jb

517 19 0
                                    

Hızlıca anahtarı kilide takarsın. Jb de tam arkanda duruyordur.
"(Adı-"
"Sus jb sakın bir şey söyleme"
Kapıyı açarsın içerde ceren, bambamla koltukta beraber uyuyorlar,Markla Beyza manga okuyorlar, Gökçeyle Jackson (benle Jackson olmazsa olmaz ajsjajs) mutfakta eğlenerek yemek yapıyorlardı. Bir an onlara bakınca üzüldün sen neden böyle şeyler yaşayamıyordun. (Bu arada arkadaşlar ben kendi arkadaslarimin adını yazdım. Siz okurken kendi arkadaşlarınızı yerine koyabilirsiniz.)
Jb kolundan çok nazikçe tuttu ve
"(Adın)"
Hızlıca kolunu çekersin.
"Sus jb sana konuşma demiştim!"
Bağırarak " konuşmazsam sana nasıl açıklama yapabilirim kızım!"
"Neyin açıklaması ? hıh neyin açıklaması ? Ben sevgilimi düşünüp acıkmıştır deyip kendi ellerimle öğle yemeği hazırlıyorum. Ama o zaten kendini bi sürtüğün kollarında gayet de iyi doyurabiliyormuş."
Bu sırada bütün got 7 ve arkadaşların sizi izliyorlardı.
"(Adın)"
"Sen çok iğrenç bir yaratıksın İm jaebum. Keşke bunu en başından anlasaymışım."
Gözlerin dolarak odana çıkarsın. Odaya girip kapıyı kilitlersin ve yere çöküp ağlarsın.

°°°
( o sırada aşağıdakiler)
Beyza jb nin yanina gelir.
"Yine ne oldu jb?" (dikkat yine diyor artık eskiden daha neler yapmışsa 😎)
"Be ben (jb nin gözleri dolar. Kıyamam lan ) sürekli aptalca şeyler yapıyorum ve üzülen taraf sürekli (adın ) oluyor. Ona bunları yaşatmaya hiç hakkım yok üstelik beni bu kadar severken"
"Peki sen onu sevmiyor musun ?"
"Hayır ben onu çok seviyorum."
"Peki neden ona hiç söylemiyorsun Jb?"
"Benim sevgim ona layık değil anlıyormusunuz. Ben kaldırılması çok zor biriyim. Bazen ben bile kendimi kaldıramıyorum.( adın)'ın o minik kalbi nasıl Kaldırsın."
"Tamam o kısmı anladım . peki neden sürekli bu kiz son zamanlarda seni her gün bir kizin koynunda yakalıyor onu da açıkla?!"
"Ben istermiyim sanıyorsun? (Adın)'ı kendimden uzaklaştırmak içindi. Ona daha fazla acı cektirmemek için di "
"Böyle daha fazla çekiyor ama "
Paaat~
Küüütt~
"O o ses de neydi ?"
Jb korkmuş bi şekilde
"(Adın ) olamaz değil mi ?"
"Tabiki (adın) gerizekalı . (Adın )son zamanlarda hep böyle yapıyor. O kesiklerin nedeni de bu"
Hızlıca kapıya kosarlar .
Jb kapıya yumruklariyla vurur.
"(Adın ) lütfen aç kapıyı. Yalvarırım."
(O sırada sen)
"Git buradan" dersin. Ağlayarak. Sen bunları haketmemiştin. Bu kadarı sana da ağır gelmişti.
"Tamam (adın) ben de buradan konusurum seninle "
Jb arkadaslarina işaret yaparak onları gönderir.
"Açıklama yapmanı istemiyorum jb ."
"Açıklama yapacağımı kim söyledi?"
Sen çok sinirlenirsin. O sinirle elin kapının kilidine gider. Ve açıp jb ye bağırırsın.
"Sen ne yüzsüz bir adamsın açıklama bile yapmı~"
Diyemeden jb sana sıkıca sarılır. O kadar sıkı sarılıyordu ki kaburgaların birbirine geçmişti.
"Jb "
"Şşt bir şey söyleme. Bugün sen değil ben konuşacağım."
Seni yatağın üstüne oturtur. Kendi de ayaklarının ucunda diz çöker .
"Bak adın sana bunları neden yaptım bilmiyorum. Sadece ben hiç sevilmeyi ve sevmenin ne demek olduğunu bilmiyorum. (O sırada jb'nin gözleri dolmaya başlar.)Bu yüzden sık sık hatalar yapıyorum. Ama sen benim hep hatalarımı düzeltip o yokmuş gibi yaşamına devam ediyorsun. Ama sonra ben tekrar aynı hatayı yapıyorum. Bugün de artık senin sabrın taştı. (Ellerini tutar) ama bu sondu ve bir daha olmayacak. (Adın) (başını dizine koyar sen artık gözyaşlarını tutamıyorsundur.) her zaman benim yanımda olup hatalarımı düzeltmeme yardımcı olurmusun ? "
Jb nin saçlarını okşarsın.
"Olurum"
"Ayrıca (adın) o bugünkü kızı ben çağırmadım gerçekten kendi gelmiş ben onu durdurmaya çalışıyordum ki sen geldin"
"Tamam jb kapatalim bu konuyu"
Ayağa kalkıp sıkıca sarilirsiniz. Arkadaşlarınız odaya adeta dalarak
"Aşk böcekleriii" diye bagırırlar . jb ile birbirinize bakıp gulumsersiniz.
"Seni seviyorum "
"Seni seviyorum"
Ayh biraz uzun oldu galiba olsun bu bölüm benim cok içime sindi. Saranghee ahgaseler 🐦

Got 7  ile Hayal et 💜Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin