Μιλουσαμε ωρες στο τηλεφωνο με την Μυρτω. Της τα ειπα ολα. Και εκεινη φυσικα κατα χαρηκε. Η αληθεια ειναι πως θα μου λειψει αλλα δε θα φυγω και στην Αυστραλία! Ενταξει θα βλεπομαστε, αυτη περασε στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο στο παιδαγωγικό. Η τυχερη. Αλλα τι να κανουμε, ετσι τα εφερε η μυρα να παω στην Αθηνα.
Μπ-Αυγουλα παω για υπνο
Α-Σου χω πει να μη με λες Αυγουλα ρε μπαμπα!
Μπ- Καλα καλα καληνυχτα.... ειπε και πηγε προς την πορτα, Αυγουλα!
Α-ΜΠΑΜΠΑ!
Μπ-χαχαχαχα
Κ-Αυγουλακι? ακουστηκε η Μυρτω μεσα απο το τηλέφωνο.
Α- Σκασε συ!
Κ-Επειδη με προσεβαλες θα κλεισω
Α-Οχι απο τωρα ρε Μυρτω! Ελα συγγνώμη!
Κ-Πλακα κανω ρε. Να μιλησουμε κι αλλο αλλα ειναι 12:30.
Α-Ποτε πηγε 12:30?
Κ- Αφου μιλαμε απο τις.... εκανε μια παυση, παω στοιχημα οτι κοιταξε την οθονη του σταθερου. Και συνεχισε ...9:30 περιπου.
Α-Μυρτω εχω αγχος για αυριο.
Μ-Γιατι καλε? Στο εκτελεστικο αποσπασμα θα πας?
Α-Οχι απλος δεν ξερω εχω αγχος...
Μ-Ελα ρε μην αγχωνεσαι
Α-Αχ ναι καλε πως δε το σκεφτηκα! Τωρα δε θα αγχωνομαι 😂
Μ-Σκασε ρε βλαμμενο. Ειρωνεύεσαι κι ολας!
Α-Χα καλα καλα. Αντε κλεινω να κοιμηθω γιατι αυριο εχω να ξυπνήσω στις 7:00.
Μ-Τι ωρα πρεπει να εισαι στο αεροδρομιο?
Α- Στις 9
Μ-Καλα και θα ξυπνησεις τοσο νωρίς?
Α-Ναι ρε μεχρι να ξυπνήσω, να φαω, να ετοιμαστω, να ξανακοιταξω τις βαλιτσες και να φτασουμε στο αεροδρομιο που δεν ειναι και πολυ κοντα.... θα παρει ωρα.
Μ- Εχεις δικιο. Τελος πάντων, καλο ταξιδι. Και μην αγχώνεσαι ολα θα πανε τελεια!Να μου βγαλεις μια φωτογραφια το τζετ...
Α-Ναι θα πω "Συγνωμη παιδια μισο λεπτο να βγαλω μια φωτογραφια!" Θα με περασουν και για καμια βλαχαρα!
Μ- Ναι εσυ πλουσια καθε μερα με τζετ μετακινησε!
Α- χα χα χα καλα αντε καληνυχτα!
Μ- καληνυχτα Αυγουλακι
Α- ΜΥΡΤΩ!
Μ- χαχχαχαΚαθε φορα που μιλαω με αυτη την κοπελα μου φτιαχνει η διαθεση. Ειδη νοιωθω καλυτερα. Πηγα μεσα στο σαλονι και ειδα την μαμα μου να βλεπει τηλεοραση.
Μ-Τελειωσε το τηλεφωνο?
Α-Ναι
Μ-Το Κυπριακό λυναται 3 ωρες?
Α- Αστειακια....
Μ- Εσυ θα αδικηθεις στη νομικη, τηλεφωνήτρια πρεπει να γινεις!
Α- Καληνύχτα μανουλα....
Της ειπα και εφυγα.Πω εχει παει 1:20 και ακομα να αποκοιμηθω.... αμαν αυτο το αγχος μου! Ουφφφφ ηρεμισε! Και κοιμησου!
Πωωωω που ειναι το κινητο μου τωρα ειπα μεσα στο υπνο μου. Το ξυπνητηρι χτυπαει μεσα στα αυτια μου. Να το ειπα και το εκλεισα. Νοιωθω αυπνη! Δε θελω να σηκωθω απο το κρεβατι....
Ειδα την ωρα 7:02. Παμε το χεις!!! Ειπα απο μέσα μου και σηκωθηκα. Ανεβασα τα στορια αφηνοντας το φως να μπει μεσα στο δωματιο. Αχ ειμαστε μεσα Αυγουστου... για ποτε θα ρθει ο Χειμωνας ουτε θα το καταλαβω...
Πηγα στη κουζινα και ειχαν ειδη ξυπνήσει οι γονεις μου. Ετρωγαν πρωινο.
YOU ARE READING
Οταν Σε Γνωρισα... (Jamie Dornan fanfition)
RomanceΗ Αυγη ειναι 18 χρονων και ζει στη Θεσσαλονικη. Μεσα στην ευτυχια της που καταφερε να περασει στην Νομικη Σχολη Αθηνων την βασανιζει το γεγονος οτι δεν μπορουν οι γονεις της να σηκωσουν τα οικονομικα για τη μετακόμισης της εκει. Ομως η τυχη φαινεται...