Bab 4

117 15 0
                                    


Bab 4

*part xiuchen*
"Annyeong" xiumin berkata perlahan. Chen menanya kepada xiumin melaui pndangan mata..tetapi xiumin hnya menggeleng. "Waeyo hyung?  Baekhyun buat perangai lagi ke? Dia ada kat mana? " ujur chen. "Ani chen ah..baekhyun dia okay..dia kata ada hal urgent yg dia perlu settle kan tadi" xiumin berkata sedemikian agar chen tidak mengesyaki apa apa. "Iye la hyung..hyung membela sngat la baekhyun tu" chen berkata dalam nada tidak puas hati. Tiba-tiba chen bangun dari tempat duduk nya dan bergerak ke arah pintu.. "Hyung..sya nk kluar lunch dngan diorang..hyung nk ikut? " Chen bertanya dan cuba melembutkan suaranya. "Aci chen..kamu pergi la..hyung ada kerje nk buat..kita jumpa di rumah nanti petang" xiumin berkata sedemikian. Chen kelihatan agak hampa tetapi dia menggagahkan dirinya senyum dan berlalu ke bilik kris.
*end part xiuchen*
Baekhyun mula memandu menyusuri jalan ke rumah mereka . Baekhyun tidak begitu fokus pada pemanduannya. Fikirannya melayang ke arah kata kata taeyeon pagi tadi. "Perempuan tu perlu di ajar..dia dah jatuhkan maruah aku! Depan org ramai pulak tu?  Dia fikir dia tu siapa?  Dia belum kenal aku lagi..kau tunggu la nasib kau perempuan " kata baekhyun dalam hati. Siapa tahu baekhyun mula merancangkan sesuatu untuk mengenakan perempuan yg dikenali sebagai taeyeon. Kereta BMW baekhyun memasuki halaman rumah banglo 3 tingkat milik mereka. Dia nmpak kereta Audi.. Honda CR-V... Mercedes benz.. Mazda.. Jaguar.. Ferrari dan juga toyota alphard ..tersadai di ruangan khas untuk parking kereta. "Hmm nmpak gayanya semua dah ada kat rumah" kata baekhyun sekadar untuk pendengaran sendiri. Perlahan-lahan baekhyun mengatur langkah berjalan masuk ke dalam rumah agam itu.

*sorry part nie pendek. Xde idea*
*tahu x best, please read and vote abaikan typo*
*gomawo*

Akhirnya playboy itu milik aku [baekhyun malay ff].      [#]hiatusWhere stories live. Discover now