MESAJ

154 27 4
                                    

İyi okumalar...:)

Minel'den

Cuma gününün vermiş olduğu heyacanla kalktım. Kafamda tek olan düşünce Bugünün cuma olduğu ve sonraki iki günün tatil olacağı idi. Bu düşünce ile kasvetli bir şekilde yataktan kalktım. Güneş odamın penceresinden içeri vuruyor ve yaydığı ışınlarla odamdaki en ufak hareketle hücre misali çıkan tozcukların görüntüsünü muhteşem kılıyordu.
Böylesi bir atmosferin içinde gözüme ilişen telefon tüm dikkatimi dün geceye çevirdi.
Arayan kim?? Kimin nesiydi?? Neden ve niçin aramıştı??
Kafamdaki bu sorular ile aşağıya inip annemin yanına gidip yanağına koca bir buse kondurdum.
Ve kahvaltıya geçtim.
Kahvaltı yaparken gözlerimi o muhteşem kokan:-) sucuklu yumurta dan alamıyordum.
Tam elimi uzatıp tadına bakacakken ,
Annem –" Kızım dünkü zarfı yatırmayı unutma " dedi. 
Bende" tabı annecim" dedim. Ve hemen yumurtaya karşı 3. Dünya savaşı başlattım.:) :)
Daha sonra ellerimi yıkadım. Çantamı sırtıma takip telefonumu cebime kattim.
Tüm bunları yaparken aklım hâlâ kimdi??? Kimin nesiydi?? Neden?? Ve Niçin??
Aramıştı. Soruları ile çalkalanıp duruyordu. Telefonla temasımdan  verdiğim otobüs durağına kadar aklımda
temel sorular bunlardı.
Zeliha, Bilal ve can dostum Özgül' lerde durağa doğru geliyorlardı.
Ve durağa vardılar onlara koca bir gülümseme ile"" Günaydın" dedim.
Bilal ' da gülümseyerek "– Günaydın Minel" dedi. Zeliha kentkartıni doldurmak için markete gitti. Tam bize doğru gelirken telefonumdan ses geldi. O sesi dünkü kişinin olduğunu anladım. Ve telefonuma baktım.
Şu Mesaj vardı.
" Benim kim olduğumu öğrenmek istiyor musun? " Yazmıştı. Bende " Evet" yazdım  ve o numaraya mesajı gönderdim. 30 saniye içinde mesaj geldi. Konumunu atmıştı bana .
Özgül bana doğru yaklaştı ve mesajı okudu. Başta okutmak istemedim ama okutmasam benimle küserdi.

Özgül Kaş göz işareti ile " bu kim??" Bende aynı beden dili ile " sonra anlatırım" Dedim. Ve otobüs geldi otobüse bindik okulun önünde indik. Yol boyunca Özgül' e gizlice olan biteni anlattım.

Özgül "– şimdi gidemezsin demokrasi sınavı var bugün" dedi.
Bende "– hayır şimdi gitmiyeceğim okul çıkışında gidecem"
Özgül "– tamam bari mesaj at haberi olsun " dedi bende başımı sallayarak onay verdim. Ve mesajı gönderdim.
Sınıfa girdim . Zil çalalı 20 dakika olmuştu. Ama Gölge hoca hâlen yoktu. Tam arkadaşımın sırasına yöneldim. Konuşacakken kapı açıldı ve nefes nefese kalmış olan Gölge hoca içeri girdi. Ve konuşmaya başladı"– ohh çocuklar  ( nefes alıp verdi.) Biraz trafik vardı o yüzden geç kaldım . Dedi ve derse geçti.
Bende içimden"  yav he he  burası Adana trafik olur ama sabahın köründe olmaz ." dedim.
Gölge hoca habiri telefonunu saklıyordu .
İngilizce dersinin yarısı boşa gitti zaten kalan 20 dakikada ders işledik. Ardından teneffüse çıktık.
Teneffüsteyken Emre ve Remzi sınıfta top oynuyorlardı. Yanlışlıkla topu Floransan lambaya attılar şans o ki
Ben tam lambanın altındaydim. Sıramda otururken pat diye bir ses geldi. Zaten direk kafamı ellerimin arasına aldım. O anın şokunu atlatmadan sınıfın bana tedirgin bir şekilde baktığını farkettim .
O an hiçbirşey yapamadım. Sevda ve Gizem yanıma geldi. Ve benim saçlarıma düşen cam kırıklarını temizlediler. :O
Ve ellerimde kesik varmı diye kontrol ettiler. Sevda konuşmaya başladı.
"– oh allahım sana şükürler olsun hiçbirşey olmamış."
Gizem;
"– Aynen kızım iyi atlattın."
O bunları söylerken görevliler içeri girdi. Olan biteni sordular
Daha sonra bana baktılar birşey varmı diye hicbirseyim olmadığını anlayınca topla oynayanları idareye götürdüler . İdarede bana tutanak tutulmasını istiyormusun? Diye sordular bende " Hayır"Dedim.
Ne kadarda olsa o lambayı bilerek patlatmadılar.
Ve ardından hepimiz sınıfa gittik sınıfa girer girmez Zil çaldı ve 2. Derse girdik. Sıramı temizlemişlerdi.
Yerime oturdum ve Gölge hoca sınıfa girdi. Arkadaşlarım dersi kaynatmak için hocaya olan biteni anlatmaya başladı.
Gölge hoca endişeli bir şekilde sırama yaklaştı ve
"– İyimisin Minel " dedi endişesini hemen farkettim onu sakinleştirmek için
"– iyiyim  sağolun hocam  zaten birşey olmadı" dedim.
Oradan Merve lafa girdi " Hocam Minel tutanak tutulmasını istememiş" dedi .
Gölge hoca şaşırarak " gerçekten mı? " dedi. " Evet Hocam" Dedim.
Bana gülümseyerek. " Çok iyi bir insansın." Dedi ve derse girdik ders çabuk bitti ( kankiler sağolsun)
Kalan 6 derste çabuk bitmişti.
Tam çıkarken aklıma mesaj atan numara ile buluşmak geldi. Hemen otobüse bindim ve konumunu attığı yere gittim.


Bakalım mesaj atan kişi gelecekmi???
Veya mesajı atan kişi kim???
Minel ilerliyen bölümlerde nasıl bir kişilik sergileyecek???.

Benim ilk AşkımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin