Sebastian povestește:
Deja Monica mă nedumerește pe zi ce trece. Cine e ea? La ce s-a referit când nu renunță la ce și-a propus? Fata asta cam are tupeu să mă provoace și cam o să se ardă rău de tot. Este 5 dimineața și eu nu am dormit deloc din cauza micii mele "întâlniri" cu Monica. Fata asta știe să se remarce, mi-a făcut capul calendar tot timpul, iar eu am făcut decât să-i dau apă la moară. Nu înțeleg nici acum de ce această domnișoară mă face să îmi pierd siguranța și să fac tot ce zice ea.
Cred că ar fi momentul potrivit pentru un duș, fiindcă este deja 5:30 iar eu peste o oră trebuie să-mi iau scumpa prietenă, Anastasia, care chiar dacă tu te pregătești la o oră după ce a început ea, mereu termini înaintea ei. Am căzut de acord ca la ora 6:50 să fie gata, că de nu pe jos va merge până în celălalt capăt al orașului. Dușul este unul de vreo 30 de minute, mai având 50 de minute la dispoziție ca să mănânc și să-mi pun la cap tot ceea ce am de făcut.
******
Mă aflu în fața clasei, gândindu-mă dacă să intru sau să plec înapoi în patul meu călduros. Decid totuși să intru alături de încă o fată, pe nume Roxana. Ea este o tipă destul de înaltă, scobitoare de fel, mai timidă ca ceilalți. Cu ea dintre toți, am vorbit cel mai mult, văzând faptul că-i place foarte mult să facă fotografii și să "se joace" cu ele. Prin a se juca înseamnă a le edita mai bine spus pe limba mea. Face o treabă destul de bună cu asta, dar nu e la fel de bună ca mine. Printre hobby-urile mele se enumeră și editatul pozelor, care este o muncă destul de dificilă ce necesită foarte multă atenție.
În clasă nu eram decât noi doi, până în momentul în care vine doamna dirigintă și ne duce la o altă sală, ea întorcându-se să mai racoleze colegi spre noua sală de curs.înăuntru era și ea, cu prietena ei Erika, pe lângă 5 sau 6 alți copii. Deoarece eram curios să văd cu cine am de-aface, m-am dus direct la ele și m-am băgat în vorbă. După expresia feței lor nu cred că se așteptau la asta, iar pe drum înspre ele mi-am și auzit numele, fapt care dovedește că vorbeau de mine.
-Bună fetelor!
-Hei! Ce-i cu tine la școală? Aseară păreai că mai bine te duci și te arunci în râu decât să mai vii la această "pușcărie colorată". Spuse Monica.
-Am zis ca măcar să mă joc puțin cu voi. Apoi am să plec, deoarece nu am chef de fața dirigintei.
-Tu ești tipul de badboy sau de badbou? Mă întreabă Erika pe un ton sarcastic.
-Nu chiar, doar că încercam să o impresionez pe fata de lângă tine. În momentul ăla Monica s-a înroșit și pe fața ei se observa bine că este pusă la colț.
-Dacă mai zici ceva de mine, te fardez imediat cu una peste ochi! Amuzant, deoarece era cam cu un cap mai scundă și dacă încerca să lovească mai rău se învinețea de la lovitura lansată tot de ea.
M-a tot împungea în burtă cu degetul și se apropia de mine. Observam cum mă apropii de ea și dintr-o dată îmi trec imagini prin cap cum o strâng la piept și o sărut pe frunte. Nu! Ăsta nu sunt eu, nu voi fi și nici nu voi încerca așa ceva! Chipul ăla frumos cu trupul firav și o minte ageră nu mă va face pe mine să capitulez.Monica povestește:
Cine este acest băiat? Nu pot să-i citesc gândurile. Când sunt pe cale să mă apropii de el, acesta se depărtează de mine. Când sunt pe cale să plec mă trage înapoi. Dacă aș putea măcar odată să-l citesc. Să văd cine e cu adevărat. Să știu dacă este ceea ce dă de înțeles și anume că este un porc, măgar nesimțit și fraier. Nu știe să vorbească cu o fată, dar nici nu se pierde în fața vruneia.
-Te gândești la el, nu? Mă întreabă Erika.
-La un măgar ca el? Niciodată!
-Cu ce ți-a greșit de-l faci măgar? Tipul nu a dat în tine, nu te-a înjurat. Se comportă chiar drăguț cu tine. Bag de seamă că-l placi de te deranjează că nu rămâne mai mult de vorbă, ci doar vine, te provoacă apoi te lasă cu ochii în soare.
-Nici în cele mai frumoase vise ale lui nu o să poată să fie cu mine! Îl tratez ca pe un frate mai mare, deși eu sunt mai în vârstă.
-Dar strălucirea din ochii tăi? Și aceea este doar în imaginația lui? Se observă de la o poștă că-l placi, du-te și vorbește cu el. Poate dacă mai stai pe gânduri mult ți-o ia cineva înainte.
-Nu îmi place de el fata mea! Suntem doar prieteni!
-Bine atunci, deci nu te deranjează faptul că el chiar acum vorbește cu Alle?
-Dacă nu-și ia labele de pe el singurul lucru pe care fata aia îl va vedea este un pumn direct între ochii ăia ai ei! Stai,ce!? Ce tocmai am spus!? Nu!! Nu îmi place de el, ce m-a apucat? Oare Erika are dreptate? Oare chiar simt ceva pentru el? Nu mai sunt și nici eu sigură acum.
Prietena mea cea mai bună râde în hohote și nu se mai oprește.
-Te-ai înroșit! Deci chiar îți place de el! Nu te las cu una cu două să știi! Acum du-te la el și spune-i ce simți!
CITEȘTI
Dragoste de la prima vedere
RomanceCei doi nu au crezut, ca de la o iubire de liceu ar putea sa decurga totul asa, acum au tot ce si-ar putea dori si chiar dragostea unuia fata de celalalt.