Flashback:
Těhotná přísně vyhlížející žena seděla před krbem, popíjela čaj a pletla. Člověk by si myslel, že se neděje nic významného, ale opak byl pravdou. Ve velké tmavě vyhlížející vile pobíhali malincí tvorečkové – domácí skřítci, a snažili se co nejpečlivěji připravit na příchod miminka. Honosně se zdobil pokoj pro novorozeně a připravoval ples na oslavu narození nového dědice významného rodu D'Angeli. Ačkoliv se miminko ještě nenarodilo, muselo být vše dokonale připravené. Najednou žena ucítila, jak jí praskla plodová voda. Zůstala v naprostém klidu a zavolala tři domácí skřítky. „Ty!" ukázala na skřítka nalevo „Přemístíš se se mnou ke Svatému Mungovi. A vy dva dáte vědět svému pánovi o tom, co se stalo, poté připravíte vše potřebné na ples."
...
„Alexandre a Rosemary D'Angelovi!" chodbou se ozval jekot ženy, která před více než sedmi lety porodila nové dědice významné rodiny. Nikdo nevěděl, že žena porodí dvojčata, ale stalo se. Naneštěstí, nebo možná i naneštěstí, se dívenka s měnícími se vlásky narodila jako druhá. Pro ní to znamenalo nižší postavení ve společnosti, ve které ženy byly velmi opomíjené. Rosemary to zatím nijak nezaznamenala, její matka byla přísná na obě děti stejně. Od jejich čtyř let probíhala výuka etikety, tance a nenávisti k mudlům dokonce i kouzelníkům nečistého původu. Dvojčata tyto hodiny nenáviděla, ale snažily se, naučit vše co se po nich chtělo. Toužili po uznání rodičů, kterého se jim nikdy nedostalo. „Musím za Pánem zla, takže pojedete k mé bláznivé matce." rozkázala. Dvojčata neodporovala, protože už od útlého věku až příliš dobře znali sílu kouzla cruciatus. „Jistě, matko." pronesli sborem. Děti si sbalily věci a odletaxovali se do domu své babičky. „Ahoj babi!" smáli se a objímaly svoji milovanou babičku. „Můžeme ven? Prosím, prosím, prosím?" volaly jeden přes druhého. „Ano smíte jít ven, ale do oběda ať jste doma." usmála se jejich nejoblíbenější příbuzná. Děti se vydaly směrem k vesničce, za kterou se nacházelo obrovské jezero, ve kterém si dvojčata chtěla zaplavat. V Cokeworthu byla hlava na hlavě, což bylo poměrně zvláštní vzhledem k tomu, že zrovna začaly prázdniny. Když se konečně dostali k jezeru, uviděly spotu dětí, jak se v něm koupají. Sedli si na kraj jezera, ale po chvilce se rozhodli jít zpátky za babičkou a přemluvit jí aby si s nimi zahrála řachavého petra nebo kouzelnické šachy. Najednou uslyšely chlapecký křik a rozběhli se směrem k lesu, odkud vycházel. Viděly skupinku dětí, které stáli okolo nezdravě vypadajícího kluka s mastnými černými vlasy, který ležel na zemi stočený v klubíčku chránící si hlavu před údery, které mu ostatní děti udělovaly. „Nechte ho!" rozkřikla se dívenka a probodávala je pohledem. „Ale, ale copak květinko? Koukejte na ní kluci! Co kdybychom si s ní pohráli?" oplzle se usmál a začal se k Rosemary přibližovat, avšak tu chvíli byl vedle ní její bratr a dokonce i černovlásek se zvednul. Alexandr se rozmáchnul a praštil kluka do břicha. Černovlásek si vzal na starost kluka, který stál po jeho levici a Rose zase holku kterou původně jejich „šéf" držel kolem pasu. Všechny ostatní děti se rozutekly a tak na to dvojčata s podivným klukem zůstala sama. Po chvíli se všichni tři dali na ústup nebo lépe řečeno vzali nohy na ramena a běželi až na kraj městečka. Když všichni tři se konečně zastavili, černovlásek se na ně usmál „Jsem Severus Snape a vy?"
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Možná si někdo z vás říká... - „Hej ty osobo! Jak to, že není Vánoční speciál, když si ho slíbila?!" Odpověď je jednoduchá, byla jsem celé Vánoce nemocná, takže z toho nic nebylo. K dopsání tohoto „speciálu" jsem se dostala až dnes tak doufám, že mě za to neukamenujete. Ani nevíte jak moc mě těší vaše voty a úžasné komentáře, které mě vždy zahřejí u srdíčka :D Tuto kapitolku bych chtěla věnovat annacerna101, která mě moc potěšila, protože si přečetla můj příběh a dokonce mě pochválila :D A otázky na konec... Co si myslíte, že se stalo s Alexandrem? Proč je oficiální dědičkou Rosemary, i když není prvorozená? Čtete vůbec někdo to co píšu pod čarou? :'D
Vaše školou zmožená Sunny2623♫
ČTEŠ
Rosemary D'Angeli a Poberti
FanficRosemary D'Angeli je dědička nejčistokrevnějšího kouzelnického rodu na světě. V Bradavicích se setkává s poberty kteří si o ní myslí že je jenom sebestředná, egoistická a zlá, ale co když jí jednou najdou na Astronomické věži jak pláče? Začnou se ko...