Bölüm-3

141 40 18
                                    

"İmkansız kuşlar uçuyor üstümüzden"-Didem Madak

Sen imkansızlığım,hayatımdaki en güzel şeylerden birisin. Ben seni imkansızken de severim.

Fark ettim ki ben seni kimseye anlatamıyorum. Hem anlatsam anlamıyorlar zaten. Hem  anlattıkça içimden dışarıya çıkmaya çalışıyorsun,sen dışarıya çıkarsan beni nasıl bir kutuya hapsedeceğini düşünmeden yapıyorsun. Düşüncesizdin sen hep,dengesiz,sempatik,komik..hep böyle kal...

Bazen beni sevmeme ihtimalin düşüyor aklıma.İşte o zaman aklımı kaybedip koşmak istiyorum sana. Hızlı hızlı koşup sarılmak. Sarılmaktan daha saf olan bir şey söyleyin bana. Duygu karmaşalarının bütünleşmesi,tamamlanması...Aşkın en saf hali işte. Seni karşıma alıp anlatmak istiyorum sana bunları.

Biliyorum beni bu çıkmaza sokan da sensin,çıkartabilecek olan yine sen.Unutma beni bu çıkmazda olur mu? Beni bu çıkmazda başkasının bulmasını istemiyorum. Sen gel çıkar istiyorum beni burdan. Bekleyeceğim burada seni. Bıraktığın yerde bekleyeceğim seni. Hangi koşullarla,hangi duygularla gelirsin bilmiyorum ama kaybolacağımı bilirsin sen çıkarırsın beni buradan. Belki başka biri bulur beni... zaman geçer.. Belki unutmuş oluruz birbirimizi,başkalarının yanında tanımadığımız sokaklarda hatırlarız birbirimizi, beş saniye iç geçirir yolumuza devam ederiz. Ama ölürken o yedi saniyenin içinde sen de olursun canımın içi...

Hep canımın içi diyorum sana çünkü öylesin. Bu lafa en çok sen yakışıyorsun. Canımın...içi...Derinlerde bir yerde yaşayıp ölecek olan sevgilim. Seni dışa vurmamı istersen bir gün korkmadan yapacağıma emin olabilirsin."Yaşayamadığımız duygular ölmez,diri diri gömülür"demiş şair. Gel biz duygulara sahip çıkalım. Yaşanamayan,yaşanmamış,yaşanmış duygulara yol gösterelim. Ne dersin kendi duygularımızı masaya yatırarak mı başlasak? Kendi duygularımızı geri ata ata nasıl zarar görüyoruz. Görmüyor musun? Ya da boşver. Geride kalalım biz. Karanlıkta kalalım. Biz de geride karşılaşır birlikte buluruz yolumuzu. Ama ikimiz...

Senden Gidememek Sana Gelememek (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin