10. Bölüm

193 16 7
                                    

Jimin~
Tae Mina'yı öpmüştü kardeşim dediğim adam benim belkide gelecekteki Sevgilimi öpmüştü. Hızla yanına gidip yumruk atmıştım. Aklıma Mina geldi bir an, sonuçta ona aşık olan bir adam öpmüştü, sevdiğini söylemişti. Kafamı çevirip baktım. Mina yerde baygın bir şekilde yatıyordu. Yanına eğildim. Şimdi ne olmuştu. Gitmişmiydi yoksa, gitse burada olmazdı ki bedeninde olurdu. Onu kucaklayıp koltuğa yatırdım.

"Ne oldu ona? " gelen soruyla Tae'ye baktım.

"Sanane ne olduysa oldu. Salak herif niye öpüyorsun ki? Ona sadece ben aşık olabilirim ben öpebilirim."

"Hadi yaa? Tapulu malın mı Jimin. Sevdim onu. Kurtarmak istedim"

"Sevmişmiş. Oğlum ben zaten o kurtursun diye ona aşık olmaya çalışıyorum aramızdan çekil!"

"Jimin?" Mina kendine geliyordu.

"Buradayım Mina" gözlerini kıpırtıştı hafifçe doğrulduktan sonra bir bana bir de Tae'ye baktı.

"Hâlâ hayalet miyim? "

"Burada olduğuna göre "

"Seni öptüm hemde aşığım sana. Neden hâlâ böylesin?" Salak bu herif yeminle salak. Sanane oğlum sanane.

"Çünkü ben sana karşı hiç bir hissetmiyorum"

Tae evden çıkıp gitmişti. Mina'ya baktım.

"Iyisin dimi?"

"Evet iyiyim"

"Tamam o zaman. Birazdan çıkarız"

odadan çıkıp odama geçtim. Mina ya kızmaya hakkım yoktu çünkü onun bir suçu yoktu. Her şeyim hazır oluca Mina ile yola çıktık. Bu tatil bize iyi gelicekti hem kafa dinleyecektik hemde birbirimize yakınlaşacaktık onu ben kurtaracağım buna eminim. Hatta sonrada mutlu olacağız.

Sonunda geldiğimizde Mina uyumuştu onu uyandırmak istemeyince kucagıma aldım. Ahh hadi ama bu kız hayalet nasıl bu kadar ağır olabilir. Zar zor onu odaya taşıdım. Onu yatağa yatırıp çantaları aldım sonrada kendimi koltuğa attım.

Mina beni dürterek uyandırmıştı ben hangi ara uyumuşum yaw. 

"hadi kalk denize girelim" Minaya gülümsedim

"tamam hadi" beraber hemen evin karşısındaki denize girdik ekim ayındaydık ama benim için sorun değildi Mina zaten hayalet olduğu için sorun olmuyordu en fazla ben hasta olurdum o zamanda Mina bana bakardı ve iyileşirdim. Birbirimize su atıyorduk o benim sırtıma çıkınca sırtımda onunla beraber denize daldım. Bu kız bana iyi geliyordu.Onu görmem beni hemen mutlu ediyordu ayrıca onun için endişeleniyorum başkasıyla görünce kıskanıyorum ama bu aşk olamaz heralde. Yada olabilir mi? Tekrar kıyıya geri döndüm

"eve gidelim bugünlük yeter" hiç itiraz etmeden kabul etmişti. Eve geri dönünce güzelce kurulandık sonrada beraber yemek yapmaya başladık. Onunla yemek yapmak bile eğlenceliydi bir an kendimi onu öperken buldum o da bana karşılık vermeye başladı.

Hayalet Sevgilim 2 (Park Jimin)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin