(Y.N:Evet arkadaşlar bu bizim ilk kitabımız umarım beğenirsiniz.Biz uzun zamandan beri en değerlim olan arkadaşım Beyzayla got 7 ile -özellikle Markla Jackson - ilgili hayaller kuruyoruz en sonunda bunları bir kitap haline getirmeye karar verdik umarım beğenirsiniz.Benim biasım Jackson Beyza'nın ki Mark. Saranghaeee 😍)
Markla 1 aydır sevgiliydiniz.Fakat henüz başbaşa kalmamışsınızdır. (No fesatlık asjajsj)Çünkü sen de jyp şirketinde bir idoldün üstelik yeni bir gruptunuz. Çok çalışıyordunuz. Bu yüzden birbirinize vakit ayıramıyordunuz. O gün sizin grupça tek izin gününüzdü. Kızların hepsi planlar programlar yapıyordu. Ama sen bir türlü Markla vakit geçirmek istediğini söyleyemiyordun. Arkadaşın bu durumun farkına varıp senin yanına geldi.
"(Adın) bak sana ne diyeceğim. İstersen bugün Markı buraya çağır beraber vakit geçirin ne de olsa 1 aydır doğru dürüst birbirinizi goremiyorsunuz"
Arkadaşının bu fikri çok hoşuna gitse de onların evde oldukları aklına geldi.
"(Arkadaşının adı) ama siz de evde olacaksınız size rahatsızlık vermek istemiyorum " dersin.
Arkadaşın kolunu omzuna atarak
"Ben o işi hallederim hadi Markı ara "
Büyük bir heyecanla telefona sarılırsın.Telefon ikinci çalışta açılır.
"Efendim sevgilim"
"Alo Mark. Şey bugün müsaitmisin acaba ?"
"Evet bitanem noldu ki ?"
"Şey bugün bizim kızlar dışarı çıkacaklarmış da sen de bize gelirmisin diyecektim."
"Tamam sevgilim gelirim 1 2 saate kadar "
"Bb" dersin ve telefonu kaptırsın. İçini bir heyecan kaplamistir. Bi de birazcık kendine kızarsin çünkü ne zaman Markla konuşmaya başlasan hebele hübele kem küm kalıyorsun.
Arkadaşın yanına gelir.
"Eee aradınmı? "
"Evet ama ne yapacağiz ki ?"
" orası kolay gel benle"
Arkadaşınla beraber diğer kızları da yolladıktan sonra güzel bir masa hazırlarsınız. Masa bittikten sonra arkadaşin seni hazırlamaya başlar. Güzel bir elbise giyip saçını maşa yapar ve cok hafiften bir makyaj yapar yüzüne."Ayyy ama sen çok güzel oldun yaaa. Tamam şimdi ben çıkıyorum Eniştemiz birazdan gelir hadi bol şans" arkadaşın yanağına sulu bir öpücük bırakıp evden çıkar. Heyecanla Markı beklemeye başlarsın. Kapı çalar hızlıca açmaya gidersin. Markı görünce bir anda onu ne kadar çok özlediğini farkedersin. Gözlerin dolarak sıkıca sarılırsın.
"Neden ağlıyorsun sevgilim? "
"Seni çok özlemişim "dersin titrek bir sesle
"Ben de seni özledim aşkım."omuzlarından tutup seni geri çeker ve Süzer (hareketi tam tanimlayamasamda siz anladınız)
"Çok güzel olmuşsun " gülümsersin.
Ve tekrar ona sıkıca sarılırsın. Özlemin dinene kadar.
Ayh feels geçirdik resmen. Neyse sizleri cook seviyoruzz😘😘😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Got 7 ile Hayal et 💜
FanfictionBu 7 çocuk bizim hayallerimizin baş kahramanları 😇😇😇~Beyza ~Gökçe