Bölüm-12

52 18 6
                                    

Yazıyorum...Yazıyorum...Yazıyorum...

Geçmiyor... Yanında dilsiz ve karanlık olduğum kişinin bana bıraktığı acılar geçmiyor. ''Her güzelliğin geçtiği yerde izi kalır''mış, o yüzden mi hala solumdasın? Her ne kadar düşüşüm diğer düşüşlere benzemese de güzeldin sen... Daha önce de dediğim gibi hep sempatik, umursamaz kaldın . Kim bilir belki de senin bahçende çiçekler açması için benim o toprakta ölmem gerekiyordu.

Koyu kahve gözlerin, simsiyah saçların, üzerine giydiğin bir beden büyük polar sweatler... Sinirlendiğinde gülerek cevap vermelerin... Üzgün olduğunda bile attığın kahkahalar hala içimde. Sen hiçbir zaman dışarıdan göründüğün gibi değildin. Dışarıdan göründüğü gibi mutlu, sinirli, üzgün... Anlamalıydım aslında dışarıdan göründüğün gibi beni sevmeyeceğini. Yalandın... Büyük bir yalanı sevdim. Elimde değil.

Zamana bırak derdi herkes.Zamana bırakınca her şey düzelecek gibi... Daha mutlu olacakmışız gibi... Zamana bırakmak sadece beklemekten alıkoyar, sevmemizden değil. Ayrıca biz zamanda kaybolduk seninle. Bu yüzdendir çıkan yangınlar.

Ben burada oturmuş beni hiç sevmemiş olan adama içimde olan yangınlardan bahsediyorum. Ne anlar duygularını suya bırakmış biri aşktan, sevmekten, sevilmekten?

Yanlış anlama, bu yazdıklarım senin o mutlu dünyana zarar vermek değil. Hem biliyorsun ben bir bakıma uzun zamandır ölüyüm aslında.

Senden Gidememek Sana Gelememek (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin