10. Planul

2 0 0
                                    

Jasmin povestește:

- Bine, pa! Mai vorbim!

După cam două ore de vorbit la telefon cu Nina am terminat conversația. Mă bucur că ne înțelegem așa de bine.  Îmi iau ghiozdanul si scot din el cărțile de matematică, engleza si franceza, apoi caietele , cu gândul de a mă lua se scris. Încep mai întâi cu tema la matematică. Of, la dracu, cum se rezolvă astea? Încep să răsfoiesc caietul de clasa in speranța că voi găsi metoda de rezolvare. Chiar am găsit-o . Încep să rezolv exercițiile după acel model, iar în jumătate de oră termin cu matematica. Apoi încep cu engleza, cu gândul să las ce e mai simplu la final, adică franceza. La engleză am de scris părerea mea despre alegerea lui Donald Trump ca președinte al Statelor Unite Ale Americii. Ce părere as putea sa am eu despre asta? Sunt aici de mai puțin de o lună și de abia stiu cate ceva despre Obama. Imi scot telefonul din buzunar ca să caut pe internet informații despre Trump ca să îmi fac o părere despre el si despre faptul că el e noul președinte. Pana mea! Mai am 2% baterie. De când nu l-am mai pus la încărcat?! Nu stiu. Mă duc si scot dintr-un sertar încărcătorul telefonului. Îl pun la încărcat și caut pe internet " Donald Trump". O grămadă de rezultate. Intru pe fiecare pagină si îmi fac o părere despre acest om care ne conduce. Nu una foarte bună, dar o părere. Mă apuc să scriu părerea mea în engleză pe foaie. Am scris fix o pagină de caiet studențesc. Mi-am ridicat mâinile victorioasă ca am reușit să termin temele la matematică și engleză. La franceza aveam de tradus un text de o pagină în engleză. Textul era „ Colt Alb" de Jack London. În 20 de minute am fost gata. M-am uitat la telefonul meu. 30 % baterie. Îl pun înapoi la încărcat și ma ridic în picioare. Îmi era doamne. Voiam să merg să mănânc. Deschid ușa ca sa ies din cameră, iar Andy cade lat  în camera mea.
- Ce faci?! Îl întreb nervoasă.
Nimic. Nici un răspuns. Dormea.
- Bă! Ii urlu în ureche.
- Hă, ce , ce se întâmplă? Unde arde?
Sare Andy când spune asta. Eu încep să râd. Reacția lui mă amuză.
- De ce ai căzut lat în camera mea?
- Pai.....Eu.....ăăăă....
- Ascultai ce vorbesc cu Nina?
- Da. zice fără nici o problema.

Un miros îmi intră în nări. E un miros dulce ,dar nu l-am mai simțit. Nu stiu ce e.
- Băgami-aș **** în ea de treaba!
Îl aud pe Andy .
- Ce-i măi?
- M-am zgâriat când pielea mea a dat de parchet.
- Aham. Mă duc după un dezinfectant, o cârpă și o bucată de bandaj.
- Bine. Du-te.

Intru în baie si deschis micul dulap de deasupra chiuvetei. Scot dezinfectantul, o bucată de material pe care să pun dezinfectantul si o bucată de bandaj. Le pun lângă chiuvetă și ma spăl pe mâini. Mă șterg cu un prosop , iau ce am scos din dulap si merg în camera mea.
Andy stătea pe pat.
- Ce proastă sunt, am mai si adus astea până aici. Vino încoa'. ii zic lui.
- Unde încoa'?
- La baie.
- Dar nu am nevoie! se rățoiește el la mine.
- Hai la baie ca să îți dezinfectez rana si să te bandajez.
- Uff , bine...

Intrăm în baie iar eu iau dezinfectantul, cârpă  și bandajul. Îl văd stând în picioare și privind, de fapt nu stiu unde privește, cred că în gol.

- Asează-te pe toaletă. ii spun eu, spălându-mă pe mâini din nou.
El se aseaza si pare că se gândește la ceva. Dar oare la ce?

Picur dezinfectant pe cârpă si încep să tamponez ușor rana. El tresare la contactul lichidului cu rana lui. Se vede că îl doare.

- Auuu, mă doare! Mă ustură! Mai ușor!
- Mai ușor de atât nu pot! Dar...stai... Eu știam că vampirii se vindecă singuri.
- Asta e valabil doar la cei ce se nasc vampiri.
- Si tu nu te-ai născut vampir?
- Nu... Eram în clasa a șasea si plecam de la școală. Nu mă urcam în autobuz, deoarece școala era aproape de casă. Si, pe drum , nu eram atent așa că am căzut la pământ. Am simțit cum doi colți imi străpungeau pielea gatului . Iar după asta, la câteva zile, am devenit vampir. Ciudat, nu credeam că există așa ceva.
- Mersi pentru lămuriri. Acum stai locului!
- Pai ce vrei... Mă doare!
- Te plângi ca o fată, zău așa!
- Fie cum zici tu.

Radical ChangesUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum