#6

63 10 4
                                    

Multimedya ; Sarah Orzechowski

Sabah kalktığımda koltuktaydım ve bana sarılarak mışıl mışıl uyuyan tatlı mı tatlı Hayley vardı. O zevkli anda zil çaldı ve benim tüm o romantikliğimi bozdu. Kimdi yine sabah sabah . Kesin Dallon.
Hayley'i uyandırmadan yerimden doğruldum ve kapıya yöneldim . Açınca ilk işim Dallon'a sövmek olacaktı. Kapıyı açtım ve ;

Sarah ...
Hass... İki gündür Dallon'ın günahını alıyorum . Ne oluyor böyle?
*****
" Senin burada ne işin var Sarah ?" dedim şaşkınca.
" Hani arkadaşın var ya onunla tanışmak istedim . Sakıncası yoksa kahvaltıya geldim. Hatta malzemede aldım."
" Yok sakıncası yokta keşke haber verseydin."
" Pardon ya ! Hem senin bu saç baş ney böyle? Hepsi bir yere kaymış ."
Güldüm.
" Ah ! Evet şey , koltukta uyuyunca . ( Dudağımı kıvırıp ) Sen evimi nereden biliyorsun ?"
" E Dallon söyledi ."
" Ben o Dallon'ı ..."
" Beni içeri davet etmeyecek misin?" dedi ısrarla. Sonra aklıma Hayley geldi. Onu unutmuştum.
Buyur ettim içeri.

İçeri girince belliki Hayley uyanmış hemen bize baktı. Sarah'da ona . Önce ikiside gözlerini kısarak birbirlerine baktılar . Daha sonra bir anda çılgınlar gibi isimlerini söyleyip sarıldılar.
Hop hop ! Bir dakika ne oluyor burada? Benim neden hiçbir şeyden haberim yok?
" Kızlar siz nereden tanışıyorsunuz ?"
Hayley bana döndü ve ;
" Asıl siz nereden tanışıyorsunuz?"
" Sarah , benim yeni dans öğretmenim ."
" Öyle mi? Sarah benim de , aynı salonda öğretmenlik yapıyorduk ." dedi ve Sarah'a bir kez daha sarıldı.
Sonra Sarah dönüp;
"Siz lise arkadaşı mıydınız?"
" Pardon! Kimse sevgili olduğumuzu bilmiyor. Bu yüzden sana da böyle söyledim ." dedim.
" Vay! Demek sevgilin varmış ha !" dedi Sarah omzuma vurarak. Bende salak gibi ağzımı açıp omzuma bakakaldım.

*****
" İsterseniz kahvaltıyı ben hazırlayabilirim . " dedi Sarah .
" Bizde yardım ederiz , değil mi Brendon ?" dedi Hayley kolumdan cimcikleyerek .
" E..evet." diyebildim güçlükle.
Sarah arkasını dönünce Hayley gözlerini kısarak Sarah'a baktı. Şüpheli şüpheli. Sonra kolumdan tutup içeri çekti.
" Ne kadar oldu tanışalı?"
" İki gün."
"İnanmıyorum! Brendon iki günde ev adresini mı verdin? Seni iyi ki bir hafta boş bıraktım."
"Yanlış anladın . Ev adresini bende vermedim . Dallon'dan almış. Sabah habersiz geldi."
" Vaaay! Hemen ev adresini mi almış ? Yılan göz ! Ben bunun saçını başını yolardım." dedi sinirli sinirli içeri girecekken.
" Dur!" diye tuttum kolundan ." Dur! Ne yapıyorsun ? Daha yeni tanıştık ve arkadaşız. Hatta doğum günüm de bile vardı." dedim sakince. Hayley kaşları çatıp ;
"Ne yani? şimdi doğum günün de yoktum diye unutuldum mu?"
" Hayır hayatım dur!" dedim bir anda. Şımararak ;
" Sırf hayatım dediğin için sabredeceğim." diyip yanağıma kocaman öpücük bıraktı .

