Jimin
Onunla deneyeceğim. Belki onunla mutlu olurum. Sevdiğim kız bana bakmıyor hatta benden nefret ediyor ben ise mal gibi onun peşinden gidiyorum. Mina ile evde 1 hafta tek kalacaktık. Herkes ailesinin evine gitmişti benimkiler iş gezisinde olduğu için burada kalacağım. Belki Tae'de evine gitmez diye düşünmüştüm ama o da gitti.Akşam olmuştu Mina ile yanyana oturmuş boş boş Tv'ye bakıyorduk. Yerimden kalktım fazlasıyla acıkmıştım mutfağa doğru giderken Mina bana seslendi.
"Nereye?"
"Mutfağa acıktım bir şeyler hazırlıyacağım"
"Iyi. Bende acıktım bana yemek hazırla sebastian."
"Ha ha ve ha. Kalk kendin hazırla" diyip mutfağa girdim. Sebastianmış peh. Arkamdan gelip.
"Iyi bee. Hazırlarım ben" dedi ve buz dolapından sebze çıkardı. Sebzeleri yıkayıp doğramaya başladı. Arkasına dönüp bana baktı.
"Ne bakıyorsun. Gelde yardım et" yanına gittim.
"Ne yapayım? " derin bir nefes alıp konuşmaya başladı.
"Doğradığım sebzeleri şu tencereye koy. Onuda mı ben söyleyin yahu." dedigini yapıp sebzeleri koydum. Yağı almak için dolaba uzandım ama bir türlü elime gelmiyordu. Birden başımdan aşağı bir sıvı döküldü. Iyy bu yağ. Mina bana bakıp gülmeye başladı.
"Hahaha ama yaa. "
"Gülme! " gülmeyi bırakıp ağzına görünmez bir fermuar çekti.
"Tamam. Gülmüyorum hadi git duş al." Yukarı odama çıkıp banyoya girdim. Üzerimi çıkartıp suyu açtım. Sıcak su başımdan aşağı dökülürken rahatladığımı hissediyordum. O yağı oraya kim koydu Allah aşkına. Eve bir gelsinler onlara sormazmıyım ben. Duştan çıkıp sadece pantolon giydim havluya saçımı kurulayıp aşağıya indim. Mina yemekleri hazırlamış hattâ masayı kurmaya başlamıştı.
"Geldin mi?" diyip arkasına döndü bir süre yüzüme baktı sonrada vücuduma en sonunda kafasını başka tarafa çevirdi. Tabakları almak için dolaba uzandı alamayınca arkasına geçip iki tane tabak aldım. Kollarım hâlâ dolaba dayalı dururken bana döndü. Gözlerinin içine baktım. Baya bir yakındık dışarıdan birisi görse onu öpüyorum zanneder. O kadar güzel bakıyorki Allahım ne diyorum ben sadece gözleri güzel evet evet sadece gözleri güzel.
"Neler oluyor orada?" Sesin geldiği tarafa bakınca Tae'nin kapıya yaslanmış ve elini kalbine koymuş bir şekilde bize baktığını gördüm tabakları gösterip.
"Mina uzanamadi o yüzden yardım ettim" elini kalbinden çekip;
"Ohh rahatladım. Bir an şey yapıyorsunuz sandım. Jimin dostum namusun gitti sandım" ona bakıp gülümsedim.
"Hahaha dostum çok komiksin bizde yemek yiyecektik tam zamanında geldin" içeri girip masaya oturdu Mina'da oturup bana baktı bende oturunca;
"Yemekleri koysana Jimin"
"Sen koy!"
"Dostum kalkda koy işte" kalkıp tabaklara ramen koydum herkesin önüne koydum. Yemeğimizi yedikten sonra film izlemeye karar verdik. Tae korku filmi istemişti erkek olabilirim ama yinede korkuyorum yapacak bir şeyim yok bana öyle bakmayın. En sonunda Mina The Witness filmini koydu. Film güzel Luhan gelene kadar yanlış anlamayın antisi falan değilim sadece Luhan gelince Mina çığlık attı.(Y/n: Mina bana birini hatırlattı ama neyse )
Film o kadar güzeldiki tekrar tekrar izlerim o derece. Mina'ya bakınca Tae'nin omzunda uyumuştu nedense kıskanmıştım ayağa kalkıp Mina'yı kucağıma aldıp odama götürdüm ve yatağa yatırdım. Tekrar aşağıya inip Tae'yi uyandırdım ulan filmi tek ben mi izlemişım. Odama girince Mina'yı izlemeye başladım ne kadarda güzeldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayalet Sevgilim 2 (Park Jimin)
Short StoryJimin'in hayatına aniden giren hayalet bir kız ondan yardım isterse ne olur? Kızın hayatı Jiminin ellerinde... Jimin bu tanımadığı kızı kurtarır mı? Yoksa ölmesine göz mü yumar? (30.03.2017)