Κεφαλαιο 4

203 18 0
                                    


Κατεβαινοντας τις σκαλες αρχισα να βλεπω καλυτερα. Διεκρινα μια φιγούρα πισω απο τον καλοκαιρινο ηλιο. Οταν πατησαν τα ποδια μου στη γη πλεον, εβλεπα καθαρα. Ηταν ενας ψηλος, καστανοξανθος ανδρας γυρω στα 27. Τα ματια του έκρυβαν ενα ζευγαρι γυαλια ηλιου Ray Ban. Ειχε μουσια 2 ημερων που τον εκαναν να φαινεται πιο σκληρο. Στηριζοταν χαλαρος πανω στην κλειστή πορτα του αυτοκινητου με σταυρωμένα τα χερια. Το γαλαζιο πουκαμισο που φορουσε με γυρισμενα τα μανικια μεχρι τον αγκώνα, μαρτυρούσε το γυμνασμενο σωμα που κρυβόταν απο κατω του. Οταν αρχισα να τον πλησιαζω ένοιωθα λιγο αβολα. Εκεινος σηκωσε το σωμα του και με το ενα του χερι στη τσεπη του παντελονιου του προχώρησε προς το μερος μου.
Οταν πια ειμασταν ο ενα απεναντι απο τον αλλον μου χαμογελασε στραβα και ειπε
"Καλως ηρθες Αυγη. Ειμαι ο Jamie. Χαιρομαι που σε γνωριζω"
Ειπε με μια απαλη ηρεμη φωνη και απλωσε το χερι του.
"Καλως σας βρήκα" ειπα και ενωσα τα χερια μας. Οταν αγγιχτηκαν ένοιωσα σαν να με περναει ηλεκτρικο ρευμα και γι αυτο το πηρα πισω γρηγορα. Θα νομιζει ο άνθρωπος πως ειμαι κανα φρικιο. Τελεια αρχη!
J-Ελα παμε σπιτι. Ειπε και μου εκανε νευμα να παμε στο αυτοκινητο
Α- Ουαου range rover..... ειπα και εμεινα πισω να το κοιταω.
J- Σου αρεσει?
Α-Ειναι ονειρο μου να παρω ενα range rover σε μαυρο συγκεκριμένα σαν κι αυτο. Αλλα ειναι ακριβο....
J-Ξερεις τι λενε για το συμπαν....
Ειπε την ωρα που βαζαμε τις ζωνες μας.
Α-Οτι ακουει τις επιθυμιες μας και συνωμοτεί για να μας τις φερει.
J-Ακριβως αυτο.... μην εγκαταλειπεις ποτε τα ονειρα σου. Ειπε γυριζοντας προς το μερος μου. Μακαρι να μπορούσα να δω τα ματια του. Ενοιωσα παλι αυτον τον κομπο που πρωτο ενοιωσα οταν ειχα ακουσει τη φωνη του. Αυγη συνελθε τι κανεις?
Την σκεψη μου διέκοψε η φωνη του
J-Θελεις μουσικη?
Α-Ναι φυσικα. Γίνεται αυτοκινητο χωρις μουσικη?
J- χαχα σωστη..
Ανοιξε το ραδιοφωνο και εβαλε ενα σταθμο με house τραγουδια.
J-Σου αρεσει αυτο το ειδος?
Α-Ναι ειναι το αγαπημενο μου οπως και RNB.
J-Και μενα αυτα μου αρεσουν! Ειπε με εκπληξη. Δεν αφησε πολλα λεπτα να φυγουν χωρις να πουμε κατι και ξανα μιλησε. Μαλλον δεν θελει να με κανει να νοιωσω αβολα.
J- Εχεις ξαναέρθει στη Αθηνα?
Α-Οχι πρωτη φορα.
J-Νομιζω πως θα σου αρεσει.
Α-Το ευχομαι. Τοσο καιρο θα μεινω εδω... πως εισαστε στο σπιτι τωρα με το μωρο?
J-Πολυ καλα. Ειναι μια γλυκα. Ειναι λιγο δυσκολα αλλα καθε αρχη και δυσκολη....
Α-Συμφωνω. Μην στεναχωριέστε, υπομονη θελουν τα μωρα.
J- Ναι... ειπε καπως στεναχωρα.

