Η μαμα μου ξανα πηρε στα χερια της το σταθερο και πατησε το κουμπι της επαναληψης.
Μ-Θα το βαλω σε ανοιχτη ακροαση να ακους κι εσυ τι λεει
Α-ΕνταξειΜετα απο λιγα δευτερολεπτα το σηκωσε
Ζ-ναι?
Μ-Ελα Ζωη εγω ειμαι παλι η Μαρινα
Σε θελω κατι
Ζ- Ναι πες μου
Μ- Σκεφτηκα κατι γιατι εχουμε ενα θεματακι. Σου ειπα οτι η κορη μου περασε στη νομικη αλλα δεν σου πα που..
Ζ- Α ναι που?
Μ- Στην Αθηνα και έχουμε μεγαλο θεμα επειδη δεν μπορουμε να την βοηθησουμε οικονομικα για το σπιτι και τα εξοδα της.
Ζ- Μαλιστα, μεγαλο μανικι. Και θες να σε βοηθησω οικονομικα?
Μ- Οχι καλε προς Θεου. Απλος σκεφτηκα κατι και δεν ξερω πες μου την γνώμη σου.
Ζ- Για πες μου
Μ- Σκεφτηκα μηπως μπορουσε να φιλοξενήσει η κορη σου την Αυγη επειδη εχουν μεγαλο σπιτι και εκεινη μπορει να πληρωνει ενα ποσο αλλα λιγοτερο απο ενοικιο και να βοηθαει με το μωρο. Επειδη θα ειναι πολλες ωρες στο σπιτι να την εχουν σαν νταντα και φυσικα δε θα πληρωνεται.
Ζ- Αυτη ειναι καλη ιδεα οσο για το ενοικιο δεν το συζητω ξεχασε το, απλος επειδη ειναι αργα τωρα δεν μπορω να παρω να την ρωτησω θα σου δωσω το τηλεφωνο της να την παρεις αυριο το πρωι και να την ρωτησεις. Βγηκε απο την κλινικη ειναι σπιτι τωρα.
Μ- Σε ευχαριστω παρα πολυ Ζωη αλλα σε παρακαλω παρε την εσυ πρωτα να την προετοιμασεις, δε θελω να την παρω ξαφνικα να της ζητησω κατι τετοιο μπορει να την φερω σε δυσκολη θεση.
Ζ- Ενταξει μην αγχώνεσαι θα δεχτει. Σημερα το πρωί μου ελεγε πως ψαχνει μια κοπελα να κραταει το μωρο. Μια που να της αρεσει, ειναι λιγο περιεργη.
Μ- Α τελεια τοτε παρε με αυριο το πρωι να μου πεις τι σου ειπε και αν ειναι να την παρω και γω. Σε ευχαριστώ πολυ.
Ζ- Τι εκανα καλε εγω? Σιγα. Θα σε παρω αυριο να σου πω. Καλο βραδυ
Μ- ΚαληνυχταΕιπε η μαμα μου και εκλεισε. Μπραβο μαμα! Της ειπα. Και την αγκαλιασα.
-Τι γινεται ρε παιδια γιατι αγκαλιάζεστε? Ακουστηκα η φωνη του μπαμπα μου που μολις ειχε βγει απο το μπανιο. Και γελασαμε και οι τρειςΜετα απο μια ταινια που ειδαμε και οι τρεις στην τηλεόραση πηγα για υπνο. Ειχε παει 1. Ειχα αγχος για την απαντηση. Μακαρι να δεχτει! Θα κανω τα παντα γι αυτους. Δεν θα προσεχω μονο το μωρο, θα καθαριζω κι ολας, εν αναγκη θα μαγειρεύω, καλα δεν ξερω αν θα τρωγεται το φαγητο😂 αλλα η προσπαθεια μετραει. Προσπαθησα να το ξεχασω και να κοιμηθω. Λιγα λεπτα άργοτερα αποκοιμήθηκα.
-Σκασε ξυπνητήρι!
Τεντωσα το χερι μου για να το κλεισω αλλα δεν το εβρισκα. Μεχρι τη στιγμη που καταλαβα πως δεν ειναι το ξυπνητηρι αλλα το σταθερο. Ειδα την ωρα και ηταν 11. Πεταχτηκα ορθια και βγηκα εξω οταν ακουσα τη μαμα μου να λεει
Μ-Ελα Ζωη καλημερα.
Σηκωθηκα αναμαλλιασμενη και ετρεξα αστο σαλονι. Η μαμα μου οταν με ειδε ετσι κοντεψε να γελασει αλλα κρατηθηκε. Ειπε στη Ζωη να περιμενει ενα λεπτο. Και πατησε το κουμπι της ανοιχτης ακροασης.
Μ- Σε εβαλα σε ανοιχτη ακροαση γιατι ειναι εδω και η Αυγη.
Ζ- Ενταξει γεια σου Αυγη!
Α-Γεια σας!
Ζ- Σου εχω καλα νεα. Η κορη μου ειπε πως της αρεσει η ιδεα και θελει να σε βοηθησει. Ειπε να την παρετε τηλεφωνο.
Α- Δε ξερω πως να σας ευχαριστήσω!
Ζ- Δεν εκανα τιποτα κοπελα μου!
ESTÁS LEYENDO
Οταν Σε Γνωρισα... (Jamie Dornan fanfition)
RomanceΗ Αυγη ειναι 18 χρονων και ζει στη Θεσσαλονικη. Μεσα στην ευτυχια της που καταφερε να περασει στην Νομικη Σχολη Αθηνων την βασανιζει το γεγονος οτι δεν μπορουν οι γονεις της να σηκωσουν τα οικονομικα για τη μετακόμισης της εκει. Ομως η τυχη φαινεται...