2 Ay Sonra~ Jimin
Mina yavaş yavaş herşeyi hatırlamaya başlamıştı. İlk önce ailesini hatırladı sonrada eski sevgilisini. Yavaşça beni de hatırlamaya başlıyordu. Mina'nın ailesi yoktu. Artık okula gitmesi gerektiğini düşünerek onu bizim okula kayıt ettirdim. Aynı sınıftaydık. Bu yüzden zorluk çekmiyordu.Ders bitince derslikten çıkıp, kantine gittik. Mina ve kendim için tost ve meyve suyu alıp tekrar sevgilimin yanına gittim. Yanına oturdum.
"Yemesem. Midem almıyor" diyen sevgilime baktım.
"Olmaz. İlaç alacaksın" diyerek zorla yedirdim. Sonrada ilaçlarını içirdim. Okuldan çıkınca biraz gezme kararı aldık. Han nehrine gidip el ele yürüdük. Kağıt helva isteyince ona kağıt helva aldım beraber banka oturduk.
Eve gelince kimsenin olmadığını gördük. Mina duş alıcam diyerek banyoya girdi bende televizyon'dan maç haberlerine bakmaya başladım. Mina duştan çıkmış olacak ki, ıslak saçlarıyla yanıma oturdu ona kısa bir bakış attım.
"Saçlarını kurutmalısın yoksa hasta olacaksın" omuz silkip cevap verdi.
"Kurutmaya üşeniyorum"
"Hadi kalk" diyerek onu kaldırdım odama çıkınca elime kurutma makinesi alıp saçlarını kurutmaya başladım. Kurutma işlemi bitince de tarak ile yumuşak saçlarını taradım. Yüzüne baktığımda gülümsüyordu.
"İyiki benim sevgilimsin" dedi bir an itirafı hoşuma gitmişti. Burnuna öpücük kondurup bende gülümsedim.
"İyiki seni sevdim" diyerek bu sefer ben itiraf ettim. Onu ilk gördüğümde tam bir bela demiştim fakat tatlı bela oldu.
Mina uykusunun geldiğini söyleyince beraber yattık.Sabah kalktığımda Mina yanımda yoktu. Lavaboya gidip elimi yüzümü yıkadıktan sonra aşağıya indim. Salonda oturan Tae ve Mina'yı görünce kaşlarımı çattım bunlar baş başa ne yapıyordu.
"Sevgilim sonunda uyandın demek" ses arkamdan geliyordu, arkama dönememle Nana'yı karşımda görmem bir oldu. Nana benim eskiden aşık olduğum kızdı ve ona aşık olduğumu biliyordu.
"Jimin o senin sevgilin mi?" Mina'dan gelen soruyla ona baktım.
"Hayır Mina. Tamam senden önce ona aşıktım fakat sevgilim falan değil. İnan bana lütfen"
"Saçmalama Jimin. Bu paçozla mı sevgilisin?" Nana'ya dönüp ateş saçan gözlerle baktım.
"Kes sesini ve terk et evimi!" Diyerek açık bir şekilde onu kovdum. Nana evi terk edince V'ye baktım.
"Sen mi getirdin onu?"
"Hayır dostum ben getirmedim."
"Öyle mi? O zaman neden sen burdayken geldi"
"Ben dün gece geldim eve. Nana ise sabah geldi"
"Öyle olsun bakalım" diyerek Mina'nım yanına oturdum.
●●●
5 Ay Sonra~Mina
Her şeyi hatırlıyorum artık. Jimin ile çok iyidik. Okulumuz'da bitmişti. İlk defa bir erkeğin yanında mutluydum. Jimin ile ilk tanıştığım zamanlar nasılda benden nefret ediyordu şimdi ise beni seviyordu bende onu seviyordum. Mutluydu, mutluydum, mutluyduk. Bugün Jin evleniyordu. Jimin Jin'in yanındaydı bende gelinin yanındaydım.Nikah kıyıldıktan sonra gelin, çiçeğini attı. Bilin bakalım çiçeği tuttu. Tabiki ben. Jimin'e baktığımda bana gülümsüyordu. Düğün bitince Jimin ile beraber boş sokakta yürümeye başladık.
"Mina?"
"Hmm"
"Şey eee..." Jimin'e baktım.
"Noldu?" Diye sordum. Birden önümde diz çöküp boğazını temizledi.
"Mina benimle evlenir misin Mina? Evimin kadını, çocuklarımın anası olur musun?" Çocuklarımım anası nedir yaw? Ama çok tatlıydı.
"Evet. Evet seninle evlenirim" dedim ayağa kalkıp beni kucağına alıp döndürdü.
Yazar'dan
Mina ile Jimin evlenmişti. İki yıl sonra ise ikiz çocukları olmuştu biri kız biri oğlan. Hep mutlu yaşadılar. Jimin Mina'yı hiç bırakmadı ve onu hep sevdi. Mina'da Jimin'i hiç bırakmadı ömrünün sonuna kadar sevdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayalet Sevgilim 2 (Park Jimin)
NouvellesJimin'in hayatına aniden giren hayalet bir kız ondan yardım isterse ne olur? Kızın hayatı Jiminin ellerinde... Jimin bu tanımadığı kızı kurtarır mı? Yoksa ölmesine göz mü yumar? (30.03.2017)