Jackson

503 23 0
                                    

Jacksonla 3 aydır evliydiniz. O gün senin ve grubunun korede konseri vardı. Hazırlıklar bittikten sonra jackson seni görmek için Kulise geldi.
Onu görünce sevinçle yanına gidersin."Eee hayatım heyecan var mı ?"
"Hem de nasıl sanki ilk konserimmiş gibi"
"Fazla telaş yapma ben sana güveniyorum. "
O sırada araya görevli girer
"Son 2 dakika"
Jackson sana döner
"Fighting aşkım "der ve gider.
Grupla beraber sahneye doğru yürüyordunuz. Birden şiddetli bir mide bulantısıyla yüzünü burusturdun. Arkadaşın senin yanına gelir. " (adın) iyi misin?" der. Sende "iyiyim merak etme canım" dersin. Sonra sahneye çıkarsınız bütün fanlar sizi görünce deli gibi çığlık atmaya başlar. Orta sırada sizi izleyen got 7 üyeleri vardı. Gözün Jacksona kaydiğında göz göze gelirsiniz. Sana göz kirpar sen de gülümsersin. 3 şarkı bitmistir. Senin ne kadar çok miğden bulan sa da dayanmaya calişiyorsundur. 4. Şarkınızın sonuna gelmistiniz. Kapanis pozu verirken aniden etraf kararmaya başladı başın dönüyordu bir anda yere düştün duyduğun en son şey ise Jackson un (adın )!diye bagirmasiydi.
Gözünü açtığında hastanedeydin. Başında Jackson uyuyordu. Miğdenin bulantısı az da olsa geçmişti. Jackson senin uyandığını görünce yanina geldi ellerini saçlarına koyup okşadı.
"(Adın) iyi misin hayatim ?"
"İyiyim canım noldu bana peki ?"
" sahnede bir anda bayıldın ben de seni hastaneye getirdim. Doktor seni muayene etti bakalım sonuç ne çıkacak "
O sırada içeri doktor geldi."(adın ) hanim nasılsınız ?"
"İyiyim doktor bey "
Jackson araya girer."durum nedir?"
"Yaptığımız testler ve bazı belirtiler sonucunda tahmin ettiğimiz şey çıktı "
" yani ! " der Jackson.
"Yani tebrikler (adın ) hanim hamilesiniz."
Gözlerin faltasi gibi açılır. Jackson o anda donup kalmistir . sen de onu dürterek "jacks-"
"(Adın ) baba oluyorum baba oluyorum vuhuuuu" diye bağırıp zıplamaya baslar. Tabi sonra yere düşüp bayılır. Sen
"Ooofff Jackson"
Y.N: Çoook kısa bir bölüm oldu. Ama eğer beğenmediyseniz yorum bırakabilir ve telafi bolumu yapabilirim. isteklerinizi yorum bırakmayı unutmayin . Saranghee ahgaseler 🐦

Got 7  ile Hayal et 💜Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin