Κ-Ελα θα σου δειξω το δωματιο. Ειπε και προχώρησε μπροστα.
Απομακρύνθηκαμε απο τον τεραστιο χωρο του σαλονιου αφηνοντας τον Jamie πισω και προχωρησαμε ευθεια στην σκαλα που βρισκοταν απεναντι του (σαλονιου). Η ατέλειωτη σκαλα εκανε μια σταση στον οροφο που επιλεξαμε αλλα συνεχιζε και σε εναν ακομη, τελικα ειναι τριώροφο. Ο οροφος αυτος αποτελουταν απο ενα ακομη καθιστικό με μια μπαλκονόπορτα απεναντι του, η θεα ηταν καταπληκτικη. Ολη η Αθηνα στο πιατο. Ενω ο υπολοιπος οροφος ειχε μονο κλειστες πορτες και διαδρομους διακοσμημένους με διαφορα αντικειμενα και πινακες.
Κ-Εδω ειναι το δωματιο σου. Μου εδειξε μια πορτα με το χερι της, εδω κοιμομαστε εμεις και εδω ειναι το δωματιο του μωρου.
Ανοιξα την πορτα και επαθα πλακα. Ενα μεγαλο, πολυ μεγαλο δωματιο στα χρωματα ροζ παστελ και χρυσα. Το κρεβατι βρισκεται στη μεση του δωματιου, ειναι διπλο, ψηλο με πολλα μαξιλαρια και μια ροζ λινη κουβέρτα στο κατω μερος. Ο τοιχος πισω απο το κεφαλαρι του κρεβατιου ειναι κάλυμμενος με μια ριγε ταπετσαρια, ενω διπλα απο καθε μερια του κρεβατιου υπαρχουν κομοδίνα με λαμπατερ. Στο πατωμα υπαρχει ενα στρογγυλό λευκο χνουδωτό χαλακι, ενω στον αλλο τοιχο μια μεγαλη τουαλετα με καθρέφτη. Εχω και γω θεα!!! Η μπαλκονόπορτα ειναι ακριβως απενατι απο το κρεβατι...
Α-Πω πω ειναι υπεροχο σαν ξενοδοχείου...
Κ-Χαχα χαιρομαι που σου αρεσε.
Α-Ομως....
Κ-Τι?
Α-Εμμ δε βλεπω πουθενα ντουλαπα...
Κ-Για κοιτα δεξια...Γυρισα δεξια και ειδα δυο πορτες.
Α-Εχει δυο πορτες
Κ-Ανοιξε την αριστερη.
Την ανοιξα. Και ειδα εναν αδιο χωρο με συρτάρια, ντουλαπια, ραφια και μπαρες με κρεμάστρες. Στην μεση ειχε ενα σκαμπο και κατω απο καθε ραφι κρυφα φωτα.
Α-Αυτη ειναι η ντουλαπα..?... ειπα σαστισμένη.
Κ-Ναι ειναι καπως μικρη. Σου δωσαμε το μοναδικο δωματιο που ειχε ντουλαπα μεσα. Εμεις έχουμε στον επανω οροφο κανικα δωματια ντουλαπες. Εδω ειναι και το μπανιο σου. Ειπε και εδειξε την κλειστη πορτα διπλα. Τακτοποιησου και τα λεμε στο βραδινο.
Α-Κλειω ευχαριστω για ολα
Κ-Σιγα καλε αντε τα λεμε μετα.
Ειπε και βγηκε απο το δωματιο.
Ουαου... είναι καταπληκτικα εδω. Ενταξει νοιωθω λιγο αβολα και ασχημα που εγω μια ξενη ειμαι στα ποδια τους.... αλλα αν δεν ηθελαν θα μπορουσαν να μη δεχτουν. Εβγαλα τα πραγματα απο τη βαλιτσα μου και τα ειχα συμμάζεμενα ολα σε μια ωρα. Ουφφ εκλεισα την πορτα της ντουλαπας και εκατσα στο κρεβατι οταν η πορτα χτυπησε.