Συζητουσαμε για διαφορα θεματα στη διαδρομη απο τη σχολη μου, μεχρι την ζωη εδω και την εταιρια του.
Ειχαμε βγει εδω και ωρα εξω απο το κεντρο. Πρεπει να βρισκεται καπου ψηλα και απομερα το σπιτι, εξαλου σε τετοιες ανοιχτες περιοχες ειναι οι μονοκατοικιες. Ανεβηκαμε με το αυτοκινητο εναν ανηφορικό δρομο και μετα βρεθηκαμε εξω απο μια μεγαλη και ψηλη πυλη. Δεν εκανε τιποτα απλος καθόμασταν εκει. Παρατηρησα πως αριστερα και δεξια στην πυλη υπηρχαν μικρες καμερες. Μαλλον υπαρχει καποιος σεκιουριτι απο μεσα που βλέπει ποιος ειναι εξω. Η υποθεση μου επιβεβαιωθηκε οταν η πορτα ανοιξε και καθως περνουσαμε ειδα απο αριστερα ενα μικρο δωματιακι με παραθυρα και εναν κυριο να καθεται μεσα, απενατι απο εναν υπολογιστη. Γυρισα και αντίκρισα το μερος. ΑΠΟΚΛΕΊΕΤΑΙ! Απεναντι ειναι μια επαυλη! Ειναι τεραστια και πανέμορφη. Αποτελείται απο πολλα παραθυρα, πρεπει να ειναι τριοροφη, με νεοκλασικα χαρακτηριστικά που δεν το κανουν παλιομοδίτικο ομως. Ειναι περιτριγυρίσμενη απο ατελείωτο γρασιδι με μικρα δεντρακια και παρτερια με λουλουδια εδω και εκει.  Εχει και πισινα! Αυτη κι αν ειναι τεραστια! Ολυμπιακων διαστάσεων ειναι? Πω πω..... μηπως εχει πετρέλαια ή κατι τετοιο? Δεν παιζει να εχει τοσα λεφτα....
Καταλαβα οτι ειχα μεινει με ανοιχτο το στομα μου τοση ωρα οταν το ειδα που με κοιτουσε ετοιμος να γελασει. Μπραβο εχεις γινει τελειως ρομπα κοριτσι μου! Σταματησε το αυτοκίνητο εξω απο την μεγαλη εισοδο του σπιτιου, εβγαλε τα γυαλια ηλιου και γυρνώντας μου ειπε.
J-Ελα παμε μεσα. Τις αποσκευες σου θα τις παρει ο Δημητρης.
Τα ματια του ειναι μπλε....
Βγηκα αρον αρον απο το αυτοκινητο για να συνελθω και ειδα εναν κυριο στην ηλικια του Jamie ισως και πιο μικρο να μας πλησιαζει.
J- Να σου γνωρίσω τον Δημητρη ειναι μελος της οικογενειας μας πλεον. Μας βοηθαει εδω και χρονια, τουλαχιστον εμενα βοηθα χρονια.
Α-Αυγη χαρηκα! Ειπα χαμογελαστα και απλωσα το χερι μου.
Δ-Και γω Αυγη.
J-Παμε μεσα. Ειπε και εκανε νευμα να περασω. Προχωρήσαμε απο τη μεγαλη ανοιχτη εξώπορτα. Ολα ηταν καθαρα, τακτοποιημενα, καλογουστα διακοσμημένα και τα πατωματα λαμποκοπουσαν. Ηταν γεματο με μοντερνα επιπλα και ομορφα διακοσμητικα εδω και εκει.... εργα τεχνης στους τοιχους, ακριβα βαζα και αντικειμενα... οι γιγαντιαίες μπαλκονόπορτες αφηναν το φως απο τον ηλιο να μπει μεσα, κανοντας τον χωρο πιο φωτινο. Ολα ηταν σε παστελ χρωματα. Το σαλονι ηταν τεραστιο, ειχαν τζακι το οποιο φυσικα δεν λειτουργουσε τωρα, μια τηλεοραση τελευταιας τεχνολογιας και τρεις καναπεδες σε εκρου χρωμα. Επισης ενα τραπεζακι, σκαμπο και μια πολυθρόνα των του ιδιου χρωματος. Διπλα ηταν μια ατέλειωτη τραπεζαρια με δερτινες λευκες ψηλες καρεκλες.
Κ-Αυγη!
Ακουσα μια φωνη και τρομαξα. Ειχα αφαιρεθεί.... Γυρισα και ειδα τη θεια μου. Ποτε δε τη θυμομουν πολυ καθαρα.... Αρχισα να παρατηρω τα χαρακτηριστικα της. Μετριου αναστήματος, με μαυρα ολόισια μαλλια. Τα ματια της ειναι πρασινα. Παρολο το υπεροχο και διαφορετικο τους χρωμα εβγαζαν κατι.... μια ψυχραδα, μια κακια, ενα κενο.... Το προσωπο της φαινεται τεντωμένο. Δεν ειναι εμφανες απλος δεν υπαρχει ίχνος χαλάρωσης, ουτε μια ρυτίδα. Ειναι μικρη ακομα στα 28-30 γιατι να ξεκινησει απο τωρα τα τραβήγματα. Το σωμα της ειναι πολυ γυμνασμενο. Το στηθος της στητο, οι ωμοι της σφυχτοι ενω οι γαμπες και τα χερια της σφριγηλα. Ποτε προλαβε να γυμναστει ετσι? Ποσες μερες εχει βγει απο το νοσοκομειο? Τεσσερις?
Α-Γεια σου θεια
Κ-Αχ να με λες Κλειω. Νοιωθω γρια με το θεια....
Α-Χαχα ενταξει Κλειω.
Κ-Ειχες καλο ταξιδι?
Α-Υπεροχο χαρη σε σας. Σας ευχαριστω παρα πολυ. Ειπα και κοιταξα και τους δυο.
Κ-Τιποτα καλε γι αυτο τα χουμε τα λεφτα.
Οταν το ειπε αυτο ο jamie κοιταξε αλλου. Μαλλον εκνευριστηκε.....

Παει και αυτο......
Πωωωςς σας φανηκε η συναντηση με τον Jamie? Η Κλειω???
Θα τα πουμε παρακατω😜

Οταν Σε Γνωρισα... (Jamie Dornan fanfition) Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt