4.Kapitola-Zařazování a první kamarádka?

2K 152 38
                                    


Zařazování, velká síň (P.A. plavbu na lodičkách jsem vynechala protože mi přišla nudná :D)

Stála jsem s prváky před velkou síní a čekala, až budeme moct jít dovnitř. Modlila jsem se, abych skončila ve Zmijozelu, ne že bych o to tolik stála, ale rodiče si přejí, abych byla v koleji našeho předka Salazara Zmijozela. Když jsme konečně vešli do velké síně, tak jsem na sobě cítila pohledy všech přítomných v této místnosti. Budu zařazena až úplně na konci takže jsem musela počkat, než moudrý klobouk zařadí všechny prváky, nedávala jsem moc pozor, spíš jsem si prohlížela velkou síň a všechny studenty v ní. Z mého zkoumání mě vyrušila profesorka McGonagalová. „A teď zařadíme studentku, která bude nastupovat do pátého ročníku" najednou se velkou síní roznesl šepot „Rosemary D'Angeli." Jsem nervózní velmi nervózní, ale nesmím nechat na sobě nic znát. Nasadím nepropustnou ledovou masku a elegantním krokem zamířím ke stoličce, když dosednu tak mi profesorka nandá na hlavu Moudrý klobouk. Jeho látka mi zakryje oči, vidím jenom černočernou tmu a najednou uslyším v hlavě jemný ale přesto důrazný hlas. „Zvláštní velmi zvláštní..." „Co je zvláštní?" zeptám se ho v mé hlavě. „Vidím že by si se ráda dostala do Zmijozelu i přes to že tam nepatříš, více by si, se hodila do Nebelvíru..." zamyslí se na chvilku klobouk a já dostanu nehorázný strach, abych se do koleje slavného Godrika Nebelvíra nedostala. „Prosím! Kdyby šlo, o mě tak tam klidně půjdu, ale tady o mě nejde...jde o mou sestru." žádám důrazně hučku na své hlavě. „Už jsem se rozhodl." Promluví už nahlas „Bude to Zmijozel!" V té chvíli bych Moudrý klobouk nejradši objala, ale to už mi ho McGonagalová sundá z hlavy. Všimnu si jak od Zmijozelského stolu na mě mává Malfoy nechci u něj sedět a tak ho ignoruju, sednu si na první volné místo, které uvidím. Ještě předtím než stihnu dosednout tak se na mě otočí blondýnka s bouřkově modrýma očima. „Jsem Narcissa Blacková, ale říkej mi Cissy nebo Cisso prosím." Usmála se na mě milým a upřímným úsměvem. „Rosemary, budu ráda, když mi budeš říkat Rose nebo Mary." Věnuju jí menší úsměv. Mezitím co si dáváme jídlo na talíř, Albus Brumbál- jeden z největších čarodějů dnešní doby a zároveň náš ředitel dokončil proslov, skoro všichni mu věnují menší potlesk a začínají si povídat. Já a Ciss nejsme vyjímkou, povídáme si o všem možném, například mi moje nová přítelkyně prozradila, jak se kdo jmenuje a na koho si dávat pozor jenom přikyvuji a snažím se všechny ty informace a jména vstřebat. „No a pak tu jsou Poberti..." uchechtne se. „Kdo že?" zeptám se s nechápavým výrazem. „Poberti jsou partička kluků z Nebelvíru, dělají různé vtipy na každého, kdo se jim nelíbí nebo je ve Zmijozelu." „Aha a kdo mezi ně patří?" zeptám se. Né že bych byla proti vtípkům, ale nechci se zaplést do žádné bitky mezi kolejemi nebo tak něčeho. „Peter Petegrew- otesánek který pořád žere, James Potter- chytač Nebelvíru a neustále zve, na rande Lily Evansovou, Sirius Black- můj vyděděný bratránek a nakonec ten nejlepší z nich Remus Lupin- milý, chytrý a celkem tajemný." řekne zamyšleně. No to mě Ciss varovala brzo, když jsem s nimi seděla v kupé. Ale na rozdíl od toho co mi řekla, tam mi přišli celkem v pohodě jediný problém, který mají, jsou ty jejich předsudky. Podle mě je to tím, že neznají život, nevědí jaký je to bojovat každý den o život. Black to možná tuší, ale on neměl nikoho a nic co by ho vázalo k rodině. Já mám Angel a nevím, co by si beze mě poradila. „Pure sanguinem" řekne někdo heslo a já se probudím ze svých myšlenek. Najednou mi dojde, že jsme konečně dorazili do společenské místnosti. Poprosím Cissu aby mě nasměrovala do pokoje. „A nechceš tady ještě zůstat?" zeptá se mě s jemným úsměvem na rtech. „Ne, ale děkuju Ciss moc si toho cením, že jsme kamarádky." Vrátím jí úsměv a už se otáčím, že odejdu. „Rose? Počkej!" „Děje se něco?" zeptám se jí. „Jen bych ti chtěla říct, že jsem ráda, že jsme kamarádky. Nikdy jsem neměla kamarádku...né že by se se mnou ostatní nebavili, ale vždy to bylo jen zdvořilostní nebo kvůli jménu." zašeptá. Nedokážu ze sebe dostat jediné slovo a tak místo toho abych něco odpověděla tak jí jemně obejmu, chvíli váhá, ale nakonec mi obětí vrací. Když se pustíme tak Cisse popřeju dobrou noc a odejdu do pokoje. Rychle se osprchuju a lehnu si do postele s nebesy. Předtím než se ponořím do spánku plného nočních můr, pomyslím si, že je pěkné mít aspoň jednu skutečnou kamarádku......

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sice jsem slíbila že do 1.Září vydám alespoň dvě kapitolky, ale nakonec se mi to nějak nepovedlo, takže doufám, že mě omluvíte. Chtěla bych vám poděkovat za víc jak 700 zhlédnutí. Popravdě jsem ani nečekala, že můj příběh uvidí tolik lidí :D. Ještě se chci zmínit že za nedlouho budu publikovat nový příběh o sestře Jamese Pottera, protože mi přišlo že je tu málo ff na tohle téma. No a nakonec otázka koho by jste si tipli že bude s Rose? Sirius, Remus nebo snad Regulus? :D No uvidíme ani já si nejsem pořádně jistá jak se vztahy budou vyvíjet....

Vaše Sunny2623 


Rosemary D'Angeli a PobertiKde žijí příběhy. Začni objevovat