Günaydın hayalet sevgilim okuyucuları. Bölümü yazarken yardım eden kuzenime teşekkür ediyorum.
Jimin kahvaltısını yaptıktan sonra okula gitti tabii bende peşinden. Jimin sınıfta arkadaşlarıyla konuşuyordu.
Sonunda hoca girince bende jimin'in yanına oturdum.
Sınıfın kapısı aniden açılınca herkes oraya baktı. Gelen kız hocadan özür dileyip boş bir yer aradı. Benim oturduğum yöne doğru gelmeye başladı.
Çantasını sıraya koyup oturmaya yeltenmişken hemen kalktım.
Ders bitine kadar dışarıda bekleye bilirim sanırım.
"Ben dışarıdayım" jimin göz ucuyla bana bakıp kafasını aşağı yukarı salladı.
Bende dışarı çıktım. Sessiz bir yere gidip boş banka oturdum. Acaba insan olsaydım ne yapardım. Muhtemelen ders çalışıyor olurdum veya annemin dırdırını çekerim veya en çok yaptığım şeyi yuzerdim.
Şimdi ise hayatta kalmaya çalışıyorum tanımadığım bir insanın aşkını kazanmaya çalışıyorum ne kadar'da acizım.
Bu tarafa doğru gelen namjoon ve jin ikilisini görünce nedensizce gülümsedim.
Oturduğum banka otutduklarında yerimden kalktım. Jin elindeki elmayı yerken aklıma gelen şeyle biraz duraksadım jimin dersteydi hiç bir şey göremezdi.
Elimle hafifçe jin'in eline vurduğumda elindeki elma yere düştü jin şaşkınca bir eline birde yerdeki elmaya bakıyordu bense gülüyordum ne yapayım yani hayaletim ve doğru düzgün eğlenemiyorum benimde tek eğlencem bu.
"Jin dostum ilk defa bir yemeği yere atıp ziyan ettiğini görüyorum" namjoon şaşkınca yanındaki gence bakıyordu
"Ne onu ben atmadım sanki birisi elime vurdu sonra'da düştü"
Jin yerdeki elmayı alıp çöpün yanına koydu.
Canım yine sıkılmıştı yoongi'nin yanına gidiyim birazcık.
Suga'un sınıfına girince gözlerim onu aradı ve buldum... En arka sırada uyuyordu.
Yanına gidip oturdum elimdeki tüğ ile onu gidiklamaya başladım.
"Ayy yapma luna" sesi kısık çıkmıştı biraz daha gidikladım
"Kız luna yapmasana" yine kimse duymadı biraz daha gidikladım
"Hahaha luna yapma gız" sınıf'daki herkes anırarak gülmeye başladı.
Sınıftaki hoca suga dönüp bağırdı
"Min Yoongi derhal dışarı. Dersimi derhal terk et" suga bir özür dileyip dışarı çıktı tabii bende arkasından.
"Noluya lan bana sanki evren uyumama karşı. Sabahtan beri olağanüstü olaylarla uyanıyorum"
Suga'un da eğlencesi kaçınca kook'un yanına doğru gitmeye başladım.
Spor salonuna girdiğimde basketbol oynuyordu. Yanına gidip elindeki topa vurdum top yere düşünce yerdeki topu aldı. Tekrar elindeki topa vurdum elindeki top düşünce kook soylenmeye başladı
"Tövbe Yarabbi" eline aldığı topa tekrar vurucakken birden basket attı attığı top potadan geçip kafama geldi. Ahh başım acıyor.
~ Yazarın ağzından~
Mina jungkook'un elindeki topu düşünürken fark etmediği bir şey vardı tae her şeyi görmüştü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayalet Sevgilim 2 (Park Jimin)
Short StoryJimin'in hayatına aniden giren hayalet bir kız ondan yardım isterse ne olur? Kızın hayatı Jiminin ellerinde... Jimin bu tanımadığı kızı kurtarır mı? Yoksa ölmesine göz mü yumar? (30.03.2017)