1 глава

48 10 5
                                    

-Снощи сънувах много странни неща. - казах аз на родителите ми.
-И какви са те? - попита ме татко.
-Едно чудовище крадеше вълшебен камък на живота. Дали това може да е пророчески сън?
-Не, миличка, не може. - отвърна ми мама.
Телефона на татко позвъня. Казаха че сме спечелили в състезание. Странно ние не сме участвали в никакви такива. Сякаш съдбата се обаждаше. Татко каза че ще заминаваме утре.
-Къде заминаваме? - попитах аз.
-За Полша. - отвърна ми татко. - Казаха че сме спечелили къща.
-Трябва да тръгвам на училище. - казах аз ядосана и тръгнах. Мина деня. На важен изпит получих двойка в бележника. Трябваше да си я оправия. Учих цяла нощ. Неусетно стана полунощ и трябваше да си лягам. На сутринта тръгнахме за Полша. Но там не беше това което би трябвало да бъде. Там беше много облачно и леко тъмно. Къщите изглеждаха призрачни.
-Татко сигурен ли си че това е Полша? - попитах аз.
-Да, миличка. - отвърна ми татко.
-Не ми прилича.
Стигнахме до къщата ни. Вътреш беше много призрачна. Като всички останали. Стаята ми беше пълен ужас. Трябваше да спя на земята. Имаше мишки и хлебарки. Все едно  беше обитаван от духове.
О, не сънят е истина.
-ТАТЕ, МАМО СЪНЯТ МИ Е ИСТИНА. - извиках аз изплашена
-Мила успокой се хъх . - дотича и ми отвърна мама.
-Кой сън? - попита ме татко.
-Кошмара за който ви говорех. - казах аз. Май не ме разбираха.
-Виж, Ливи-започна татко-знам, че си в някаква такава странна възраст, но няма такова нещо като камък на живота. Пък и не съм виждал преди духове. Хайде сега отивай да си рaзтоварваш багажа.
-Добре татко-казах облекчена и си се качих в стаята.
~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~
Ако ви заинтригува моята история я харесайте. Благодаря ви!♡♡♡

Ливи Мейсън приключението започваOnde histórias criam vida. Descubra agora