Kau Yang Terindah 7

250 4 0
                                    

BAB 7

           "Apaaaa??!!!..nak pegi kat umah Hakeem tuuu!!???"jerit Husna  setelah mengetaHui arah tuju mereka.."A'ah lahh,yang Husna Ni shock sangat nape???ada problem ngan Hakeem??".kata Puan Mariana sambil memandu tetapi matanya melihat ke arah cermin kereta memandang Husna yang duduk di belakang."Ehh,taklah..manade..ibu ni tak bagitau pun kat Husna awal-awal..tulah shock sangat..huhuuu...takde masalah pon..memang pun Husna nak jumpa Hakeem jugak buuuu,ibu ni tau-tau je..hihi"dalih Husna sambil berpura-pura tersenyum ke arah Ibunya.Ibunya turut tersenyum lalu mula fokus memandu kembali.kemudian setelah ibunya tidak melihatnya lagi Husna mengangkat tangannya ke atas Bahu dan tolehkan kepalaNya ke kanan "wekkkk"kata Husna perlahan sambil menjelir lidah.:P...

tetiba,...'Listen to my heart,it's wing for u,Listen to My heart,it's wing for u...'nada mesej Husna berbuNyi..LaLu Husna dengan segera membuka peti masuk..

AssalaMualaikum,...Hai Husna....How are you;)?..

'ek'elehhh,mamat ni lagiii!..sape ni benar-benarnyeeee hehhh!'bisik hati Husna  sambil membuat muka menyampah..cute je...

       waalaikumussalam,tak buat pape pownnnn!..korek hidung jerr..

'Huahua,sorry agak kurang sopan sikit ekkkkk'bisik Husna lalu menekan SEND..

Dan....

tidak lama setelah itu....

1 mesej telah diterima lagi....

Husna segera membuka  mesej itu...

     Haha,awak ni kelakar lahh...^-^,

mesti muke awak Ni comeyy jugak kan mase korek hidung:P..awak memang cute..tulah i jatoh hati kat u ....

         'Ek'eleeehhhhhhh!!wekkkkkkk..!Overrrnyee...'

   woii,kau ni sapeee hah?!!...pengecut sangat r..!taknak gtau name ..wuuuuuuuuuuuuu..

'Huhh!!,pengecut!!' lalu Husna menekan SEND ..

"Kita dah sampai..keluar lah.."kata Puan Mariana kepada Nuraneeza dan Husna.Mereka bertiga pun keluar daripada   kereta dan menuju ke arah rumah Puan Mirah.Husna hanya membuntuti ibu dan kakaknya dari belakang....'Leceh sangat r macam Niii!!'..

Kau Yang TerindahWhere stories live. Discover now