Κεφαλαιο 6

200 15 0
                                    

Πλησιασε τον Jamie και την αφησε στα χερια του. Η μπεμπα ηταν οντως μια γλυκα, οπως το ειχε πει και εκεινος. Τα μαλλιακια της ξανθα οχι πολυ πυκνα, ειχε μεγαλα καστανα ματια μαλλον απο την Κλειω. Χαμογελουσε συνεχεια και ετσι τα γλυκα της μαγουλακια φουσκωναν και κοκκινιζαν. Τον κοιταζε καταματα το ιδιο και εκεινος, ελαμπε ηταν ευτυχυσμενος και φαινοταν. Την κρατουσε τυλιγμένη στην αγκαλια του λες και ηταν απο πορσελανη, εύθραυστη.... Η Κλειω ουτε καν γυρισε να δει την τοσο ομορφη σκηνη αναμεσα στον αντρα της και το παιδι της. Μαλλον του κρατουσε μουτρα για πριν.
J-θες να την κρατησεις? Ειπε ο Jamie κοιταζοντας με.
Α-Εμμ δε ξερω... η αληθεια ειναι φοβαμαι λιγο...
Εκεινος γελασε πνιχτα και μου ειπε χαμογελώντας
J- Δεν υπαρχει λογος να φοβασαι. Ελα. Ειπε και σηκωθηκε. Ηρθε διπλα μου, πολυ κοντα μου με κοιταξε και μου την αφησε σιγα σιγα στα χερια μου. Η μικρη πηρε τα ματια της απο τον Jamie και τα καρφωσε σε μενα.
Α-Ειναι πανεμορφη.. Ειπα καθως την κοιτουσα και εκεινη μου χαμογελασε λες και  καταλαβε τι ειπα, το ιδιο και ο Jamie που καθοταν ακομα απο πανω μας.

Την κρατησα για λιγο και επαιξα μαζι της. Μετα απο λιγη ωρα την συνήθισα και δεν ενοιωθα λες και κραταω ωρολογιακή βομβα οπως την αρχη. 😂
Ζ-Κυριε Jamie πρεπει να παρω την μπεμπα, πρεπει να την βαλω για υπνο.
Ειπε η οικιακη βοηθος. Με πλησιασε και την πηρε απο τα χερια μου. Γυρισα και κοιταξα τον Jamie, η Κλειώ ηταν εδω και ωρα στο κινητι της.

J- Σαν να μελαγχολησες...
Α-Ε την συνηθησα τοση ωρα και νοιωθω την αγκαλια μου αδια τωρα... ειπα και κοιταξα το τραπεζι
J-Ναι και γω το νοιωθω πολλες φορες.
Κ-Εμενα με συγχωρείται πρεπει να παρω ενα τηλεφωνο.
J- Κανε τη δουλεια σου Κλειω μου, ετσι κι αλλιως ειτε εισαι εδω ειτε οχι το ιδιο και το αυτο ειναι. Ειπε νευριασμενος ο Jamie. Ενω η Κλειω δεν ειπε τιποτα. Σηκωσε το φρυδι της και εφυγε.
J- Συγνωμη για την συμπεριφορα της Αυγη... Ειναι απαράδεκτη.
Α-Μη νοιωθεις ασχημα ολοι εχουμε τις μερες μας. Μπορει να μην ειχε ορεξη σημερα... ηρθα και γω στα ποδια σας... Jamie αν σας ενοχλω ή το μετανιωσατε μπορω να φυγω. Θα ψαξω να βρω κατι αλλο.
J- Μη το ξανα πεις αυτο!Απο την αρχη κανενας μας δεν ειχε προβλημα... και συνεχιζουμε να μην εχουμε. Οποτε μην νοιωθεις ασχημα...
Α-Ενταξει αλλα αν λεω αν, να μου το πείτε. Ειπα καπως αστεια γιατι τον ειδα που με κοιτουσε νευριασμενος.
J-Ενταξει. Ειπε εκεινος χαμογελωντας.
Α-Μπορω να παω επανω να ξεκουραστω? Αν δε εχεις κανενα προβλημα..
J- Αυγη μη μου μιλας λες και ειμαι ο μπαμπας σου. Φυσικα και μπορει να πας, μπορεις να κανεις οτι γούσταρεις στο σπιτι, φερσου σαν ειναι δικο σου... μην εισαι τροπαλη.
Α-Χαχα καλα καλα. Συγνωμη οποτε καληνυχτα. Ειπα και σηκώθηκα απο την καρεκλα.
J-Καληνυχτα. Ειπε και εγω αρχισα να ανεβαινω τις σκαλες. Εφτασα στο δωματιο μου. Αχχχ θελω τοσο πολυ να κοιμηθω....

Κυρια Αυγη?! Κυρια Αυγη?!
Ακουσα μια φωνη μεσα στον υπνο μου... ανοιξα τα ματια μου και ειδα την Ζωη απο πανω μου.
Ζ-Συγνωμη που σας ξυπνησα... η κυρια μου ειπε να σας ξυπνησω. Ειπε πως θα πανε οικογενειακος σε μια δεξίωση και θελουν να τους συνοδεψεται.
Α-Ενταξει πες της πως θα κατεβω.. της ειπα και πηγε να φυγει. Αλλα συνεχισα. Και μη μες λες κυρια κανονικα εγω θα επρεπε να σε λεω...και μη μου μιλας στον πληθυντικο.
Ζ-Αμμ δεν ξερω.. οπως επιθυμείτε...

Βγηκε απο το δωματιο κλεινοντας την πορτα και εγω τεντοθηκα λιγο στο κρεβατι. Κοιταξα την ωρα στο κινητο μου, 6. Πωω σα το βοδι κοιμηθηκα!
Σηκωθηκα, ανοιξα την πορτα του μπανιου και επλυνα το προσωπο μου. Ηταν η πρώτη φορα που μπηκα. Ηταν πολυ ωραιο. Βγηκα απο το μπανιο, αλλαξα τα ρουχα που ειχα βαλει για να ξαπλωσω και κατεβηκα κατω. Η Κλειω καθοταν στο σαλονι διαβαζοντας ενα περιοδικο ενω η μπεμπα ηταν διπλα της στο πορτ μπεμπε. Κατευθειαν κατευθύνθηκα σε κεινη.

Κ-Ξυπνησες?
Α-Ναι. Κοιμηθηκα πολυ ωρα. Ειπα καθως καθησα στα γονατα και χάιδεψα τα χερακια της μικρουλας.
Κ-Ο υπνος ειναι ομορφια!
Α-Χα για να το λες εσυ! Ο Jamie που ειναι?
Κ-Πηγε στην εταιρια. Θα παμε στις 10 σε μια δεξίωση. Θελεις να μας συνοδέψεις?
Α-Ναι μου το ειπε η Ζωη... εμ ευχαριστω πολυ για την προσκληση αλλα δε ξερω.
Κ-Κοιτα Αυγη ξερεις οτι η οικογενεια μας ειναι γνωστη, θα μεινεις μαζι μας καιρο, καλύτερα ειναι να μαθει ο κοσμος τι σχεση εχεις μαζι μας και ποια εισαι. Για να μην βγουν φημες και κουτσομπουλια και μας επηρεάσουν ολους.
Α-Μαλιστα. Εχεις δικιο. Αν ειναι ετσι θα ερθω. Αλλα δεν εχω καλα ρουχα..
Κ-Εχω γω να σου δωσω.
Α-Ευχαριστω.
Κ-Αντε σηκω.
Α-Που παμε?
Κ-Να ετοιμαστουμε.
Α-Απο τωρα εχουμε 4 ωρες.
Κ-Γιατι ειναι πολλες? Ξερεις ποση ωρα θα κανουμε?
Α-Ενταξει παμε...
Ειπα καπως σαστισμένη. Ενω η Κλειω ειδη ειχε ανεβει επανω σηκωθηκα και ειπα.
Α-Το μωρο???
Κ-Φωναξε μια υπηρετρια να την κρατησει.
Πριν προλαβω να φωναξω βγηκε απο την κουζινα η Ζωη και μας πλησιασε.
Ζ-Αφηστε την σε εμενα. Πηγαινετε να ετοιμαστείτε.
Α-Σε παρακαλω μη μου μιλας στον πληθυντικό και μη με λες κυρια. Δεν ειμαι το αφεντικο σου, δε διαφέρουμε, ειμαστε το ιδιο.
Ζ-Ε ενταξει. Ειπε, πηρε η μικρουλα στα χερια της και εφυγε.
Κ-Αυγη!!
Α-Ερχομαι!!

Καινουριο κεφαλαιο!! Ελπιζω να σας αρεσε!!!💓

Οταν Σε Γνωρισα... (Jamie Dornan fanfition) Where stories live. Discover now