Ben Mina bir hayaletim. Size her şeyi baştan anlatmak gerekirse henüz ölmedim sadece komadayım.
1 ay önce bir kaza geçirdim sevdiğim adam beni aldatmiştı onları yatakta basmıştım.
Sonrada yolda yürürken bir araba bana çarptı. Eğer gerçek aşkı bulursam belki kurtula bilirmişim.
Yaklaşık 1 buçuk aydır komadayım. Şimdi ise kurtulma zamanı aşkını kazanmam gereken kişi Park Jimin. Hatta öpücüğünü bile almam gerek ama gerçek bir öpücük aşkla ve sevgiyle.
Sadece 1 haftadır ona gözüküyorum ve yanından bir an olsun ayrılmıyorum.
"Yine mi sen?" Jimin beni görünce yüzünü buruşturdu.
"Hiç gitmedim ki" jimin uyku mafruru gözlerini ovaladı.
"Ne demek hiç gitmedim. Benim yanımda mı yattın?"
"Ohh hayır tabii ki yerde yattım" diyip yeri gösterdim gözlerini devirip yataktan kalktı ve bana kaş göz işareti yaptı.
"Ne diyon be?"
"Odadan çık hayalet kız"
"Neden banane çıkmıyorum" diyip kollarımı önümde bağladım ve arkama yaslandım.
"Iyi sen bilirsin benim için hava hoş" diyip tişörtunu çıkarmaya başladı sonrada eşofmanını çıkar... Ne üstünü çıkardı mı?
Ellerimle gözümü kapatıp bağırmaya başladım.
"Ne yapıyorsun bee"
"Sana odadan çık dedim" dedi bende olduğum yerden kalktım ve duvarın içinden geçip merdivenlerin olduğu yere çıktım.
Salona inip tekli koltuğa kuruldum. Jin ve namjoon mutfakta kahvaltı hazırlıyordu tae ve kook ise tv izliyordu yoongi ise diğer tekli koltukta uyuyordu. Hoseok'da daha yeni iniyordu. Aklıma gelen hain plan ile yerimden kalktım. Biraz korkutsam bir şey olmazdı sanırım.
Yoongi"nin yanına gittim kollarını önünde birleştirmiş dudaklarını'da büzmuştu yanağına hafif bir tokat attım.
Yoongi yerinden sıçrayarak uyanınca etrafına bakıdı sonrada yakınında olan jungkook'a baktı.
"Maknea ne yaptığını sanıyorsun? "
"Noldu hyung ne yapmışım? "
"Neden ben uyurken tokat atıyorsun delirdin mi?"
"Hyung asıl sen delirmişsin kook hiç bir şey yapmadı" tae konuştu bu sefer bende anıra anıra gülüyordum şimdi ise tv'yi kapatmakta. Televizyonun yanına gidip kapatma düğmesine bastım sesin kesilmesiyle herkes tv'ye baktı.
"Noluyo lan?"(j-hope)
"Anneciğim"(kook)
"Amanım evi hayaletler bastı"(tae)
"Evi hayaley falan basmadı şarterler atmış ben düzeltim hyung sende büyük ihtimalle rüya gördün" jimin bana kötü bir bakış yollamıştı sanırım eğlence buraya kadar.
"Kahvaltı hazır" jin'in bağırmasıyla herkes mutfağa gitti.
"Bir daha böyle şeyler yapma"
"Aman sende azıcık eğlendim sadece" jimin göz devirip mutfağa gitti bende arkasından.
Evet ilk bölüm geldi umarım güzel yazmışımdır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayalet Sevgilim 2 (Park Jimin)
Short StoryJimin'in hayatına aniden giren hayalet bir kız ondan yardım isterse ne olur? Kızın hayatı Jiminin ellerinde... Jimin bu tanımadığı kızı kurtarır mı? Yoksa ölmesine göz mü yumar? (30.03.2017)