Se spune ca noaptea oameni vad o umbra undeva acolo in intuneric ,insa nimeni nu stie cu adevarat daca este adevarat
Ciprian avea 16 ani cand si-a gasit sfarsitul.Parintii sai i-au spus cu o zii in urma ca vor fii plecati toata ziua.Ciprian a spus ca e mare si sa nu mai il dadaceasca atat.Dimineata Ciprian s-a trezit mama ii lasase mancare,a mancat apoi a iesit afara cu un prieten s-au distrat iar pe la ora sapte seara Ciprian s-a intors acasa pe intuneric.Parintii nu s-au intors.Spre surprinderea lui in casa nu era curent electric.S-a dus catre sigurante le-a ridicat dar curentul tot nu a venit.Ciprian era speriat lui ii era frica de intuneric de cand era mic asa ca s-a gandit sa iasa afara si sa se duca la unchiul sau care locuia la urmatotul colt.Ciprian deschise usa insa era incuiata apoi Ciprian realiza ca toate usile si gemaurile sunt blocate.El nu le blocase.Apoi realiza ca nu mai este nici cheia in usa.Ciprian a auzit deodata un scartait din tavan.Se uita in sus dar nu vazu nimic.Apoi a auzit tot felul de sunete ciudate.Deodata usa din camera parintilor se deschide usor.Ciprian tremura.In fata lui a aparut o creatura ca o fata avea parul negru si lung ochii albi si lumniosi avea fata alba cu crapaturi ca de zombie si corpul alb.Purta o rochie alba.Ciprian s-a frecat la ochi gandinduse ca viseaza insa era real.A inceput sa alerge spre camera sa,creatura il urmarea.Ciprian a luat un pantof si a aruncat in creatura si aceasta a scos un sunet infiorator.A reusit sa il apuce pe Ciprian de glezna dar acesta s-a smucit.Cirprian a ajuns la usa camerei sale a reusit sa o deschida a intrat in camera si a incuiat usa apoi a baricadat usa cu tot ce a prins.Creatura incerca sa intre.Ciprian a pus mana pe telefon si si-a sunat mama insa telefonul nu avea semnal.Scria ca poate sa sune doar la urgente.Ciprian a sunat la politie insa a raspuns o voce fantomatica care a spus:Nimeni nu te va scapa de aici.Ciprian a deschis calculatorul a intrat pe facebook a trimis mesaje tuturor prietenilor insa cand trimitea un mesaj scria:A aparut o eroare.Ciprian era disperat.Nu avea nimic la indemana cu care sa se apere iar creatura incepea sa deschida usa.Atunci s-a bagat in sifonier si a stat acolo nemiscat.Auzi cum creatura a patruns in camera.Auzea creatura cum cauta pe sub pat si in dulapuri.Apoi auzea creatura cum se indrepta spre sifonier.Ciprian si-a dat seama ca aici se va sfarsii viata lui.Creatura deschise usa usor si il stranse pe baiat de gat pana murii.
CITEȘTI
Povesti CreepyPasta
HorrorO carte cu povestii Creepypasta in aceasta carte va aparea povestii scrise de pe internet sau scrise de mine