3.3K 491 39
                                    

--

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

--

"awat taehyung boleh terlelas habaq noh" yejung bertanya.

"entah. oppa mampu diam je. nak buat camne kan ? terlajak perahu boleh diundur. terlajak kata air liur membazir"

buat lawak bodoh pulak dia. pfttt -.-

"dahtu camne jungkook boleh join korang semalam"

"yang tu pon oppa tatau. oppa datang semalam tengok dia dah tersadai sambil bagi oppa senyuman creepy dia tu"

em pelik nihh.. takkan kook tau kot salah seorang member bangtan ?

--

dah dekat dua jam joon oppa duk dalam tandas. tak tau lah buat ape.
nak cakap membuang takkan sampai lama sangat.

nak kata menangis tu tak juga. tadi elok je duk berbual dengan sejung unnie.

klak

pintu bilik air dibuka maka terpacullah muka yang dah dua jam berada dalam tandas. sampai mangkuk tandas pon tak sanggup nak tengok muka dia.

and then, joon oppa berlalu begitu sahaja. tu je ? aku dua jam tunggu hang blah camtu aje ?

selesai urusan di tandas, aku terus ke dapur. dahaga. then nampak stickey note kat peti sejuk. ape lagi, aku ambik then baca lah.

unnie and appa pegi lawat omma.
malam ni kitorang balik ;)

-unnie & oppa

ceh. omma konon -.-

usai minum, aku naik ke bilik.

telefonku dicapai. lalu jari laju menaip soalan yang bakal dihantar kepada bangla.

:you

weh hang cakap apa kat kook aku ?

baik hang cakap beruk.

tagune kau

aku mempercayai hang

tapi macam ni hang balas

sampai hati ⊙﹏⊙

im like TT

just like TT

neomuhe neomuhe

lalalalalalalalala

burn it upp

Diary | JJK ✅Where stories live. Discover now