2

92 11 4
                                    

Okulların başladığı ilk gün

Bahar tarafından

"Bahar kime diyorum ben!"

"Ya offf tamam anne tamam kalktım"diye anneme bagırarak yatagmda doğruldum.kadında haklıydı tabi 7. Kalk hazrlan demesiydi ama ben sabahları uyanmakta zorlandığım icin kaus yaşıyorduk annemle.

Kalktm ve gecen gün dolabımı düzenlerken giymeyi unuttuğum kyafetlerden bi tşört gecirdim altıma da bi pantolon tamamdır.saçlarımı da düzleştirdim hafif bi makyaj da yapıp aynada kendime bakınca sen ne tatlısın yavrum diyerek kendi kendime yavşamaya başladm.

Kahvaltı yaptm.telefonumu ve arabanın anahtarlarını alıp cıktım evden.kolej fazla uzak degildi yürüyerek de gidebilirdim ama ben arabayla gitmek istiyordum bugün.17 yaşındayım ama 18 e girmeme 1 ay kalmıştı.girer girmez de hemen ehliyetimi alacaktm.trafik polisine yakalanmamak şartyla ailem izin veriyordu araba kullanmama zaten yakalansam da babam polis olduğu için pek bisey olmazdı.kolejin kapısından iceriye geldiğimde arabayı park etmek icin bir yer aradım ve bulmuştum da. Tam arabayı park edecekken beyaz spor bir araba benm park edecegim yere girivermisti.cok sinirlenmis kornaya son gücümle basmıştım.arabadan sinirle inip beyaz arabann şoför camına tıklattım ve elimle in işareti yaptm. Kapı açılır açılmaz ben saydırmaya başladm.

"Lan kör müsün? Ben park edecektim oraya ne diye araya giriyorsun.git başka yere park et."ben bunları söyledikten sonra sinirle ilk basta kim olduğunu fark etmemistim ama sonra anladım kim oldugunu.bu komşunun çocuğuydu hani şu yakışıklı karizmatik olan. Benim bu sinirli halimin karşısında o gülümseyerek bakyordu ve umursamaz bir tavırla:

"Kör değilim ve sende bukadar yavaş olmasaydın benden önce park ederdin.hızlı olan kazanır bunu unutma bebeğim" diyip yanağıma bir makas attı.

Ne? Oha! Bebegim mi? İçimdeki bahar sevinçten şemmamme oynarken dışımdaki bahar sakin kalmaya çalışıyordu. Komşu çocuğu arkasını dönüp giderken ben arkasından küfürler ve tehditler savuruyordum.

"Lan gerizekalı nereye gidiyorsun. Kıçını göstermek için çok erken.bunu sana ödetecem olum bittin sen. Arabanın kapı koluna işemeyen top olsun lan duydun mu beni?" ben bağırıyordum arkasndan. Kesin duymuştur o sesimi duymamasına imkan yoktu çnkü çok bagrmstm.

Müdürün yanına gidip sınıfımı ögrenmiş ve sınıfı aramaya koyulmuştum. Nerde amk bu 12/F diye söylenirken sonunda bulmuştum.4. Kattaydı. Kapıyı çalıp içeriye girdim.hoca beni gülümseyerek karşıladı.

"Sen aramıza yeni katılan ögrencisin galiba?"

"Evet hocam.ben Bahar."

"Hoşgeldin Bahar.Bak orası boş.oraya oturabilirsin" dediğinde gördüğüm manzara ile şok olmuştum. Komşumun yakışıklı çocuğu oturacağım sıranın bir arkasında oturuyordu. Ne yani smdi ben bunla ayni sınıfta mı okuyacaktım.

Yerime otururken komşunun yakışıklı çocuğuyla göz göze geldigimizde pis pis sırıtıyordu bana. Bende içimden gülüşünü sikim diye geçirip umursamaz bir tavır yaptm ve yerime oturdum.

Teneffüs olmuştu.kantine gidip biseyler aldım ve bir masaya oturdum.kantin kapısına arkamı dönerek oturmuştum.birden masama komşunun yakısıklı cocugu oturdu.

Gülümseyerek;"Afiyet olsun komşu çocuğu"

"Sanada zıkkım olsun. Başka masa mı yokta karşıma oturuyorsun?" bu nie benim masama oturmuştu ki? Başka masamı yoktu.zaten sinirliydim sabahki olay yüzünden ona.

"Canım buraya oturmak istedi"

"Canın çıksın"dediğimde güldü. Ben ona aldırmadan yemeye devam ettim.

KOMŞU ÇOCUĞUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin