Bölüm-11

62 30 26
                                    

''Burada,burada hasret ve dert sen neredeydin''

Uçurumdan düştükten aylar sonra tekrar yazıyorum sana.Düştükten sonra aşka nasıl arkamı döndüysem,hala öyle.İçim ağlıyor benim be içim acıyor.Sen geçtin gittin önümden belki, ama benden geçemedin.

Beni o uçurumdan ittiğin günü,düşüşümü izleyişini öyle iyi hatırlıyorum ki.Ağlaya ağlaya kalkmaya çalışmamı,her ayağa kalkışımda düşmemi öyle iyi hatırlıyorum,öyle iyi hissediyorum ki sen içimi görsen beni nasıl bir enkazın ortasında bıraktığını anlardın.Pardon siz duygu nedir biliyor musunuz bayım?

Seni her gün görüyorum.Gülüşün izliyorum,yürüyüşünü izliyorum.Konuşmalarını değil,ses tonunu dinliyorum.Anla işte seninle ilgili her ayrıntıyı hala tutkuyla hatırlıyorum.Onca olanlardan sonra hala bunları yapıyorum ve seni izlediğim her dakika nefret ediyorum kendimden.Bence sen de bilmiyorsun ne öldürdüğünü...Bu kadar acımasızlık bir katile bile fazla.

Sen beni itmedin o uçurumdan,senin için atan bir kalbi attın ve sonra o kalp son kez atana kadar izledin onu.Can çekişini izledin.Nasıl öldürdüğünü izledin belki de..Nasıl bir yara bıraktığını izledin.Pişman oldun mu? Bir saniye olsun düşündün mü?Pişmanlık bir katile yakışmaz,öldürmüştür çünkü...

Fark ettim ki bu benim ilk atlayışım değilmiş o uçurumdan.Ben senin gibi duygusuz ve duygulardan anlamayan birine duygularımı teslim ederek zaten uçurumdan atlamışım.

Sen benim işin her şeydin -hala öylesin- ve ben ölürken kendimden ödün verirken senden hiçbir şey kaybetmedin.Bu sözlerim seni ürkütmesin.Sen benim katilimsin ve ben bir ölüyüm.Ve diğer ölüler gibi ben de senden ne umut istiyorum ne de senin tarafından sevilmeyi...

*Artık yeni bölümler her çarşamba yayınlanacak Sizi seviyorum*💖💖

Senden Gidememek Sana Gelememek (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin