nijû ni ♡

2.7K 321 26
                                    

((aku perasan banyak typo dlm chapt ni tapi aku malas nak betulkan. maaf ye))

im soooo happy 😂😭😭😭😭

my babies got what they deserve gosh im soo proud of them 😣

ayraaa tak abis abis ulang video perform diorang kat mama dgn mma tau sbb terlalu precious gosh

okay yg mama punya malas nak cari 😂 sbb still kecewa dgn mnet sebenarnya 😂😂

and dont forget this baby  ̄へ ̄

okay he is not a baby anymore (︶︹︺)

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

okay he is not a baby anymore (︶︹︺)

apa-apa pun jangan lupa baca note di akhir chpt okay? 👌

🌸🌸

jangan cakap dia menangis em nak pusing ke tak aih

Yejung berpaling kebelakang. kelihatan sekujur tubuh sedang duduk bersandar di lockernya sambil kepalanya ditekap pada lututnya. Tangannya memeluk lututnya. ((betul ke ayat aku ni aku tatau nak explain))

semakin yejung mendekat, semakin kuat esakan lelaki itu.

apa nih jungkook cakap gentleman haihh cengeng jugak kau an ?

"kau kalau setakat kesiankan aku baik blah. aku tak perlu simpati kau"

dia mengesat air matanya. tak mungkin dia nak terus menangis depan perempuan tu. dia bukan lelaki selemah itu. tadi tu sebab dia tak tahan sangat jadi dia nak lepas sikit tangisannya.

"yah jungkook..."

lelaki itu berpaling kebelakang untuk berlalu dari situ. dia tahan malu sebenarnya sebab menangis depan perempuan tu.

"kau kalau setakat datang nak singgah kesiankan aku, aku nasihatkan kau supaya pergi terus. aku dah tak larat nak tanggung perasaan ni. ingat kau sorang je ke yang terseksa ? nampak ke aku sedang bersuka ria ? tch."

dia terus meninggalkan yejung yang pastinya sedang speechless selepas mendengar kata-kata jeon jungkook itu.

✨✨

yejung menutup pintu kereta. pelik kenapa hari ini kedua-dua kakak dan abang iparnya datang mengambilnya. kebiasaanya, abang iparnya sahaja yang selalu mengambilnya kerana dia dari pejabat dan pulang untuk makan tengahari.

"kita pergi hospital terus ya hari ini ? lawat omma"

"okay yejung tak kisah"

suasana kembali diam.

Diary | JJK ✅Where stories live. Discover now