İçeri gidince Sarah çoktan hazırlamıştı kahvaltıyı. Masaya oturdum ve çok güzel görünen masaya baktım . Sonra içimden "Arkadaş dediğin böyle olur. Dallon gibi değil ." dedim .
Hayley bir anda sarıldı. Anlamadım ama sanırım Sarah'ı kıskandıracaktı. Sonra konuşmaya başladı.
" Bizde bir haftadır görüşemiyorduk. Sonunda kavuştuk değil mi aşkım?" dedi ve dudağıma yapıştı. Ne olduğunu anlamadan geri çekildim. O da bozulmuştu sanki.
" Çifte kumrular oynaşmayı bırakında yemek yiyin !." dedi Sarah gülerek. Epey kızardım yalnız.😐😓

Multimedya; Hayley Williams*****Kahvaltı bittikten sonra hepimiz bulaşıkları toplayıp hazırlanmaya başladık

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Multimedya; Hayley Williams
*****
Kahvaltı bittikten sonra hepimiz bulaşıkları toplayıp hazırlanmaya başladık. Ben Hayley'i eve bırakacaktım , daha sonra da Sarah'la dans günü olduğu için dans salonuna gidecektik.
Odama üzerimi değişmeye girdim . Önce pantolonumu giyindim . Klasik olan siyah kot pantolonumu . Sonra tişörtümü çıkardım ve dolabıma yöneldim. Tam bu anda odanıza bir kız girse ne yapardınız ? Hemde Sarah .
Hemen üzerime bir şeyler geçirdim ve Sarah'a dönüp :
" Efendim Sarah , ne oldu ?"
" Pardon ya ! Dalmışım gibi mi oldu ?"
" Y..yani evet ." dedim gülümseyerek.
" Şey diyecektim , Hayley hep burada mı kalacak ? " diye sorunca şaşırdım açıkçası . Yani sanki beni kıskanmış gibi .😏
" Neden sordun?"
" Ha şey , babasının evine gitmeyecekse bende kalsın diyecektim . Ne kadar zamandır vakit geçiremiyoruzda." Tüh bende kıskandı sanmıştım. Ya dur ! Ben neden buna üzüldüm ? Banane bir kere , benim sevgilim var. Tövbe tövbe!
" Hayır,burada kalmayacak ve bana soracağına gidip ona sorabilirsin."
" Ama onu bulamadım."
"Nasıl bulamadın? Evde!"
" Hayır hiç bir yerde yok . Bu yüzden bu odaya da girdim."
"Ne ?" dedim odadan içeri koşarken . Evi taradım ve gerçekten yoktu. Gözlerim dolmuştu . Belki kız gibi ama ya babası burada olduğunu öğrendiyse ve ona zarar verdiyse. Hayır buna izin veremezdim. Telefonumu elime alıp Hayley'i aradım. O sırada Sarah evin her yerini arıyordu. Hayley telefonuna cevap vermeyince montumu ve ayakkabılarımı alıp kapıyı açtım . Sarah kolumdan tuttu .
" Brendon dur! Ya şu an güvendeyse. Ya da babası sana zarar verirse . Bekle herhalde bize bir haber bırakır." elimdeki ayakkabıyı yere bırakıp Sarah'a baktım.
" Haklısın belki bir mesaj atar ." dedim dış kapıyı kapatırken.
O anda telefonuma bir mesaj geldi . Hemen telefonumu elime alıp mesaja baktım. Tanrıya şükür ki Hayley'dendi.

H; Üzgünüm habersiz çıkıp gittim. Ama babam oraya geliyor oradan tüymeliydim.
Bende hemen mesajına karşılık mesaj attım.
B; İyi misin?
Diye sorarken Sarah'da bir haber alabilmek için başımda dönüyordu . Sürekli ne olmuş diye soruyordu.
H; iyiyim . Ama dedim ya babam geliyor. Senden bir iyilik istiyorum aşkım .
B; Sen iste dağları deleyim.
H; şimdi şakanın sırası değil . Sarah yanında mı?"
B: Evet ne oldu ?
H ; Senden isteğim şu babam oraya gelince sevgili olduğunuzu söyleyeceksiniz ve benle ilgilenmediğini söyle . Bi de biraz sevgili gibi davranın . Ama fazla abartmayın yoksa biliyorsun ne yapacağımı ...😣
B; Bende seni seviyorum aşkım.
H; öf şapşik .😘
B; Ayy yapma bir daha ! Salak kızlara benziyorsun.
Dedim mesaj yerini kapatmadan .
Hemen Sarah'a durumu kısaca anlattım. Sağolsun çok anlayışlı davrandı.
Elvis Presley ; Can't help falling in love

Brensar ;)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin