"Gün gelir bir çizgi ötekiyle kesişir ve o noktadan sonra seyir değişir"
Ben tesadüflere inanmıyorum. Bir insanla tanışmak,ne kadar o insan sizin hayatınızda etkisiz eleman gibi görünse de bir yerde dokunmuştur size. Sen benim kalbime dokunan en güzel şeysin. Hayatıma etkisiz eleman olarak girip ne de güzel aklımla kalbim arasında sıkıştın öyle. Neysin bilmiyorum ama boşver oraları şimdi... Sen içimdesin.orda nefes alıyorsun ya önemli olan bu değil mi?
Başta ne kadar kötü bir insan demiştim.Hatta senden uzaklaşmak istemiştim. Seni o kadar farklı görüyordum ki kaçmak istiyordum senden. Sanırım hissetmişim bu günleri. Gerçi hala yürüyorum ama bu sefer gözden kaybetmeden, gözden kaybolacak gibi olduğunda geri dönüyorum. Diliyorum,bir gün bana kollarını açacaksın ve sana sarılmak için koşacağım bu yolda. Ama şimdi değil...
Gözlerine baktığımda nerden nereye gelmişiz diyorum. Başta hiçbir şey hissetmeyen iki insan olarak kendi çıkarlarımız için kullanıyorduk birbirimizi. Sonra geri çekildik arkadaş olduk. Kavga ettik. Küstük. Barıştık. Bakıştık. Uzaklaştık. Ve ben sana o gece yazdım. O zaman bir sevgilin vardı. Umrumda da değildi açıkçası. Ben sadece yakın olmak istiyordum. Öyle de oldu. Ama sonra değişti duygularımız. İlk senin ki değişti,sonra bana bulaştırdın,bir grip gibi... Ben belli etmesem de,ben de çok hastayım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Senden Gidememek Sana Gelememek (TAMAMLANDI)
RomanceBirbirine imkansız olan iki kişi.. "Onunlayken kendimi bir anda gün batımını izlemek için çıktığım bir dağdan atlarken buluyorum"