Pigmentul 227

80 6 0
                                    

In 1966 guvernul Statelor Unite a inceput unele experimente. Acestia sperau sa creeze super oameni folosind radiatii. Voluntarii experimentului erau membri ai armatei americane: soldatii si nevestele lor.
Experimentul consta in realizarea unui tatuaj atat pe corpul barbatului, cat si al femeii folosindu-se o cerneala numita Pigmentul 227. Dupa nici un semn de efecte adverse de la cerneala, voluntarii erau obligati sa se reproduca. Oamenii de stiinta teoretizau ca radiatiile ar afecta modul de reproducere. Rezultatul a fost unul neasteptat. Dupa cateva luni 70% din barbati au fost diagnosticati cu cancer, iar 40% dintre femei au fost declarate infertile dupa expunere.
Femeile au avut parte de o nastere dificila. Fetusul in dezvoltare nu crestea la o rata normala. Au fost raportate 4 femei care au nascut in a 12-a saptamana deoarece copii erau prea mari. Copiii prematuri erau mult dezvoltati, insa era extrem de deformati si urati. Anomaliile constau in membre lipsa sau in plus, orbire etc. O femeie a dat nastere unor gemeni, care s-au dezvoltat normal, dar au murit dupa putin timp de la nastere. Cauza mortii este necunoscuta.

Dupa acest esec, Pigmentul 227 a fost distrus, iar toate fisierele si proiectele au fost ascunse. Exista totusi un zvon care nu poate fi confirmat: doua cutii pline de Pigmentul 227 au fost inchise incorect, iar lichidul nu a fost distrus.

Povesti CreepyPasta Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum