Sebastian povestește:
-A trecut aproape o luna... Nici nu-mi dau seama cum a trecut. Mă mir că m-ai suportat atât. Spun eu pe un ton de glumă. Nici acum nu-mi vine să-mi cred ochilor căci ea este cu mine. Stă în fața mea și se uită la mult prea prețiosul ei telefon.
-Da, chiar mâine împlinim o lună. Am o surpriză pentru tine, dar prefer să țin "fraierul meu favorit" în suspans. Da, atât îmi trebuia... O Monica misterioasă care pe deasupra este și pusă pe șotii.
-Ce-ți mai trece prin mintea aia a ta? Nu serios acum, tu de fiecare dată când spui așa ceva trebuie să fie ori o năzbâtie, ori ceva memorabil. Sper să fie ultima variantă mic drăcușor ce ești.
-Ce bine mă cunoști tu, iubire. Dar stai calm căci este ultima... Însă nu sunt sigură, că ești destul de "mare" pentru surpriza mea...
Joacă-te din nou cu focul Monica, ai să faci pe tine la noapte. Oricum aceste amenințări sunt oarbe.
-Eu zic să punem un pariu. Dacă eu îți fac o surpriză mai bună decât a ta, îmi faci temele pentru un semestru întreg la mate?
-Și dacă nu, mă ajuți la teza la engleză? Adică eu sunt varză la limbile străine. Nu mă prea împac cu ele. Desigur că o făceam și fără să-mi ceară.
-Bineînțeles. Acum trebuie să mergem la curs. O să ne mănânce profa' dacă lipsim. Și așa bătem la ochi. Te iubesc! Îi plasez un sărut scurt pe buze și o țin de mână până la sala de sport.
-Bine ați venit pe acest pământ voi doi! Ce v-a luat atât să vă schimbați de haine? Spuse doamna profesoară puțin cam iritată.
Îi mulțumesc colegei mele drage și tot odată una din cele mai apropiate prietene a mea, Erika, deoarece a pus scuza noastră veche "Se schimbă".
Mă duc liniștit la aliniere, unde îmi este locul și începem ora.
****-Nu se mai termina! Femeia asta sigur vrea să ne omoare... Spuse colegul meu Christian, care arăta oarecum extenuat de la obositoarele exerciții pe care tocmai ce le făcusem înainte să se termine ora.
-Stai calm, cred că așa o să o ținem tot anul, ceva din privirea ei îmi spune că aceste exerciții au fost doar de introducere pentru ceea ce o să urmeze.
-Să o creadă ea că tot anul o să trag ca prostul la ora ei. Oricum fac pariu cu tine că până în ianuarie o să ne schimbe profesoara.
-De ce?
-Cum, nu știai? Este însărcinată! După ce că este ea Satana în persoană, va mai face și un copil! Îți dai seama? Oare cine dracu se uita la un demon cu chip de om?
-Eh, haide că nu arată așa de rău! Ba chiar arată chiar bine. Spun eu încercând să-i iau apărarea Satanei. Chiar dacă nu sunt de acord să se spună așa despre un profesor, acesta este adevărul.
-Bună băieți! Spuse prietena noastră Julia.
-Salut că bună ești deja! Spuse idiotul nostru de coleg Andrew. Andrew este un băiat mai plinuț, cu o jumătate de cap mai scund ca mine care îți poate enumera în 15 secunde nenumărate site-uri de filme pentru adulți. Băiatul ăsta este un pervers și jumătate. Chiar nu are viață socială.
-Chiar mă gândeam pe unde este piticul porno! Grasule mai taci din gura aia până nu-ți tai limba! Spuse Christian oarecum deranjat de remarca lui Andrew. Am uitat oare să zic că Andrew este un băiat pămpălău de fire? Păi atunci oops!
-Lasă-l te rog, știi și tu că atât îl duce conducta. În fine, am venit să vă întreb dacă ieșiți după ore prin oraș. Doar voi doi, cu mine și încă o prietenă?
Ne uităm unul la altul, de parcă am comunica telepatic și deja ne gândeam la același lucru. Un zâmbet pervers apare pe chipul lui Andrew și deja se vede pe fața lui că se gândește la chestii indecente.
-Și ce o să faceți voi nebuneilor în oraș? Christian mă înșeli? Mda... Băiatul ăsta este mult mai prost decât îmi imaginam...
-Desigur că vom veni! Și... Andrew te ia naiba dacă nu-ți ții gura aia închisă! Bun, deci unde ne întâlnim? Întreb eu încercând să schimb subiectul.
-Păi în fața parcului la 3 este bine?
-Păi este super! Momentan să se termine orele.
Hai să mergem la română... O la naiba! Avem și lucrare!
-Haide!
CITEȘTI
Dragoste de la prima vedere
Roman d'amourCei doi nu au crezut, ca de la o iubire de liceu ar putea sa decurga totul asa, acum au tot ce si-ar putea dori si chiar dragostea unuia fata de celalalt.