüncü ve beşinci ders İngilizce idi ;-);-);-);-)
Sabırsızlıkla bekliyordum ben,Esra, Sevda,Dilan beraber hava almaya çıktık.
AA ne tesadüf ki Gölge hoca oradaydı hemen yanına kızlarla gittik. Bugün kendimi hiç iyi hissetmiyordum.
Başım bi döndü ve gözlerim karardı.

Esra dan;
Minel ile birlikte 3 . Dersin tenefusunda hava almaya çıkmıştık. Minel bian fenalaştı ve onun fenalastigini gören Gölge hoca onu kucağına alıp arabayla hastaneye götürdü.

Minel den;
tek hatırladığım şey birinin kucağında hastaneye götürüldüğüm.

Gözlerimi açtığımda karşımda o duruyordu yani Gölge hoca onu görünce tüm endisem eridi.
Ve bana " iyimisin komik kız" dedi.

Bende gülümseyerek
- Evet hocam .dedim

Ve ailem endişeli bir şekilde ne olduğunu sordular .
Doktor "ufak bir fenalık başka birşeyi yok komik kız in "
dedi
Doktor bu lafı söyleyince Ben ve Gölge hoca göz göze geldik ve gülmeye başladık .
O an Gölge hoca nin gözleri beni çok etkiledi .
Ardından tekrar hocanın gözlerine bakmak istedim ama o son bakışmadam sonra bir daha bakmıyordu sanki utanıyordu...

Benim ilk AşkımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin