Ce sunt fantomele ?

40 2 0
                                    

Cu toti ne gandim ce sunt fantomele nu?
Ei bine,am pregatit aici ceva:
Fantomele reprezintă un fenomen inexplicabil foarte complex ce poate fi clasificat în funcţie de diferitele întâmplări cărora le-au dat naştere. Majoritatea fantomelor se prezintă sub forma unor oameni obişnuiţi care apar în locuri ciudate şi de obicei la diferite ore din noapte. Alteori se întâmplă ca fantomele să schimbe împrejurările ce le favorizează prezenţa, dând impresia unei alunecări în timp. În acest caz ce se întâmplă cu martorii evenimentelor bizare despre care vă vom poveşti în cele ce urmează? Oare ei şi fantomele pe care le văd transcend inconştient limitele spaţiale şi temporale, călătorind dintr-o dimensiune în altă sau pur şi simplu nu există fantome decât în imaginaţia noastră? E o întrebare ce nu poate avea un singur răspuns. De aceea în nenumărate rânduri pasionaţii s-au lansat în diverse teorii, care mai de care mai veridice sau mai amuzante.

Joan Forman, scriitoare şi vânător de fantome, a cules multe date cu privire la fantomele ce traversează dimensiunile. Cercetările sale nu s-au limitat la o anumită zonă din Anglia, ci au inclus informaţii din toată Marea Britanie. Observaţiile sale referitoare la fenomenul fantomatic au fost publicate în lucrarea Măştile timpului.

Povesti CreepyPasta Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum