3

79 7 0
                                    

Mutimedya Emre


Bahar tarafından

"Offffff! Niye çalıyosun be alarm? Sus artık" en sevdiğim şeylerden birisi uykudur. En sevmediğim şey ise uykudan uyanmaktır. Ne olurdu sanki ben burda tatlı tatlı uyusaydım. Ben söylenirken aşağıdan annem bana seslendi:

"Mızmızlanmayı bırakıp hazırlanmaya başla bahar. Okula geç kalma bak sakın". Malum okul var ve benim hazırlanmam gerekiyordu.üniformamı giydim , saçımıda at kuyruğu yaparsam tamamdır. Güzel bir koku geliyodu. Hemde çok güzel bir koku. Odama kadar gelen bu lezzetli kokuların kaynağını  bulmaya koyuldum. Tabikide mutfaktan geliyordu. Annem döktürmüş yine. Mutfaga gittigimde masa şahane görünüyordu.

"Oooo Derya Sultan döktürmüşsün yine eline sağlık masa çok muhteşem görünüyo". Anneler bazı şeyleri bilseler bile yinede duymak isterler. Ben bunları diyince de annemin yüzünde gülücükler açtı. Ahhhh be benim güzel annem,ahhh be benim canım annem seni nekadar çok seviyorum bi bilsen. Anneler ölümsüz olmalı bence. Annem olmasa ben naparım. Ahhhh düşüncesi bile kötü.

Düşüncelerimden sıyrılıp kahvaltı masasına oturdum. Ben yemeye başlarken babam da mutfaga girdi.

"Ooo nekadar güzel bi kahvaltı masası. Ellerine sağlık hayatım" diyip anneme bir öpücük kondurdu. Nekadar güzeller ya yerim sizi minnoşlarım.

Kahvaltımızı yaptığımıza göre artık okula gitme vaktiydi. Babam bırakacaktı bugün beni okula. Arabaya bindik ve okulun yolunu tuttuk.

Okula geldiğimde daha zilin çalmasına 10 dakika vardı. Sınıfa gittim. Çantamı bırakırken yanıma bir kız geldi.

"buraya ben oturacam kalk burdan " bu kız kendini ne zannediyordu. Dün buraya ben oturmuştum. Hem o kimki beni burdan kaldıracaktı.sakin ol bahar kendini tut bahar sakin relax.

"Kalkmıycam.Ben oturuyorum. Git başka bir yere otur"gayette sakindim ama benim bu sözlerimden sonra kız bukadar sakin değildi. Belliydi sözlerime sinirlenmişti. Sıraya yumrukla  vurdu.

"Ben oturacam dedim kızım kalksanaaa!" bu kız kim oluyoki bana bağırıyo ya bide sıraya yumruk vuruyo bide kızım diyo. Daha çok sinirlendim. Ben,kızın sıraya vurduğundan daha sert bir şekilde vurarak:

"Kalkmıyorum lan sen mi kaldıracaksın ve sözlerine dikkat et ben senin kızın değilim. Burdanda kalkmıyorum git belanı başka yerde ara" ben bunları söledikten sonra cevap vermeden gitti.

Bu kız nasl bir saçmalıktı ya beni yerimden kaldıracak kendisi oturacak bu ne saçma bişey. Bide kızım felan diyo. Düşündükçe daha çok sinir oluyorum en iyisi bi dışarı çıkıp hava alayım diyerekten sinirle kapıya doğru yöneldim. Kapıdan çıkarken birisine çarptım ama arkama bakmadan yürüdüm. Çok sinirliydim elimden bir kaza çıkacaktı ama sakin kalmaya çalışıyordum.

Bulduğum ilk banka oturdum.ben sakinleşmeye çalışırken yanıma birisi oturdu.

"Sakin ol."

Ben cevap vermemiştim.

"Azönceki olanları gördüm. O kız herkese böyle yapar. Hep amacı sinir etmektir. İlk geldiğimde banada yapmıştı. Demek simdide sıra sana gelmiş. O ne yaparsa yapsın boşver aldırma" kızın bu sözleri benim sinirlerimi yumşatmıyordu.

"Kimsin?" kim olduğunu bilmiyordum sonuçta.

"Ben Ezgi. Aynı sınıftayız" demek adı Ezgiymiş. O sınıftaki kızın adı neydi acaba. Amaaannn neyse ne ilgilendirmiyo her ne bok olursa olsun.

"Bende Bahar"ben adımı söyledikten sonra zil çaldı.

"Hadi sınıfa gidelim bak zil çaldı" beraber sınıfa gitmiştik. Geldiğimizde Emre ile o kız konuşuyorlardı. Benim sınıfa geldigimi görünce Emreyle göz göze geldik ama Emre nin bana baktını görünce kız Emreyi kendinden tarafa dönderdi.
Onlara aldırmayarak geçtim yerime oturdum. Acaba ne konuşuyorlardı. Benim hakkımda mı konuşuyorlardı ki? Merak ediyordum. Hocanın gelmesiyle herkes yerine oturmaya başladı. Emre benm arkamda oturuyordu.Emre nin yanında o kızda geldi. Ne yani beraber mi oturacaklardı. Oha oturdular bile. Bence bunlar sevgiliydiler.

Artık derse başlamıştık. Cok sıkıldım. Offff işkence resmen.zilin çalmasıyla bi ohhhh çektim. Kurtarıcı zil senide seviyorum be iyiki varsın. Kafamı sıraya koyup uyumak istedim.'Ahhhh kafam' noluyor be. Yine mi o kız. Yanımdan geçerken benim kafamı sıraya koyduğumu görünce bilerek sıraya çarpmıştı. Bide pis pis gülüyor. Dua et uykum var yoksa senin o saçlarını bir güzel yolar pis pis sırıttığın agzına sokardım. O gıcık kıza aldırmadan uyumaya karar verdim.

"Bahar uyan artık bak hoca geldi  Bahar" birisi bana mı çağırıyordu. Kafamı kaldırdığımda Ezgiyi gördüm. Oha hoca gelmiş. Hemen gözlerimi ovuşturarak uyandım.hoca derse başlamıştı. Çaktırmadan arkama baktım. Yine o kızla Emre yan yana oturuyolardı. Git başka biryere otur niye Emrenin yanına oturuyon ki Allah Allah. Artık çok gıcık kapmaya başlamıştım kızdan. Tabi baktı Emre yakışıklı çocuk peşinde koşuyodu. Biraz ders dinliyim belki sinirlerim geçer.

Artık eve gitme vaktiydi. Çıkış zili çalmıştı. Okul çıkışına doğru ilerliyordum. Gördüklerim karşısında olduğun yerde durdum ve karşımda gördüğüm manzaraya bakakaldım. Emre ve o kız öpüşüyorlardı. Kız elini Emre nin yüzünde gezdiriyor ve Emreyi kendine daha çok yakınlaştırıyordu. Allahım lütfen bunlar bir rüya olsun lütfen....

KOMŞU ÇOCUĞUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin