Următoarea noastră întâmplare s-a petrecut 1997 într-un mic orăşel de provincie din Statele Unite. Începutul poveştii este unul cât se poate de normal şi o are în prim plan pe Rita Swift o mamă singură care decide să se mute împreună cu fiul ei într-o zonă mai liniştită, departe de agitaţia marelor oraşe.
Tânăra femeie găseşte şi cumpără o casă la un preţ sub preţul normal al zonei. În timpul renovării, aceasta descoperă în podul casei o rolă de film nedevelopat. Pe rolă era scris: “Filmat în curte, 1969”. Primele 16 cadre erau cât se poate de normale, însă următoarele 3 păreau parcă desprinse dintr-ul alt timp.
Camera cu care se filmase era o Brownie Hawkeye 20 iar imaginile au fost înregistrate alb negru. Cu toate acestea, ultimele trei cadre păreau a fi înregistrate cu o cameră obscură şi nicidecum cu un model Brownie Hawkeye 20 şi înfăţişau câţiva amerindieni îmbrăcaţi cu haine tradiţionale, specifice începutului de secol al XVIII-lea. Prima fotografie înfăţişa trei bărbaţi dansând pe malul unui lac. A doua fotografie avea în centru un animal masiv, neidentificat, o creatură ce aducea oarecum cu un bivol, înconjurat de un grup de oameni cu feţele acoperite. În cea de-a treia fotografie se puteau observa mai mulţi bărbaţi dansând în jurul unui foc.
CITEȘTI
Povesti CreepyPasta
HorrorO carte cu povestii Creepypasta in aceasta carte va aparea povestii scrise de pe internet sau scrise de mine