Α-Ναι?
J-Αυγη? Βολευτηκες? Ειπε ο jamie μπαινοντας μεσα στο δωματιο.
Α-Ναι. Jamie δεν βρηκα την ευκαιρια και δε σου πα ευχαριστω. Πραγματικα ειμαι σκλαβομμενη, ευχαριστω για ολα.
J-Ελα μην ακουω βλακιες. Χαρα μας. Το τραπεζι εχει στρωθεί αν θες κατεβα να φαμε ολοι μαζι να δεις και τη μπεμπα.
Α-Ενταξει θα κατεβω σε ενα λεπτακι.
J-Θα σε περιμενουμε. Ειπε χαμόγελοντας και βγηκε απο το δωματιο.Εβγαλα γρηγορα τα ρουχα που φορουσα γιατι δε με βολευαν και εβαλα πιο ευκολοφορετα. Κατεβηκα τις σκαλες και τους ειδα να καθονται στη μεγαλη τραπεζαρια που ειδα προ λιγου. Τους πλησιασα και χαμογελασα.
Α-Γεια σας
Κ-Καλο στην.. κατσε
Εκατσα σε μια καρεκλα διπλα στον Jamie και απεναντι απο την Κλειω.
J-Εχουμε φιλετο κοτοπουλο αλα κρεμ ελπιζω να σου αρεσει.
Α-Ναι πολυ!
Αφου σερβιριστηκαμε αποφάσισα να μιλησω.
Α-Κλειω εσυ το εκανες?
Κ-Φυσικα και οχι. Ειπε καπως αποτομα και τρομαξα..
Κ-Εχουμε 3 μαγειρους. Ειπε με ενα υφος υπερηφάνειας και ο Jamie ηπιε απο το κρασι του κοιταζοντας αλλου.
J-Λοιπον Αυγη πως και σου ρθε η νομικη στο μυαλο?
Α-Με επιρρεασαν πολυ οι γονεις μου και οι δασκαλοι μου βασικα. Και μετα αρχισα να το ψαχνω. Μου φανηκε πολυ ενδιαφερον σαν επαγγελμα και μου αρεσε η προκληση να μπω... γιατι η αληθεια ειναι πως ηταν δυσκολο να μπω...
J-Ναι αλλα τα καταφερες. Αυτο σημαινει οτι εχεις πεισμα.
Α-Εχω αρκετο. Ειπα χαμογελώντας αλλα πηρα το βλεμμα μου απο πανω του. Η μικρουλα που ειναι? Ειπα
Κ-Την εχει η υπηρετρια
J-Εχει ονομα η γυναικα και αυτο δεν ειναι υπηρετρια.
Κ-Πως θελεις να την πω?
J-Ζωη οπως την βάφτισαν. Ειπε ειρωνικά ο Jamie.
Κ-Εχουμ πολλες υπηρέτριες δε θυμαμαι τα ονοματα τους. Ειπε με διπλασια ειρωνια η Κλειω τολιζοντας τη λεξη υπηρετριες.
Ο Jamie δε το συνεχισε και φωναξε το ονομα της κοπελας.
J- Ζωη! Φερε σε παρακαλώ το μωρο.
Περασαν μερικα λεπτα ωσπου ακουστηκαν βηματα απο τον μεσα χωρο. Εμφανιστηκε μια γυναικα γυρω στα 35 με στολη καμαριερας ή κατι τέτοιο με την μπέμπα στα χερια.
Πλησιασε και την εδωσε στα χερια του Jamie.....
YOU ARE READING
Οταν Σε Γνωρισα... (Jamie Dornan fanfition)
RomanceΗ Αυγη ειναι 18 χρονων και ζει στη Θεσσαλονικη. Μεσα στην ευτυχια της που καταφερε να περασει στην Νομικη Σχολη Αθηνων την βασανιζει το γεγονος οτι δεν μπορουν οι γονεις της να σηκωσουν τα οικονομικα για τη μετακόμισης της εκει. Ομως η τυχη φαινεται...