Capitolul 5 - Cine este el?

8 0 0
                                    

  Monica povestește:

     Bun,deci nu ma mai scap de Erika odată ce am intrat în gura ei. Am să o ascult și am să vorbesc cu el, să văd dacă simte la fel, dar în felul meu! Mă îndrept ușor spre el și cu cât mă apropii mai tare, cu atât mai mult mi se taie respirația, transpir și totodată mă enervez când o văd pe tipa aia Alle că vorbește cu el!
    -Sebastian!
    -Da, Monica? Dorești ceva?
    -Doar te întreb ce faci; adică văd nu a început bine școala și deja ai admiratoare.
    -Te referi la Alle? Este decât o amică și plus de asta, m-a întrebat dacă știu cumva dacă Andrew are prietenă.
    -Aham, deci spui ca nu îți place de Alle?
    -De unde ai scos-o și pe asta? Monica, o cunosc pe Alle, tot de atât timp cât te cunosc și pe tine. Și eu cu ea suntem doar prieteni. În orice caz, ești cumva geloasă pe Alle?
    -Eu, pe ea? Și mai ales, pe un măgar ca tine? Nici în cele mai frumoase vise ale tale tipule! Spun eu, împungâ du-l în joacă cu degetul. Acesta răspunzându-mi cu aceeași monedă.
    -Bine atunci, păi dacă ai terminat interogatoriul, atunci cred îmi pot permite te întreb ce faci?
    -Uhm...păi... Mai nimic, te-am văzut singur, eu am cam fost lăsată baltă de către prietena mea dragă, Erika și m-am gândit poate am putea ne mai cunoaștem. Și așa nu prea am avut ocazia asta la ultima noastră "întâlnire".
    -Desigur! Păi, cum am aflat deja lucrurile banale despre tine cu legătură la culoarea preferată și autoportretul tău, ce gen de muzică îți place?
    -În niciun caz manelele! Mi se pare este pentru cei mai puțin cultivați la creier. Păi, fiu sinceră, ascult rap și în unele cazuri muzica comercială. Ție?
    -Ai punctat bine cu " chestia" aia numită manea. Ei bine, cam aceleași genuri în plus fiind trap-ul.
    -Bine, păi și eu nu am aflat totuși care este culoarea ta preferată, deoarece ai zis nu prea te pasionează o anumită culoare.
    -Păi pur și simplu, mie nu îmi place o culoare anume. Consider un obiect se potrivește cu o culoare specifică, de aceea dacă iarba este verde, așa va rămâne și dacă apa e transparentă, noi nu putem interveni. Este ca dragostea față de o persoană: oricât ai încerca negi o iubești, ochii te dau de gol. Un sentiment nu poate se schimbe decât atunci când persoana dragă te rănește prin fapte și vorbe grele. Însă unul se poate crea, odată cu găsirea persoanei potrivite.
   -Nu ai fi putut o zici mai bine! Dar ești cumva poet? Deoarece îmi pare ai scornit asta pe loc, fără crezi ceea ce spui.
   -Oricât fi de bun actor, nu am mințit prin asta. Recunosc și eu îmi ascund sentimentele față de o persoană, iar eu de acolo m-am inspirat. Acea persoană este dulce, are o privire plină de compasiune, iar ochii ei nu îmi zic decât îi este teamă sa nu simt la fel ca și ea.
     Stai, ce!? Este îndrăgostit deja? Acea persoană trebuie să fie norocoasă să fie iubită de unul ca el. Este înfățișarea băiatului perfect din imaginația mea. Totuși, asta înseamnă că nu mă place. Iar el nu va fi niciodată împreună cu mine. Păcat, că nu am ascultat-o pe Erika și nu m-am dus la el mai din timp. Poate că așa eu eram fata care să fie iubită de el. Acum poate par jalnică,dar e bine că nu m-a lăsat să-mi fac speranțe false. Însă nu am să renunț așa ușor. Am să îl aștept. Cât va dura nu știu, dar simt că nu va fi atât de mult timp.
    -Uhm..ok, păi, uite! A venit și Erika! Îmi pare rău, dar trebuie plec. Mai vorbim!
    Îmi mușcam înteriorul obrazului și nici nu clipeam, ca să nu îmi curgă lacrimile de tristețe formate în jurul lor. Nu înțeleg de ce simt că îl iubesc, este ca un frate pentru mine. Ar trebui să mă comport ca o surioară cu el și nu să mă atașez în modul ăsta de el.

  A\N: cine credeți este fata care i-a furat inima lui Sebastian?
    Următorul capitol, voi încerca îl postez de Valentine's day. Până atunci, sper placă ce este aici. Sunt abea la început și nu prea descurc excelent.
   doresc o lectură plăcută!

   
   

Dragoste de la prima vedereUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum