Mark

323 19 4
                                    

Markla beraber koltuğa yayılarak oturmuş film izliyorsunuzdur. Gerçi sen film yerine Markı izliyordun. Mark senin onu izlediğini fark edince başını sana çevirir. Ve hinzirca güler.
"Beni mi kesiyorsun sen ?"
"N-ne keseceğim seni be ? Film izliyorum burada"
Dersin kendin bile dediğine inanamayarak.
"Neyse şimdilik yemiş gibi yapıyorum(Adın)" der Mark.
Sen çok sinirlenip Markın küpesini tutup aşağı çekersin. Mark bu yaptığına alaylı bir şekilde gülümser.
"Ben değilde neden küpem? "
"Çünkü ben senin yüzüne vurmaya Kıyamam kii" diye bir itiraf yapistirirsin ortaya. Mark bu söylediğin şeyden sonra koltukta seni ittirip üstüne çıkar.
"Hmm (Adın) hanim bu aralar çok mu tatlı oldu acaba? Şu an seni delice öpesim var "
Sen çok utanırsın.
"Yaa mark böyle şeyler söyleyip durma "
Mark sana yaklaşır tam dudaklarınız birbirine değecekti ki çalan zille irkilirsin. Mark çok sinirlenir.
"Umarim bizim çocuklar değildir. Eğer onlarsa bayıltana kadar tokatlarim onları "der.
"Mark çok ayıp "der ve kapıyı açarsın. O da kim? Karşında yıllar önce seni aldatıp terk eden sevgilin vardı.
"S-senin burda ne işin var?"
"Bir zamanlar bana ait olan şeye tekrar sahip olmaya geldim. " (ıııyyy pis keko o nasıl bi cümle yaa kızın barisacagi varsa da barışmaz. Ne diyom ben ya Mark varken töbe töbe. Neyse tmm vurmayın sakin olun )
Sen bu söylediği cümleye karşı yüzünü burusturursun. (Allah çarpsın kelimeyi yazarken yarım saat geçti asjajsjjs )
"Ben hiçbir zaman senin olmadım ve olmayacağım da şimdi git buradan. "
Mark içeriden sana seslenir.
"(Adın) kim o hayatım?"
"K-komşu mark bi saniye "
"Vayy demek yeni birini bulmuşsun? "
"Bak git buradan Lütfen mutluluğumu bozma artık. Seni istemiyorum"
Artık gözyaşlarını tutamiyorsundur. Çünkü markla o kadar mutlu zamanlar geçirirken bi anda eski sevgilinin karşına çıkması seni çok sasirtmisti. Ayrıca korkuyordun da çünki onsuz nefes bile alamadığın adam seni şimdi tam da su anda birakabilirdi. Eski sevgilin kolunu tuttu. Bağırarak
"Sana benim olanı almaya geldim dedim. İsteyip istemediğini sormadım.!"
"Napiyosun lan sen!"
Şimdi bitmiştin mark seni ve eski sevgilini görmüştü. Lütfen bu bir rüya olsun diye dualar ediyordun.
"Ooo (adin) demek yeni sevgilin bu ona da bana yaşattığın o zevkli anları yaşattınmi? Yapmadın mi yoksa yazık mark senin adına üzüldüm" der pis pis siritarak.
Mark çocuğun suratına sert bir şekilde yumruğunu geçirir.
"Mark!" diye bagirirsin.
"Neler yaşattı lan sana hıh söylesene piç "(Mark noluyor yavrucum sana piç miç fln )
"Bence (adın) anlatsa daha güzel olur dimi güzelim " der sen bayıldı bayilcak durumdaydın.
"Lütfen git artık gitt !"
Mark çocuğu döverek evden yollar. Çocuğun birak tekrar gelmeye yureyebilecek hali bile kalmamıştır. Mark kapıyı kapatınca sana döndü. Sende tir tir titriyordun.
"Mark be~"
"Sus bi şey söyleme !"
"Özür dilerim"
"En çok da neye kızdım biliyor musun ? Ben sana dokunmaya bile kiyamazken başkası gelip seninle yaşadığı o anları anlatıyor. Kendini benim yerime koysana. Sence ben bunları hakettim mi (adın)? Hıh söylesene !"
Sen artık hickirarak ağlıyordun.
"Mark ben gerçekten Üzgünüm. Evet bunları haketmedin. Ama gerçekten sana yemin ederim ki hiçbir şey benim isteğimle gerçekleşmedi. "
"Nasıl yani ?" der Mark. Cümleyi yeni yeni algiliyordu.
"Ben onu durdurmaya çalıştım. Durdurdumda. Eğer (arkadaşının adi) gelmeseydi her şey daha kötü olabilirdi." Dizlerinin üstüne cokersin. Marka bakarsın.
"Ben gerçekten Özür dilerim. İnan ki hiçbir kız böyle şeyler yaşamak istemez. Mark sen bana nefessiz kaldığım zamanlarda nefesim oldun. İstediğim aradığım güveni sende buldum. Şimdi sen de gidersen eğer. Ben mahvolurum. Yalvaririm bana igrenirmis gibi bakma. Gerçekten hicbirsey olmadı. " diyip hickirarak ve bağırarak ağlamaya başlarsın. Mark da senin yanına diz çöker ve seni en çok sevdiğin yere kollarının arasına alır.
"Bende Üzgünüm seni anlamaliydim. Bundan sonra her zaman senin yanindayim. Ve seni hep koruyacağım. Kendimden bile "
Deyip saçına bir öpücük konudurur.
"Seni seviyorum Mark"
"Seni seviyorum (Adın)"
Eweeeett sayın seyirciler bir Mark bölümünün daha sonuna geldik. Eğer istekleriniz varsa hikayenin konusuyla ilgili yorum bırakmayı unutmayın Saranghaee ahgaseler 🐦 💙💚💛

Got 7  ile Hayal et 💜Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin