BAB 6
Dear Diary,...just now,Zura and me buat add math for presentation tuu...AND.....
Huahua,...akhirnye Additional Mathematics for presentation kitorang dah siap!!...hehehe,freedomm...tinggal nak bentang je naNti...But,ohh ....baru teringat...malam semalam...kau nak tau tak Diary?...huhhh,mamat yang aku kata ambik Buku rujukan Add math yang aku jumpe tu ...rupanya dia tu rakan karib aku time kecikkk!!...hah!unbelievable....dahlah kasar,dah tu seperti ego plak..But,hensem r..Huhu...semalam...hurmm,ada patut dia tinggalkan aku sorang'' kat Taman Mini tuu...annoyed!..dahlah ibu marah aku semalam,..hurmm...okeylah Diary ...nak Buat keje lah..ByebYe dear Diary..^-^,Assalam...
Husna menutup dan mengunci buku Diary kesayangannya..dia kemudiannya meletakkan buku Diary nya ke dalam laci meja..'Hai diary,kalau ada seseorang yang terbaca kau ni,..malu lah aku kan??..sume raHsia aku and memory aku kat kau..hehe'...
"Hah!Dik,apa tercegat lagi tuu..Ibu paNggil kau lah"suara Kakak Husna ,Nuraneeza menghentikan lamunan Husna dan mngembalikan Husna ke alam realiti kembali.
"yerr,sat naaaaa...kejap gi adik pegilah.."kata Husna..
"Hmm..Cepat sikit..Kakak dan ibu tunggu kat bawah ..dalam kereta tau"kata Nuraneeza lalu turun ke bawah.
"Hurmmm,..juz pakai yang simple jelah..setakat nak jalan-jalan je ponkan"kata Husna sambil melihat ke arah cermin lalu tersenyum
"okayyy,set...dah comey dah..Muahahahahahha"kata Husna lalu berlari menuju ke tempat kereta..
"Hah,dah siap..jom jalannnnn."kata Husna samBil menari-nari agar tidak dibebel..Lalu Puan Mariana yang baru sahaja iNgin membuka mulut dan membebel hanya menggeleng-geleng melihat kerenah Husna samBil mula menggerakkan kereta Volkswagen...
YOU ARE READING
Kau Yang Terindah
RomanceHakeem... Indahnya memori kita bersama.. sukar untuk aku lupakan segala memori itu.. Terima kasih atas segalaNya Hakeem... Kau lah yang terindah..-Husna pandangan Matamu, mampu membuatkan jantung ini berdegup lebih kencang.. senyuman mu , mampu men...