#8

80 9 5
                                    


     Multimedya ; Tyler Joseph ve Josh Dun
  Bugün Josh ve Tyler'la buluşacaktık. Onlarda benim en iyi arkadaşlarım sayılırladı . Tabi Pete ve Patrick'i unutmazsak. Onlarda benim en iyi arkadaşlarım. Tabi Andy'de.
   Neyse , bugün erken kalktım . Çünkü Dallon'ı ben alacaktım ve eğer almazsam sabah sabah evin kapısına dayanır.
Üzerimi değişip hemen arabayala yola koyuldum. Hedefim Dallon'ın kapısını deli gibi çalmaktı . Ama yapamadım...😭😭😭😢
Çünkü kapıyı çalmadan açtı hayvan herif! Hazırlanmış çoktan ...
" Oha! Lan ne çabuk!"
Salak gibi sırıtarak;
" Nasıl yakışmış mı kazağım?"
"  Bu ne şıklık?"
" Brezzy geliyor ya!"
" Bende benim için sanmıştım 😞😟"
" Tamam hadi bin arabaya daha Breezy'yi alacağız "
********
Dallon , Breezy'ye sarılıp onu arabaya bindirdi. Breezy'ye  selam verdim ve yola devam ettik.
Avm'de buluşacaktık.  Tabi Breezy  çok sevindi çünkü adı üstünde 'Alışveriş'.

   Yemek katına çıktığımızda bizi orada bekliyordu ikisi. Dallon haklı. Tyler, Jenna'yı almış yanına, Josh'da Debby'i . Bende aralarında 'sap'. Oh ne güzel! 
Acaba Sarah gelir mi?
Ben neden hep Sarah'ı düşünüyorum? Hayley neden aramıyor ? Öff kafayı yiyeceğim ben ! Aklımda deli sorular !!😣😣
Tyler'la Jenna'nın ortasına oturdum ve erkekleri dinlemedim. Üç kızın yemek yedikten sonra alışverişte ne alacaklarını dinledim. Dillerini de anlamadım. Biri Gratis' e gidecekmiş. Öbürü Watsons'a. Biri H&M'ye  gidecekmiş . Öbürü Calvins'e.( Bir saniye Calvins iç çamaşırı markası değil mi ya? Kylie Jenner ve Justin Bieber'de görmüştüm.) Hatta bir ara Maskara ve Eyeliner diye  hayatım da duymadığım şifreli kelimeler geçti aralarında.

   En sonunda kızlar alışverişe gitti de erkeklerle konuşabildik.
" Ee Tyler ne oldu?" diye sordum heyecanla.
" Tabi ki size özel sürprizimi söylemek için çağırdım. En iyi arkadaşlarım olduğunuz için ilk sizle paylaşmak istedim." dedi Tyler ağır ağır. Mübarek sanki gerçek babamın kim olduğunu söyleyecek  . Hızlı söyle geç işte.
" Çatlatma adamı ! Söyle hadi!"  dedi Dallon , Josh'ı ittirip Tyler' a yaklaşarak.

" Biz Jenna ile evlenme kararı aldık." dedi hızlıca. Bir anda hepimiz üzerine atladık. Tüm alışveriş merkezinin yemek katı bizi izliyordu. E tabi çok normal. Yemek masasında boğuşan dört adam.

" Tebrik ederim kardeşim !" dedi Josh Tyler'ın sırtına vurarak.
" Nasipse bize !" dedi yüzsüz Dallon dua ederek.
" Umarım  kararınız hayatınız boyunca sizi mutlu eder ." dedim Tyler'a gülümseyerek. O da bana dedesinden öğüt almış gibi bir sempatik gülümsedi. Tabi biz böyleyken Joshla Dallon tartışıyordu. Hemde evlilik konusunda. Tanrım hiç akıllanmayacak mı bunlar?😞😿🙈🙉🙊
Aslında hala Sarah'ı düşünüyorum. Tamam belki yeter artık diyeceksiniz ama...
Bir saniye bu tarafa doğru gelen Sarah mı?
Yok daha neler?
Hemen Dallon'ı dürtüp;
" Şu gelen Sarah mı ? Yoksa serap mı görüyorum?"
" Evet, Sarah?" dedi o da şaşırarak .
( Aslında bu sahneyi şöyle hayal ediyordum;
" Şu gelen Sarah mı? Yoksa serap mı görüyorum?"
" Serap kim?"
" Amerika'da yaşıyoruz gerizekalı! Türk ismi ne arar?") Unutun bu espriyi . Yapmadım sayın😘😍 ( Türk esprisi✌)
Sarah burada ne işi vardı ve neden bana doğru geliyordu ?
" Brendon , konuşabilir miyiz?" dedi gelir gelmez .
Ben hala ağzım açık, kollarımı bağlamış , tek kaşım kalkık , şüpheli bir şekilde Sarah'a bakıyordum. Bir kez daha sorduktan sonra ancak geldim kendime.
" Ha!?"
" Ne ha ? Sadece beş dakika!"
" İyide..."  cümlemi tamamlayamadan çekti beni kenara.

" Bak! Özür dilerim tamam mı ? Gerçekten senin Hayley için yaptığını biliyordum ama bir anda olunca tutamadım kendimi . Affedecek misin?"
" Tabi ki , ben asla benden özür dileyen birine asla geri çevirmem." dememe kalmadan boynuma atladı. Ben ona dokunamadım tabi ki . Ama beni çip ( ters çevir) gülüşleriyle izleyen bizim üçlü gözümden kaçmadı. Sarah benden ayrılınca ne yapacağımı bilemedim . Saçımı kaşıdım.
" Iıııı şey ...Iıı" dedim kekeleyerek.
" Twitter durumuma baktım. Yazan da şu ;
Enternainer  65% Water 35% Talent
( Mizahşör      %65 su       %35  Alın )
Alın derken?"
" Hani anlım büyük falan ya!"
" Demek mizahşör ha!"
" Evet, tam bir mizahşörüm."
" Yarın akşam 17.30'da çalışma var. Ben şimdi Breezy ve Jenna' nın yanına gidiyorum. Görüşürüz ." dedi arkasını dönüp.
" Ama,... Şey....Ça.....Çalışma...Ama..Şey.."  arkasından koşmama rağmen yetişemedim. Ne kadar hızlı be! Fişek gibi. Cümlemide tamamlayamadım . Tüm kızlar mı böyle arkadaş.!
*******
  Bir ay sonra
    Tanrıya şükür Dallon , Breezy'le tanıştığından beri kapımı çok çalmaz oldu. Artık rahat nefes alıyordum.
  Hayley'i ise babası bir hafta önce asker okuluna gönderdi. Anlamıyorum , kızlar cezalandırılırken hiç asker okuluna gönderilmez. Tabi babası da bizi geçen öğrendi. Yani sevgili olduğumuzu. Hayley'in bende kaldığı bir gece bizi evde bastı. Yani babası da benim Sarah'ı öptüğümü söyledi. Hayley bana bir hafta küs kalsada , benim tatlılığıma dayanamadı. Yurtta kalsada her gün arıyor beni. Ama nedense ben onu bir gün bile özlemiyorum.

Brensar ;)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin