jaehee
"v...o-oppa?" tanya aku gagap dan terus rasa segar sedangkan aku baru bangun tidur.
adakah ini kim taehyung? lelaki yang aku selalu puja, menjerit, mengila, menangis dan sewaktu dengannya.
dan kini satu katil dengan aku?
w-wow permintaan aku dah termakbul? dalam satu malam je? wah ini gila doh.
"kenapa ni sayang? awak mengigau ke?" tanya taehyung dan menghampiri aku.
sayang? betul ke apa yang aku dengar ni? arghhhh mood fangirling is coming!
aku baru perasan yang aku tak sehelai benang pun kat badan aku dan taehyung nampak seluruh badan aku.
"ANDWAEEEE !" aku menutup badanku dengan selimut dan berlari ke dalam bilik air tanpa menghiraukan taehyung yang kebingungan.
aku menutup pintu bilik air dan mencapai baju bathrobe lalu memakainya.
aku termenung dan duduk di atas penutup mangkuk jamban.
apa benda ni weh? apa yang jadi kat aku ni takkan lah fairy tu makbul secepat ni? dalam satu malam je!? kepala bana dia.
"apa kau kepala bana."
aku disergah satu suara di dalam bilik air
"yahhh terkejut aku dari mana kau datang ni?!" aku terjerit sebab terkejut.
fairy chimchim rupanya.
aku meneliti satu persatu fairy tu dia tak berbaju dan hanya memakai seluar pendek macam baru balik dari berenang je dia ni.
"h-hei! asal kau tak pakai baju ni!?" aku menutup mata dengan menggunakan tangan.
"haha mesti kau cairkan tengok abs aku kan? lupa lak nak pakai baju aku baru balik dari berenang kat lautan hindi ni dah lama tak mandi katakan"
"pape jelah cepat lah pakai baju." suruh aku, my inesen eyes.
"dah." kata fairy tu.
aik cepatnya biar betul dia ni dan aku mengalihkan tangan.
okay dia dah pakai baju, baju kemeja lagi kauu.
"kau tukar warna rambut?" tanya aku yang melihat fairy tu menjadi segak. dulu rambut dia warna oren sekarang blonde pulak berfesyen betul dia ni tak padan dengan fairy fikir hensem ke?
"aah macho ann? dah lama tak tukar kaler hair semenjak terkurung dalam botol tu"
aku mengherotkan bibir menunjukkan rasa geli tahap babun.
jap ni lah masanya aku nak kerjakan dia!
aku mencengkam kolar baju fairy tu.
"yahhh! pulangkan zaman remaja aku woi! aku tak sedia nak jadi isteri dia!" aku jerit tanpa rasa risau taehyung mendengar jeritan aku.
"apa kau? lepaslah! aku tak boleh bernafas! bukan kau nak sangat ke jadi isteri kim taehyung! sekarang dah jadi bersyukur lah " fairy tu menolak aku dan aku melepaskan kolar baju dia.